volgens mij alleen master quests.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:52 schreef Operc het volgende:
Was al bekend, maar toch leuk.
Wat betreft het frontpagebericht over OoT: Geen nieuwe content dus?
Dat is meer damage van monsters enzo?quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
volgens mij alleen master quests.
Allen de tempels zijn anders voor de rest helemaal niks helaasquote:Op donderdag 14 april 2011 17:48 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat is meer damage van monsters enzo?
En dan moet daar nog het 3D effect overheen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Is niks aan veranderd, zelfde muziek als de N64 versie. Stond in een hands-on.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden ze de muziek ook nog een opfrisbeurt hebben gegeven?
Het zijn mooie deuntjes allemaal in het origineel, maar wel wat erg simpel midi-achtig. Dat zou veel mooier orkestraal kunnen
Was inderdaad leuk geweest, maar het blijft wel een handheld he. Daar zitten ook grenzen aan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Zouden ze de muziek ook nog een opfrisbeurt hebben gegeven?
Het zijn mooie deuntjes allemaal in het origineel, maar wel wat erg simpel midi-achtig. Dat zou veel mooier orkestraal kunnen
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat die Zelda gaat tegenvallen.
Ik niet. Puur speculatie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:00 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben bang dat die Zelda gaat tegenvallen.
Vreemd, weinig last van. Misschien zat het allemaal wat mooier in je hoofd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
Die games van toen vallen nu altijd tegen helaas![]()
Misschien dat het 3d effect de boel wel red omdat het daardoor nog wel fris aanvoelt.
Ik vond Mario 64 voor de DS een prima game en verwacht daarom dat ze van OoT ook wel iets gaafs kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:15 schreef AQuila360 het volgende:
Die games van toen vallen nu altijd tegen helaas![]()
Misschien dat het 3d effect de boel wel red omdat het daardoor nog wel fris aanvoelt.
princess zelda ziet er dan weer niet goed uitquote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is pas de jonge Zelda he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
princess zelda ziet er dan weer niet goed uit
duuuuh ..quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:26 schreef KingLysandus het volgende:
En hoe bevalt de 3DS na een paar weken? Kunnen jullie me al overtuigen eentje aan te schaffen?
5 minuten spelen is niet genoeg, je moet echt even een half uurtje er rustig voor zitten om te kijken welke stand van de slider voor jou het beste is en dan ben je er aan gewend en zie je pas echt alles goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:37 schreef maxmit het volgende:
Ik heb er gisteren eindelijk even mee gespeeld (minuut of 5![]()
) en ik moet zeggen dat ik wel moet wennen hoor. Ik zie in het begin echt dubbel en óf de voorgrond óf de achtergrond scherp, niet beide. Is dit logisch?? volgens mij wel toch?
![]()
Maar goed, stiekem was ik wel een beetje enthausiast. Al komt dat misschien ook wel omdat het 3d toch iets nieuws is.
Pilotwings overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |