Beetje jammer dat het rond 18u allemaal al op was dusquote:
quote:
Geen enkele meer gehadquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het rond 18u allemaal al op was dusMaar ja, helaas pindakaas.
[..]
Heel goed! Have fun!
Heb je nog last gehad van BSoDs verder?
quote:Konami Haven’t Forgotten Doctor Lautrec and the Forgotten Knights
Yes, Dr. Lautrec and the Forgotten Knights is still releasing this summer. Konami sent out a reminder today with a debut trailer chock full of British accents (but the characters themselves are all French…).
While the trailer doesn’t convey it, Konami have described Lautrec as a bit of an immoral and unpopular character who cares for little other than solving puzzles. Perhaps we’ll see more of this in the actual game once it’s released.
Dan is dat mii in misere over?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn mii is bijna gered, ik ben nu in de laatste kamer tegen de eindbaas
dat zie ik dan pasquote:
De gekleurde heb je al een keer gedaan. De doorzichtige moet je met een ander voertuig doenquote:Op donderdag 14 april 2011 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
BAM! Gold op drie sterren in PilotWings nu! Op Platinum nu halverwege ongeveer.
In Free Flight heb ik alle stuntrings al.Weet iemand trouwens hoe ik zie welke balonnen ik al wel en welke ik nog niet heb
Er zijn witte, deze worden doorzichtig als ze een keer gedaan zijn, en gekleurde, deze komen steeds terug
Thnx!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De gekleurde heb je al een keer gedaan. De doorzichtige moet je met een ander voertuig doen
shit zeg...17 juni...ben ik precies op vakantie....zat te hopen dat ie begin juni uitkwam, dan had ie meegekund op vakantie. Echt balen maar niets aan te doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef RaymanNL het volgende:
Kan niet wachten op OOT! Pilotwings is een tussendoor game en met Rayman ben ik ook klaar. 17 juni kan niet snelgenoeg komen!
Op vakantie kopen?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
shit zeg...17 juni...ben ik precies op vakantie....zat te hopen dat ie begin juni uitkwam, dan had ie meegekund op vakantie. Echt balen maar niets aan te doen
Kan dat? Aangezien ik naar Thailand ga, weet ik niet of het met regio's kan en of ze ook een versie in het Engels hebben hahaquote:
Nee kan niet. 3DS is regio-gebonden.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kan dat? Aangezien ik naar Thailand ga, weet ik niet of het met regio's kan en of ze ook een versie in het Engels hebben haha
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thailand ga je wegens de regio's (en de taal) inderdaad niet redden nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:01 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Kan dat? Aangezien ik naar Thailand ga, weet ik niet of het met regio's kan en of ze ook een versie in het Engels hebben haha
wil em wil em wil emquote:Op donderdag 14 april 2011 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk de hebben dan toch wat aan dat stomme hek gedaan op lon lon ranch XDquote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef Operc het volgende:
Ik ookIk hoorde ergens dat er misschien extra content in zou zitten, ben benieuwd hoe ze dat willen doen. Hoop vooral dat het geen afbreuk doet aan het origineel. Maar echt, wát een game!
Met die nep Mario en Luigiquote:Op donderdag 14 april 2011 13:41 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
kijk de hebben dan toch wat aan dat stomme hek gedaan op lon lon ranch XD
XDquote:
Sowieso komt OoT eerder uit, dus is het niet heel gek dat hier op dit moment meer aandacht voor is.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:30 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
XD
Toch vind ik het stom dat dit spel meer aandacht krijgt dan skyward sword.
ze hebben gewoon het origineel genomen en daar meer polygonen in gepompt en de textuur mooier gemaakt. maar de muren zitten nog steeds als stijve blokken aan de grond vast.
en de nep mario heeft het hier wel voor elkaar gekregen om een dochter te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |