quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik had rekening met je geestelijke beperking moet houden. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je in ieder geval weet wat ''begrijpend lezen'' is. Helaas is dat utopie.
quote:
mijn streams doen het weer een keer niet.... akelige VPN server is aan het schreeuwen dat ik een leven moet zoekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Haha, moet ondertussen erg lachen om het bed van Maik en Mo.. Dat kraakt nu bij elke beweging. Tja, bedden in RLS zijn ook niet berekend op ketsbewegingen!
quote:
alles slaapt dus je mist niks, en dat ga ik ook maar eens doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn streams doen het weer een keer niet.... akelige VPN server is aan het schreeuwen dat ik een leven moet zoeken
Trustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alles slaapt dus je mist niks, en dat ga ik ook maar eens doen![]()
slaap welquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alles slaapt dus je mist niks, en dat ga ik ook maar eens doen![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
slaap wel![]()
![]()
ik ga er ook van tussen, vikingmeisje slaap lekker!![]()
ja er was een brugpiepertje die me wakker heeft gehoudenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
bollo![]()
was een latertje voor jou vannacht
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja er was een brugpiepertje die me wakker heeft gehouden
Goeiemorgen Jesjequote:
Goeiemorgen Bolquote:
Ceetjequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Goeiemorgen Jesje![]()
[..]
Goeiemorgen Bol![]()
![]()
Wat een weertje hè.
Wat heb ik gelachen gisteren, en Mark ook, hij had er bijna zelf een account voor aangemaaktwe hebben maar 1 laptop, dus dat was vechten geworden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
jullie hebben nog erg gezellig gekletst zag ik
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
heb nu extra koffie nodig om wakker te worden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Goeiemorgen Jesje![]()
[..]
Goeiemorgen Bol![]()
![]()
Wat een weertje hè.
Wat heb ik gelachen gisteren, en Mark ook, hij had er bijna zelf een account voor aangemaaktwe hebben maar 1 laptop, dus dat was vechten geworden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef Ceetje.. het volgende:
kregen zojuist een briefje in de brievenbus, mark zei: dat moet je die brugpieper laten lezen.
Iemand hier in de buurt wordt 50, geeft groot feest, en wil de buurt vast waarschuwen voor geluidsoverlast vanavond. Echt hè, onze zpelvaudten zijn er niks bij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef Ceetje.. het volgende:
kregen zojuist een briefje in de brievenbus, mark zei: dat moet je die brugpieper laten lezen.
Iemand hier in de buurt wordt 50, geeft groot feest, en wil de buurt vast waarschuwen voor geluidsoverlast vanavond. Echt hè, onze zpelvaudten zijn er niks bij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeh, ja, maar niet van hen (pffff gelukkig)
jaaaa, lekker, koffiequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef jesje1982 het volgende:
ik hoorde iemand over koffie trouwens goed plan
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, lekker, koffieen peukie erbij natuurlijk
ze "houden een groote partie" vanavond, volgens de brief.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze "houden een groote partie" vanavond, volgens de brief.
Tentje van 3x2 zijn ze nu in de tuin al een uur aan het opzetten. hebben vast veul vrienden.....
mwah beetje in huis rommelen, de was lekker laten drogen buiten, beetje op het balkon zitten enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik drink m'n koffietje op en rook m'n peukie op, en dan ga ik me snel aankleden en nog effe wat laatste boodschapies doen en me even aan de family wijden. Moet vanavond om 18.00 weg met de meiden (mama's on tour). Doen we elke maand, met 8 vriendinnen (allemaal stoffige mama's geworden die thuis op de bank hangen). Gaan jullie nog wat doen met dit mooie weer?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik drink m'n koffietje op en rook m'n peukie op, en dan ga ik me snel aankleden en nog effe wat laatste boodschapies doen en me even aan de family wijden. Moet vanavond om 18.00 weg met de meiden (mama's on tour). Doen we elke maand, met 8 vriendinnen (allemaal stoffige mama's geworden die thuis op de bank hangen). Gaan jullie nog wat doen met dit mooie weer?
me 2quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, lekker, koffieen peukie erbij natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
maar Mama's on tour, komen daar ook caps van
nee, daar doen we niet aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
maar Mama's on tour, komen daar ook caps van
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bedenk er zelf maar beelden bij, dat lukt vast wel
dat is gevaarlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bedenk er zelf maar beelden bij, dat lukt vast wel
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
dat is gevaarlijkje weet niet hoe ik je terugzie morgen
maar we houden het altijd netjes Bol, zijn tenslotte allemaal degelijke getrouwde mama's. We hebben gewoon vreselijk veel lol, net zovaak de slappe lach als gisteravond hier (heb nu al voorpret)quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
dat is gevaarlijkje weet niet hoe ik je terugzie morgen
doei meis, veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar we houden het altijd netjes Bol, zijn tenslotte allemaal degelijke getrouwde mama's. We hebben gewoon vreselijk veel lol, net zovaak de slappe lach als gisteravond hier (heb nu al voorpret)![]()
![]()
Lieve mensen, ik ga er van tussen, veuls te mooi weer hier om de hele dag achter de lekdop te zitten. Ik zie jullie morgen wel weer![]()
![]()
veul veul plezier dan maar, en als je thuiskomt nog wel even een afterborrel hequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar we houden het altijd netjes Bol, zijn tenslotte allemaal degelijke getrouwde mama's. We hebben gewoon vreselijk veel lol, net zovaak de slappe lach als gisteravond hier (heb nu al voorpret)![]()
![]()
Lieve mensen, ik ga er van tussen, veuls te mooi weer hier om de hele dag achter de lekdop te zitten. Ik zie jullie morgen wel weer![]()
![]()
ja in de scquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
veul veul plezier dan maar, en als je thuiskomt nog wel even een afterborrel he
net 1:49 min te laatquote:
ja ik wil ook koffiequote:Op zaterdag 2 april 2011 12:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
net 1:49 min te laat
maar koffie lekker!
mm lekkah mmm tijd voor een sjekkiequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:24 schreef jesje1982 het volgende:
ik moest me maar eens aan gaan kleden zit nog in me pyama
aangekleed intussenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
badjas
![]()
ik zit lekker buiten in de zon, zodadelijk de bbq maar eens aanlitsen!
het is zaaaaaaaaaaaaterdag .... de bakker heeft weer een lekker vers stokbroodje en croissantje gebrachtquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
aangekleed intussen![]()
ff de boel een beetje opruimen hier zo...als ik me los kan maken van fok en dan daarna lekker verkassen met de laptop naar buiten
jummie, zo'n bakker wil ik hier ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is zaaaaaaaaaaaaterdag .... de bakker heeft weer een lekker vers stokbroodje en croissantje gebracht
ja zo'n bakker wil ik ook jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is zaaaaaaaaaaaaterdag .... de bakker heeft weer een lekker vers stokbroodje en croissantje gebracht
is je oprit zo groot?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:40 schreef bollokus het volgende:
ik hoef alleen maar naar het einde van de oprit te lopen/rijden.
200 meter ongeveer, maar de bakker durft niet tussen de paarden door te lopenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
200 meter ongeveer, maar de bakker durft niet tussen de paarden door te lopen
valt wel mee, maar beestjes zijn wel groot en lusten graag broodquote:
paarden zijn liefquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
valt wel mee, maar beestjes zijn wel groot en lusten graag brood
dat doet ze ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:53 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
paarden zijn liefdie bakker moet gewoon oud brood meenemen voor de paardjes
zo hoort het ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat doet ze ooken de rest is voor de varkentjes
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:
wel grappig eigenlijk word hier alleen plastic weggegooid de rest verdwijnt allemaal naar de dieren
ik las op fok dat zijn laptop bijna de geest letquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef jesje1982 het volgende:
k heb onze vriend nog niet gezien vandaag
o nou dan komt ie vanavond vast niet trollenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik las op fok dat zijn laptop bijna de geest let
dat ding deed al raar ja, letters die er niet hoorde en soms zelfs hele woorden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik las op fok dat zijn laptop bijna de geest let
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ding deed al raar ja, letters die er niet hoorde en soms zelfs hele woorden..
ja, daaromquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ding deed al raar ja, letters die er niet hoorde en soms zelfs hele woorden..
kahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarinquote:
Raam helemaal open, papegaaitjes staan in de tuin, ruzie maken met de merels.quote:
Heb je 'n emmer water klaar staanquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Raam helemaal open, papegaaitjes staan in de tuin, ruzie maken met de merels.Alleen de kat van de buurman vindt ze ook erg interessant... Af en toe moet ik even gluren of ik al iets naar het beest moet gooien.
Lol, nee kleine balletjes, kan ik beter mee mikken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb je 'n emmer water klaar staan
wij ook ik heb in tijden niet meer zo gelachen als gisteravondquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Middag allen![]()
![]()
![]()
De SC teruglezen was vanochtend veel leuker dan de cossen .... heb in 'n deuk gelegen hier.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nee kleine balletjes, kan ik beter mee mikken.Ik doe hem geen pijn hoor, hij mag alleen niet met zijn poten door de tralies.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Middag allen![]()
![]()
![]()
De SC teruglezen was vanochtend veel leuker dan de cossen .... heb in 'n deuk gelegen hier.
vond er niks aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Middag allen![]()
![]()
![]()
quote:
nou hij probeerde het bij allemaal, maar het is bij geen van ons echt geluktquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar toen hij over mijn begeleider begon... de klootzak weet je hoe lief ze is
en dat na uren lang nog niet doorhebben, das ook een prestatiequote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou hij probeerde het bij allemaal, maar het is bij geen van ons echt gelukt![]()
de enige die voor lul stond was hij
das waarquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dat na uren lang nog niet doorhebben, das ook een prestatie
wat romantischquote:
Lol! Da's lief, het zal aan het voorjaar liggen, ik kreeg gisteren rose tulpen.quote:
dan zal dat het zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Da's lief, het zal aan het voorjaar liggen, ik kreeg gisteren rose tulpen.![]()
middag pietquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef pietpaniek het volgende:
Middag![]()
![]()
zit lekker op me rookstek het warm te hebben
wat heeft ie goed te makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Da's lief, het zal aan het voorjaar liggen, ik kreeg gisteren rose tulpen.![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef pietpaniek het volgende:
Middag![]()
![]()
zit lekker op me rookstek het warm te hebben
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, soms zijn ze ook wel eens gewoon lief toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dan zal dat het zijnik dacht al dat ie wat goed te maken had
![]()
Heul niks!quote:
Haha, och het komt uit een goed hart denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn hond kwam gister ook met eenmuis thuis
gelukkig welquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, soms zijn ze ook wel eens gewoon lief toch?![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
zeker wetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, och het komt uit een goed hart denk ik.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is ze naderhand nog gesignaleerd...?!
een uurtje of 9 gister avond en neuh ge\het was niet maryquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
een uurtje of 9 gister avond en neuh ge\het was niet mary
Pfieuw, ik was al bijna aan het PaniekPieten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfieuw, ik was al bijna aan het PaniekPieten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef bollokus het volgende:
MENSEN ACTIE BIJ DE BUREN
liedje weer afgelopen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef pietpaniek het volgende:
Vond het niet echt boeie dat liedfijn gelukkig dat het mary het niet was, mary als je dit leest..... Gecondoleerd met het verplaatsen van een neef of nicht van de aardse jachtvelden om nu eeuwig opgejaagd te worden op de eeuwige jachtvelden
Enjoy en succes!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef jesje1982 het volgende:
ff peukie en mn cola opdrinken en dan ga ik even de boodschappen opruimen, rozen in het water zetten en eten maken
quote:
Amateursquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
heeft bommerinnetje anders hoofdpijn ??quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Amateursmisschien ben ik ouderwets maar ik probeer op zijn minst elke week en zoniet dan elke twee weken een bos rozen mee te nemen voor mijn lief en 9 van de tien keer lukt dat :p
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Amateursmisschien ben ik ouderwets maar ik probeer op zijn minst elke week en zoniet dan elke twee weken een bos rozen mee te nemen voor mijn lief en 9 van de tien keer lukt dat :p
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft bommerinnetje anders hoofdpijn ??
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:59 schreef jesje1982 het volgende:
zo soepje staat op, peukie en colaatje
das ook lekker, ga vanavond weer aan de wijn...k hou het nu ff netjesquote:
het is ook heel netjes, tafeltje, bier brood salade vlees en een vuurtjequote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
das ook lekker, ga vanavond weer aan de wijn...k hou het nu ff netjes
lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is ook heel netjes, tafeltje, bier brood salade vlees en een vuurtje
hier is het echt zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
lekker![]()
t word hier nu best fris dus ben verkast naar binnen
geniet ervanquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het echt zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!
die heeft sowieso nooit hoofdpijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft bommerinnetje anders hoofdpijn ??
Hoe is het nu met je rug jesje?quote:
Vanavond een feestje!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:01 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
das ook lekker, ga vanavond weer aan de wijn...k hou het nu ff netjes
ik mag niet te optimistisch natuurlijk, maar ik heb al bijna de hele dag geen lastquote:
ik was het niet hoor ik was niet in frankrijk ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
geen familie in frankrijk hoor....quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef pietpaniek het volgende:
Vond het niet echt boeie dat liedfijn gelukkig dat het mary het niet was, mary als je dit leest..... Gecondoleerd met het verplaatsen van een neef of nicht van de aardse jachtvelden om nu eeuwig opgejaagd te worden op de eeuwige jachtvelden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik mag niet te optimistisch natuurlijk, maar ik heb al bijna de hele dag geen last
Neuh ikke zelf. Ga me zo opdoffen, eighties rock moet ik worden. Roze hempie, spijkerrok, hoge hakken en héél hoog haar. Leuk leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
neuh hooguit op de streams of hier in de sc
oh leuk! veel plezier!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Neuh ikke zelf. Ga me zo opdoffen, eighties rock moet ik worden. Roze hempie, spijkerrok, hoge hakken en héél hoog haar. Leuk leuk!
Wat is er met je rug jesje?
tof .... madonna, kim wilde, blondie of een anderquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Neuh ikke zelf. Ga me zo opdoffen, eighties rock moet ik worden. Roze hempie, spijkerrok, hoge hakken en héél hoog haar. Leuk leuk!
F.O.T.O.!!!1111!!!!!!!!!!!111!!!!!!11!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik zie hetquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:23 schreef jesje1982 het volgende:
ja hoor we hebben weer een lapo gezeikik ga hier cos-en
Snif, nu is de mijne ineens dicht....quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:23 schreef jesje1982 het volgende:
ja hoor we hebben weer een lapo gezeikik ga hier cos-en
Leuk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leuk!Ik ga vanavond uit eten, als het spannend wordt dan graag heul veul caps en filmpjes in de cos dus.
![]()
ik wilde daar net in gaan postenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Snif, nu is de mijne ineens dicht....
quote:
die gaat echt nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Maar de topichunter riep zojuist dat ie uit de COS vertrekt dus
![]()
Sjucht.... En waar hebben we het over, er is een COS dus er kan gepost worden, voor de rest: BOEIUH!quote:
precies je word er toch debiel van je zou het maar moeten teruglezenquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Sjucht.... En waar hebben we het over, er is een COS dus er kan gepost worden, voor de rest: BOEIUH!
ik ook niet idd. de SC wel daar mis je tegenwoordig veul meerquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef MaryMouse het volgende:
ik lees de COSsen niet meer terug. Updates & streamverslagen wel, als ik denk een leuk momentje gemist te hebben dan zoek ik de bijbehorende COS er wel bij vooral voor de CAPs van Mark en filmpjes van flashbox. SC lees ik wel altijd terug
Idd, en het is soms niet eens om de COS maar meer om op iemand te kunnen inhakken lijkt wel, best jammer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies je word er toch debiel van je zou het maar moeten teruglezen
vind ik ook ,je doet er alleen zo weinig aan hequote:Op zaterdag 2 april 2011 17:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, en het is soms niet eens om de COS maar meer om op iemand te kunnen inhakken lijkt wel, best jammer.
IBenny maakt de laatste dagen hier wel regelmatig opmerkingen over hoor (zelfs hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vind ik ook ,je doet er alleen zo weinig aan he
Kweenie precies. Ik heb een roze shirtje met studs dat zo van mn schouders afvalt, een heel kort rokje, netkousen en hoge hakken-laarzen. Mn haar gaat heel hoog, zoiets:quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tof .... madonna, kim wilde, blondie of een ander?
Flashbox is gestopt met filmpjes maken, die vindt dat SST van de tv moet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef MaryMouse het volgende:
ik lees de COSsen niet meer terug. Updates & streamverslagen wel, als ik denk een leuk momentje gemist te hebben dan zoek ik de bijbehorende COS er wel bij vooral voor de CAPs van Mark en filmpjes van flashbox. SC lees ik wel altijd terug
[..]quote:
hij riep een paar dagen geleden al dat ie zou stoppen, jammer want zijn filmpjes zijn goudquote:Flashbox is gestopt met filmpjes maken, die vindt dat SST van de tv moet.
Klopt, houd mijn hart vast, COS zit weer vol...quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vind ik ook ,je doet er alleen zo weinig aan he
speedy Mark [COS#865] Waar ik het nieuwe deel openquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, houd mijn hart vast, COS zit weer vol...![]()
ik vind het nog wel middag, als het donker word is het avnd!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond![]()
bollokus jesje1982 marymouse mis-j kahaarin versabommie superkokje mspoez bong4002
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond![]()
bollokus
jesje1982
marymouse
mis-j
kahaarin versabommie
superkokje
mspoez bong4002
![]()
merci!quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:35 schreef bollokus het volgende:
zo ook maar een keer het streamverslag bijgewerkt
Lol! Lekker enthousiast! Hi Mark!quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond![]()
bollokus
jesje1982
marymouse
mis-j
kahaarin
![]()
![]()
versabommie
superkokje
mspoez bong4002
![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Lekker enthousiast! Hi Mark!
Ik ga er vandoor...![]()
![]()
leuk topic iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:59 schreef bollokus het volgende:
deze link had Stability in de COS geplakt moet je een kijken is zeker de moeite!
US / Bewerkte userfoto's #58
* superkokje.. is nog aan het werkquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef markvanrinsum het volgende:
goedeavond![]()
bollokus
jesje1982
marymouse
mis-j
kahaarin
![]()
![]()
versabommie
superkokje
mspoez bong4002
![]()
quote:
mm lekker mmquote:
komt goed kokkie, hopelijk vliegen de ballen niet om je orenquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
* superkokje.. is nog aan het werken hoopt dat het niet te laat word
dat hopen wij ook niet superkokje... ik mis je alquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
* superkokje.. is nog aan het werken hoopt dat het niet te laat word
Ik had toch al verteld? Maar voor jou: foto in FB. Effies.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je ons nou nieuwsgierig aan het maken
ik jou ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat hopen wij ook niet superkokje... ik mis je al
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik had toch al verteld? Maar voor jou: foto in FB. Effies.
jij wonquote:
benny heeft de ander gewoon geslotenquote:
lekkerquote:
later bolquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef bollokus het volgende:
ik ga de zoii binnen en buiten even opruimen, bis spater
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:30 schreef bollokus het volgende:
ik ga de zoii binnen en buiten even opruimen, bis spater
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:33 schreef jesje1982 het volgende:
bakkie koffie check
peukie......ja check
plasje gedaan, bakkiequote:
en?? anders doen we het gewoon hierquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
plasje gedaan, bakkiegepakt, peukies gepakt, tv op rtl4 gezet en gezocht of er een ihvh topic of fok is.
[RTL4] Ik hou van Holland #6quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en?? anders doen we het gewoon hier
Hallo MissJquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef MissJ.24 het volgende:
KOFFIE!!!!!
Hoi allemaal. Kus Bol voor je streamverslag.![]()
Jee wat heb ik hier gelachen gisterenavond.![]()
![]()
Hoe is het nu?
rustig miss Jquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef MissJ.24 het volgende:
KOFFIE!!!!!
Hoi allemaal. Kus Bol voor je streamverslag.![]()
Jee wat heb ik hier gelachen gisterenavond.![]()
![]()
Hoe is het nu?
Waar dan? In de streamverslagen ook?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:34 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
rustig miss J
*beledigdmodus ik heb 3 updates geschreven zegt ze niets van *einde beledigmodus
in de updatesquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Waar dan? In de streamverslagen ook?
![]()
Zonnesteek....ben ik heeel gevoelig voor.
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
in de updates
Nieuws / Updates, deel 1
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Het grote updates & streamverslagen overlegtopic.
je vergeet de klompenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef jesje1982 het volgende:
ah leuk we kunnen een tuinpak winnen en kaarten voor de keukenhof
de keukenhof is hier een paar km vandaan, als ik uit mn werk kom staan ze op station rijen dik bij de bus te wachten achter dranghekkenquote:
Je praat wartaal?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef jesje1982 het volgende:
echt ff wat anders
mijn hond zou het liefst op mn laptop gaan liggen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
de keukenhof is hier een paar km vandaan, als ik uit mn werk kom staan ze op station rijen dik bij de bus te wachten achter dranghekken
hond als in mijn hond hier thuisquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je praat wartaal?
Klompen? Keukenhof? Hond op laptop?
Niet meer aan die pilletjes komen nou.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Je praat wartaal?
Klompen? Keukenhof? Hond op laptop?
Niet meer aan die pilletjes komen nou.
ik ook niet je mist er niks aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
ik ben er sinds een schoolreisje op de lagere school nooit meer geweest
ik zat er net aan te denken iddquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
taal en spelling .... zou dat studentje nu ook kijken?
In een secret story sub-forum, in een sc praten over Ik hou van holland?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hond als in mijn hond hier thuis
klompen keukenhof is RTL 4 ik hou van holland
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
taal en spelling .... zou dat studentje nu ook kijken?
ja joh bij gebrek aan leuke streamsquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
In een secret story sub-forum, in een sc praten over Ik hou van holland?
Ben koffie pakken, en kijken of mijn kind de tv wil overschakelen.
mijn held is er weerquote:
ja maar wat wil je... papajaquote:
leuk wat dat he beetje bekstekkers in de knoop leggenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
BOL.
My Secret Fok Love.
My Cowboy.
My little green guy.
*zet HJ'tje neer.
ik dus ook, maar blijkt dus echt met een j te zijn. Officiele naam is wel Carica papayaquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
leuk wat dat he beetje bekstekkers in de knoop leggen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik dus ook, maar blijkt dus echt met een j te zijn. Officiele naam is wel Carica papaya
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:53 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Huh...wattus.......Dit is niet Nederlands.
ja stond op telegraaf vandaagquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef bollokus het volgende:
hebben jullie deze ook al gezien... echt gaaf!
wel lekker snel beneden zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef bollokus het volgende:
hebben jullie deze ook al gezien... echt gaaf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |