quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:
wel grappig eigenlijk word hier alleen plastic weggegooid de rest verdwijnt allemaal naar de dieren
ik las op fok dat zijn laptop bijna de geest letquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:14 schreef jesje1982 het volgende:
k heb onze vriend nog niet gezien vandaag
o nou dan komt ie vanavond vast niet trollenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik las op fok dat zijn laptop bijna de geest let
dat ding deed al raar ja, letters die er niet hoorde en soms zelfs hele woorden..quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik las op fok dat zijn laptop bijna de geest let
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ding deed al raar ja, letters die er niet hoorde en soms zelfs hele woorden..
ja, daaromquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:17 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat ding deed al raar ja, letters die er niet hoorde en soms zelfs hele woorden..
kahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarinquote:
Raam helemaal open, papegaaitjes staan in de tuin, ruzie maken met de merels.quote:
Heb je 'n emmer water klaar staanquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Raam helemaal open, papegaaitjes staan in de tuin, ruzie maken met de merels.Alleen de kat van de buurman vindt ze ook erg interessant... Af en toe moet ik even gluren of ik al iets naar het beest moet gooien.
Lol, nee kleine balletjes, kan ik beter mee mikken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Heb je 'n emmer water klaar staan
wij ook ik heb in tijden niet meer zo gelachen als gisteravondquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Middag allen![]()
![]()
![]()
De SC teruglezen was vanochtend veel leuker dan de cossen .... heb in 'n deuk gelegen hier.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, nee kleine balletjes, kan ik beter mee mikken.Ik doe hem geen pijn hoor, hij mag alleen niet met zijn poten door de tralies.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Middag allen![]()
![]()
![]()
De SC teruglezen was vanochtend veel leuker dan de cossen .... heb in 'n deuk gelegen hier.
vond er niks aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:40 schreef Little_Lunatic het volgende:
Middag allen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |