Gozer, vraag je begeleider of hij je in bed wilt stoppen. Je komt inhoudelijk niet mee, probeer het dan ook niet. Morgen kun je weer onder je soortgenoten (geestelijk beperkten) vertoeven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is veul en veul te laat voor die kwats
nou hup ga slapen kun je morgen weer de dikke van dale lezen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, ik denk steeds dat jullie met een zestienjarige wannabee Jennifer Lopez aan het rellen zijn, maar het is ook nog een Mister!!!
en zijn geheim is dat hij bingokoningin is!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, ik denk steeds dat jullie met een zestienjarige wannabee Jennifer Lopez aan het rellen zijn, maar het is ook nog een Mister!!!
ik doe ook alleen maar aan TVP stoor je er niet aan ga rustig door...quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer, vraag je begeleider of hij je in bed wilt stoppen. Je komt inhoudelijk niet mee, probeer het dan ook niet. Morgen kun je weer onder je soortgenoten (geestelijk beperkten) vertoeven.
Ik denk dat jij je weer eens aan de riem moet. Zelfbescherming noemt men dat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef markvanrinsum het volgende:
IK GA SLAPEN DAG MENSEN ZO DAT ZIJN VEEL WOORDEN
Nee, gek, dat staat er onder. Rechtenstudent staat tegenwoordig synoniem voor hoogbegaafd! En je weet ook wat dat voor taferelen kan brengen!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en zijn geheim is dat hij bingokoningin is!!
even kijken of er voudten in zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef markvanrinsum het volgende:
zelfbescherming van jou of van mij??quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je weer eens aan de riem moet. Zelfbescherming noemt men dat.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je weer eens aan de riem moet. Zelfbescherming noemt men dat.
ik ga je missenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef MaryMouse het volgende:
voor de echte mensjes onder ons slaap lekkerik ga er ook van tussen
![]()
kusje voor het slapen gaan bolquote:
wel een mooie foto in pappa's autoquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
BOLLOKUS MARYMOUSE VULTARIAN VIKINGMEISJE
![]()
![]()
![]()
EN NATUURLIJK![]()
STUDI BOL
Ik had rekening met je geestelijke beperking moet houden. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je in ieder geval weet wat ''begrijpend lezen'' is. Helaas is dat utopie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zelfbescherming van jou of van mij??
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik had rekening met geestelijke beperking moet houden. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je in ieder geval weet wat ''begrijpend lezen'' is. Helaas is dat utopie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |