ik denk dat die vipkaartjes er ook in overvloed zijnquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ken niks van voetbal maar kreeg altijd vip kaartjes voor venlo![]()
Nog steeds incorrect... mijn naam is MaryMouse dus jouw naamlezend vermogen is niet al te bestquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
MarkyMouse je hebt inderdaad het IQ als Bonnie St. Clair.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik denk dat die vipkaartjes er ook in overvloed zijnik ga roken en op bed denk ik
probeer ik ook al een half uurquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:25 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ik denk dat die vipkaartjes er ook in overvloed zijnik ga roken en op bed denk ik
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
voetbalquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja echt, maar je zegt een vies woord.....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
ja echt, maar je zegt een vies woord.....
''Naamlezend vermogen'' waar haal jij die onzin vandaan? God heb je geen medelijden met je zelf. Hoe jij hier te kakken gezet wordt en semi grappig probeert te doen. Je veilig voelen in groepje terwijl ik inhoudelijk een clown van je maak. Ook met die entiteiten onzin.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog steeds incorrect... mijn naam is MaryMouse dus jouw naamlezend vermogen is niet al te best
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
''Naamlezend vermogen'' waar haal jij die onzin vandaan? God heb je geen medelijden met je zelf. Hoe jij hier te kakken gezet wordt en semi grappig probeert te doen. Je veilig voelen in groepje terwijl ik inhoudelijk een clown van je maak. Ook met die entiteiten onzin.
de enige die hier te kakken gezet wordt ben jij en dat doe je ook nog eens voornamelijk zelf, heb jij geen medelijden met jezelf?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
''Naamlezend vermogen'' waar haal jij die onzin vandaan? God heb je geen medelijden met je zelf. Hoe jij hier te kakken gezet wordt en semi grappig probeert te doen. Je veilig voelen in groepje terwijl ik inhoudelijk een clown van je maak. Ook met die entiteiten onzin.
wil je nog 1 peuk?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
voor de echte luitjes welterusten![]()
ik ga
trustequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:30 schreef MaryMouse het volgende:
voor de echte luitjes welterusten![]()
ik ga
Gozer, als je drogredenen aan probeert te halen kan ik begrijpen dat je er op een gegeven moment in begint te geloven. Je bent al terechtgewezen. Lees even die quotes terug. Vandaar dat je daar ook niet meer op reageert. Onnozele.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:29 schreef Vultarian het volgende:
[..]
de enige die hier te kakken gezet wordt ben jij en dat doe je ook nog eens voornamelijk zelf, heb jij geen medelijden met jezelf?
Jij ben toch wel echt hequote:
quote:
ik ben een echte vent hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:27 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
wees een kerel en ga slapen, of maak jezelf nuttig
oeh, spannend... waar aan het posten? ik zie je niet in mijn msnquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ben een echte vent hoor![]()
ben beetje hier aan het lezen en ergens anders nog een beetje posten
ik ben helemaal niet tercht gewezen, en ik wacht nog steeds op de antwoorden op de verschillende vragen die ik had bij wat jij je inbeeld dat een terechtwijzing was.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer, als je drogredenen aan probeert te halen kan ik begrijpen dat je er op een gegeven moment in begint te geloven. Je bent al terechtgewezen. Lees even die quotes terug. Vandaar dat je daar ook niet meer op reageert. Onnozele.
Je weet niet eens wat antwoorden en argumenten zijn knul. En vervolgens als je daarop gewezen wordt reageer je niet meer. Doe je zelf een plezier en volg maandag weer de peuterspeelzaal. Je mist daarmee een belangrijke vorm van zelfontwikkeling. Je bent te makkelijk om je op je plek te wijzen. Ver onderaan de ladder.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:33 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet tercht gewezen, en ik wacht nog steeds op de antwoorden op de verschillende vragen die ik had bij wat jij je inbeeld dat een terechtwijzing was.
tot je daar eens inhoudelijk op reageert i.p.v. mensen meteen maar uit te maken voor van alles en nog wat ben ik klaar met die onzin van jou.
als je zelf nu eens wat quotes gaat teruglezen..(tip: vorige CS)
eey ik ben er de hele tijd bij geweest hoor... maar snap die moeilijke taal allemaal nie. ben maar een buitenlanderquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:33 schreef MaryMouse het volgende:
Bollo... ik loop al anderhalf uur tegen een of andere robot aan te rellen..... waar was je ?
een ander forumquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:33 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
oeh, spannend... waar aan het posten? ik zie je niet in mijn msn
slaap welquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef wieweetwatt het volgende:
ik ga weer slapen, gutenacht liebe leute
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef wieweetwatt het volgende:
ciaoquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef wieweetwatt het volgende:
ik miste jequote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
eey ik ben er de hele tijd bij geweest hoor... maar snap die moeilijke taal allemaal nie. ben maar een buitenlander
knulquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat antwoorden en argumenten zijn knul. En vervolgens als je daarop gewezen wordt reageer je niet meer. Doe je zelf een plezier en volg maandag weer de peuterspeelzaal. Je mist daarmee een belangrijke vorm van zelfontwikkeling. Je bent te makkelijk om je op je plek te wijzen. Ver onderaan de ladder.
geef op... jij bent slimmer dan een AI (zelfs jij)quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
knul![]()
![]()
jij bent degene die niet meer reageerde als ik je op dingen wees, je moet echt nog eens terug gaan lezen hoor.
als ik zo makkelijk op m'n plek te wijzen ben wanneer doe je dat dan eens op een goede manier?
ik denk dat je zelf eens aan je ontwikkeling moet gaan werken..
wat lievvvvquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik miste jeenne die moeilijke taal van de robot die snap ik ook niet hoor
Probeer eens te werken aan je argumentatie. Je smiley's verbloemen je stompzinnigheid immers niet. Daarnaast ben jij diegene die zat te janken op een inhoudelijke reactie om vervolgens op argumenten overtroefd te worden en je eigen aannames niet meer te kunnen verdedigen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:39 schreef Vultarian het volgende:
[..]
knul![]()
![]()
jij bent degene die niet meer reageerde als ik je op dingen wees, je moet echt nog eens terug gaan lezen hoor.
als ik zo makkelijk op m'n plek te wijzen ben wanneer doe je dat dan eens op een goede manier?
ik denk dat je zelf eens aan je ontwikkeling moet gaan werken..
maar ik kan het zo moeilijk geloven, kom op, als ik zelfs al slimmer ben dan zoiets, wat dan ook nog pretendeert rechten te studeren waar moet het dan heen met deze wereldquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geef op... jij bent slimmer dan een AI (zelfs jij)
Knul, je bent ontzettend dom. Hou je zelf niet voor de gek. En kom niet met simpele oneliners aan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar ik kan het zo moeilijk geloven, kom op, als ik zelfs al slimmer ben dan zoiets, wat dan ook nog pretendeert rechten te studeren waar moet het dan heen met deze wereld
het studeert geen rechten.... wordt bestuurd door wat informaticastudenten die zich nu een ongeluk lachen.... wat is een betere dekmantel voor een beta dan je te verschuilen achter een rechten of psychologie student (of een van de andere gamme wetenschappen)quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:43 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar ik kan het zo moeilijk geloven, kom op, als ik zelfs al slimmer ben dan zoiets, wat dan ook nog pretendeert rechten te studeren waar moet het dan heen met deze wereld
Meid, hou wijs je mond dicht. Je niveau is bedroevend te noemen. Ik heb je nu al zo vaak te kakken gezet. Waarom probeer je het überhaupt nog. Je geeft het zelf aan dat je dom bent. Zwijg dan ook. Om je pijnlijke momenten te besparen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het studeert geen rechten.... wordt bestuurd door wat informaticastudenten die zich nu een ongeluk lachen.... wat is een betere dekmantel voor een beta dan je te verschuilen achter een rechten of psychologie student (of een van de andere gamme wetenschappen)
doe ik, maar alleen als jij dan ook beloofd te werken aan je argumentatie en ook te reageren op directe inhoudelijke vragen over wat je zelf tikt, niet alles wat lastig is negeert en niet bij gebrek aan argumenten of overtuigingskracht mensen voor allerlei dingen uit gaat maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Probeer eens te werken aan je argumentatie. Je smiley's verbloemen je stompzinnigheid immers niet. Daarnaast ben jij diegene die zat te janken op een inhoudelijke reactie om vervolgens op argumenten overtroefd te worden en je eigen aannames niet meer te kunnen verdedigen.
Jong laat het in het vervolg aan anderen over. Je kunt het niet.
ik ben niet degene die zichzelf voor de gek houdt, dan moet je je toch echt eens tot een spiegel richtenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Knul, je bent ontzettend dom. Hou je zelf niet voor de gek. En kom niet met simpele oneliners aan.
Je kopieert hetgeen wat ik tegen jou stel. Over domheid gesproken. Knul geef het op. Je bent geen partij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
doe ik, maar alleen als jij dan ook beloofd te werken aan je argumentatie en ook te reageren op directe inhoudelijke vragen over wat je zelf tikt, niet alles wat lastig is negeert en niet bij gebrek aan argumenten of overtuigingskracht mensen voor allerlei dingen uit gaat maken.
jij bent goed hoor petje afquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, hou wijs je mond dicht. Je niveau is bedroevend te noemen. Ik heb je nu al zo vaak te kakken gezet. Waarom probeer je het überhaupt nog. Je geeft het zelf aan dat je dom bent. Zwijg dan ook. Om je pijnlijke momenten te besparen.
heb je hem ook al te kakken gezet???quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je kopieert hetgeen wat ik tegen jou stel. Over domheid gesproken. Knul geef het op. Je bent geen partij.
nee alleen nog maar terecht gewezen maar dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb je hem ook al te kakken gezet???![]()
speciaal voor jou en een beetje voor mij... ik heb je te kakken gezetquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:51 schreef MaryMouse het volgende:
Bol mijn held
neemt het zelfs op tegen een robot voor mij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
speciaal voor jou en een beetje voor mij... ik heb je te kakken gezet![]()
wat een "antwoorden"
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee alleen nog maar terecht gewezen maar dat heb ik gemist![]()
heb jij misschien nog een capje bol?
kep heul heul hard geroepen! maar je wou weer eens niet luisterenquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nou leuk hoor, dat jullie mij niet even roepen om hier ook heen te komen!
oops sorry... dacht dat bommie dat wel gedaan had.... we zijn pas anderhalf uur aan het rellen met een robotquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oops sorry... dacht dat bommie dat wel gedaan had.... we zijn pas anderhalf uur aan het rellen met een robot
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oops sorry... dacht dat bommie dat wel gedaan had.... we zijn pas anderhalf uur aan het rellen met een robot
Jij.. Jij.. Je had dan echt wel even aan mijn jasje kunnen trekken.. Nu heb ik natuurlijk weer een idee dat ik er niet bij hoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
kep heul heul hard geroepen! maar je wou weer eens niet luisteren
Bonnie, leer toch eens Nederlands, hoe moeilijk het ook voor je is. Probeer het op zijn minst.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry 'k heb wat gemist had vanaf 9 uur 2,5 uur Wisterianlane te verdurenquote:
BONNIE?????quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bonnie, leer toch eens Nederlands, hoe moeilijk het ook voor je is. Probeer het op zijn minst.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zo nu ben je weer bijquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Meid, hoe vaak heb jij je zelf niet te kakken gezet met je onnozelheid. Goed dat je zelf ook in ziet dat je dom bent.
Sint clair al thans de intellect komt met haar overeen.quote:
Ja dat ben ik met mijn IQ van -57quote:
ben een beetje verlegnquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij.. Jij.. Je had dan echt wel even aan mijn jasje kunnen trekken.. Nu heb ik natuurlijk weer een idee dat ik er niet bij hoor!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met mijn IQ van -57
Toppie! en ik heb het je al vergeven!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben een beetje verlegn![]()
![]()
maar je hoort er wel bij hoor!!!!!!!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bonnie, leer toch eens Nederlands, hoe moeilijk het ook voor je is. Probeer het op zijn minst.
quote:
Gozer, vraag je begeleider of hij je in bed wilt stoppen. Je komt inhoudelijk niet mee, probeer het dan ook niet. Morgen kun je weer onder je soortgenoten (geestelijk beperkten) vertoeven.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is veul en veul te laat voor die kwats
nou hup ga slapen kun je morgen weer de dikke van dale lezen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, ik denk steeds dat jullie met een zestienjarige wannabee Jennifer Lopez aan het rellen zijn, maar het is ook nog een Mister!!!
en zijn geheim is dat hij bingokoningin is!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jeetje, ik denk steeds dat jullie met een zestienjarige wannabee Jennifer Lopez aan het rellen zijn, maar het is ook nog een Mister!!!
ik doe ook alleen maar aan TVP stoor je er niet aan ga rustig door...quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gozer, vraag je begeleider of hij je in bed wilt stoppen. Je komt inhoudelijk niet mee, probeer het dan ook niet. Morgen kun je weer onder je soortgenoten (geestelijk beperkten) vertoeven.
Ik denk dat jij je weer eens aan de riem moet. Zelfbescherming noemt men dat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef markvanrinsum het volgende:
IK GA SLAPEN DAG MENSEN ZO DAT ZIJN VEEL WOORDEN
Nee, gek, dat staat er onder. Rechtenstudent staat tegenwoordig synoniem voor hoogbegaafd! En je weet ook wat dat voor taferelen kan brengen!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en zijn geheim is dat hij bingokoningin is!!
even kijken of er voudten in zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef markvanrinsum het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef markvanrinsum het volgende:
zelfbescherming van jou of van mij??quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je weer eens aan de riem moet. Zelfbescherming noemt men dat.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je weer eens aan de riem moet. Zelfbescherming noemt men dat.
ik ga je missenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef MaryMouse het volgende:
voor de echte mensjes onder ons slaap lekkerik ga er ook van tussen
![]()
kusje voor het slapen gaan bolquote:
wel een mooie foto in pappa's autoquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
BOLLOKUS MARYMOUSE VULTARIAN VIKINGMEISJE
![]()
![]()
![]()
EN NATUURLIJK![]()
STUDI BOL
Ik had rekening met je geestelijke beperking moet houden. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je in ieder geval weet wat ''begrijpend lezen'' is. Helaas is dat utopie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zelfbescherming van jou of van mij??
quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik had rekening met geestelijke beperking moet houden. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je in ieder geval weet wat ''begrijpend lezen'' is. Helaas is dat utopie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |