quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik had rekening met je geestelijke beperking moet houden. Ik was namelijk in de veronderstelling dat je in ieder geval weet wat ''begrijpend lezen'' is. Helaas is dat utopie.
quote:
mijn streams doen het weer een keer niet.... akelige VPN server is aan het schreeuwen dat ik een leven moet zoekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Haha, moet ondertussen erg lachen om het bed van Maik en Mo.. Dat kraakt nu bij elke beweging. Tja, bedden in RLS zijn ook niet berekend op ketsbewegingen!
quote:
alles slaapt dus je mist niks, en dat ga ik ook maar eens doenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
mijn streams doen het weer een keer niet.... akelige VPN server is aan het schreeuwen dat ik een leven moet zoeken
Trustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alles slaapt dus je mist niks, en dat ga ik ook maar eens doen![]()
slaap welquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alles slaapt dus je mist niks, en dat ga ik ook maar eens doen![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
slaap wel![]()
![]()
ik ga er ook van tussen, vikingmeisje slaap lekker!![]()
ja er was een brugpiepertje die me wakker heeft gehoudenquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:06 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
bollo![]()
was een latertje voor jou vannacht
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:08 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja er was een brugpiepertje die me wakker heeft gehouden
Goeiemorgen Jesjequote:
Goeiemorgen Bolquote:
Ceetjequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Goeiemorgen Jesje![]()
[..]
Goeiemorgen Bol![]()
![]()
Wat een weertje hè.
Wat heb ik gelachen gisteren, en Mark ook, hij had er bijna zelf een account voor aangemaaktwe hebben maar 1 laptop, dus dat was vechten geworden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
jullie hebben nog erg gezellig gekletst zag ik
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
heb nu extra koffie nodig om wakker te worden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Goeiemorgen Jesje![]()
[..]
Goeiemorgen Bol![]()
![]()
Wat een weertje hè.
Wat heb ik gelachen gisteren, en Mark ook, hij had er bijna zelf een account voor aangemaaktwe hebben maar 1 laptop, dus dat was vechten geworden
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef Ceetje.. het volgende:
kregen zojuist een briefje in de brievenbus, mark zei: dat moet je die brugpieper laten lezen.
Iemand hier in de buurt wordt 50, geeft groot feest, en wil de buurt vast waarschuwen voor geluidsoverlast vanavond. Echt hè, onze zpelvaudten zijn er niks bij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:15 schreef Ceetje.. het volgende:
kregen zojuist een briefje in de brievenbus, mark zei: dat moet je die brugpieper laten lezen.
Iemand hier in de buurt wordt 50, geeft groot feest, en wil de buurt vast waarschuwen voor geluidsoverlast vanavond. Echt hè, onze zpelvaudten zijn er niks bij
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeh, ja, maar niet van hen (pffff gelukkig)
jaaaa, lekker, koffiequote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef jesje1982 het volgende:
ik hoorde iemand over koffie trouwens goed plan
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, lekker, koffieen peukie erbij natuurlijk
ze "houden een groote partie" vanavond, volgens de brief.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze "houden een groote partie" vanavond, volgens de brief.
Tentje van 3x2 zijn ze nu in de tuin al een uur aan het opzetten. hebben vast veul vrienden.....
mwah beetje in huis rommelen, de was lekker laten drogen buiten, beetje op het balkon zitten enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik drink m'n koffietje op en rook m'n peukie op, en dan ga ik me snel aankleden en nog effe wat laatste boodschapies doen en me even aan de family wijden. Moet vanavond om 18.00 weg met de meiden (mama's on tour). Doen we elke maand, met 8 vriendinnen (allemaal stoffige mama's geworden die thuis op de bank hangen). Gaan jullie nog wat doen met dit mooie weer?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:22 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik drink m'n koffietje op en rook m'n peukie op, en dan ga ik me snel aankleden en nog effe wat laatste boodschapies doen en me even aan de family wijden. Moet vanavond om 18.00 weg met de meiden (mama's on tour). Doen we elke maand, met 8 vriendinnen (allemaal stoffige mama's geworden die thuis op de bank hangen). Gaan jullie nog wat doen met dit mooie weer?
me 2quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaaa, lekker, koffieen peukie erbij natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
maar Mama's on tour, komen daar ook caps van
nee, daar doen we niet aanquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef bollokus het volgende:
maar Mama's on tour, komen daar ook caps van
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bedenk er zelf maar beelden bij, dat lukt vast wel
dat is gevaarlijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bedenk er zelf maar beelden bij, dat lukt vast wel
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
dat is gevaarlijkje weet niet hoe ik je terugzie morgen
maar we houden het altijd netjes Bol, zijn tenslotte allemaal degelijke getrouwde mama's. We hebben gewoon vreselijk veel lol, net zovaak de slappe lach als gisteravond hier (heb nu al voorpret)quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
dat is gevaarlijkje weet niet hoe ik je terugzie morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |