een uurtje of 9 gister avond en neuh ge\het was niet maryquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
een uurtje of 9 gister avond en neuh ge\het was niet mary
Pfieuw, ik was al bijna aan het PaniekPieten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
een uurtje of 9 gister avond en neuh ge\het was niet mary
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfieuw, ik was al bijna aan het PaniekPieten.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:37 schreef bollokus het volgende:
MENSEN ACTIE BIJ DE BUREN
liedje weer afgelopen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:45 schreef pietpaniek het volgende:
Vond het niet echt boeie dat liedfijn gelukkig dat het mary het niet was, mary als je dit leest..... Gecondoleerd met het verplaatsen van een neef of nicht van de aardse jachtvelden om nu eeuwig opgejaagd te worden op de eeuwige jachtvelden
Enjoy en succes!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:46 schreef jesje1982 het volgende:
ff peukie en mn cola opdrinken en dan ga ik even de boodschappen opruimen, rozen in het water zetten en eten maken
quote:
Amateursquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Da's lief, het zal aan het voorjaar liggen, ik kreeg gisteren rose tulpen.![]()
heeft bommerinnetje anders hoofdpijn ??quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Amateursmisschien ben ik ouderwets maar ik probeer op zijn minst elke week en zoniet dan elke twee weken een bos rozen mee te nemen voor mijn lief en 9 van de tien keer lukt dat :p
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Amateursmisschien ben ik ouderwets maar ik probeer op zijn minst elke week en zoniet dan elke twee weken een bos rozen mee te nemen voor mijn lief en 9 van de tien keer lukt dat :p
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
heeft bommerinnetje anders hoofdpijn ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |