Misschien werd bedoeld dat ie er doods bij stondquote:
Of dat je de tv uit wil zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien werd bedoeld dat ie er doods bij stond.
whehe echt he, Dan is 5 seconden in beeld en de vrouwen worden gelijk wild. Maar ja, dat is volkomen terechtquote:
Ohw ja...quote:
Wat ik wil heeft daar niets mee te makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wil je? De enige leuke man in dit programma.
echt wel!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dammit, ik wist het gewoon, dat je dat ging zeggen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
WTF, zie het nu pas, Stacey heeft een soort van slang op haar shirt?
Precies dezelfde tijdquote:
Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
WTF, zie het nu pas, Stacey heeft een soort van slang op haar shirt?
Die gaat 'r verleiden om de verboden appel te eten.quote:
quote:
quote:
Wie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef MissJ het volgende:
Trouwens, woont Ralf in Den Haag ofzo? Zag hem daar van de week lopen.
Ralf Mackenbach ofzo? Of bedoel je breedbekkikker Rolfquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef MissJ het volgende:
Trouwens, woont Ralf in Den Haag ofzo? Zag hem daar van de week lopen.
Dittes dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben nu al Edmoe. Dit gaat wekenlang exact hetzelfde klinken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben nu al Edmoe. Dit gaat wekenlang exact hetzelfde klinken.
Dat is het circuit waar talentenjachtkandidaten in terecht komen, in te huren voor feesten en partijen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Even Off topic, binnenkort op mijn werk een "event" met als gast Ben Saunders, misschien dat ik wel eventje ga kijken (wel een hoer trouwens die Ben, die doet echt alles).
Als mensen zo gek zijn hem er voor te betalen dan snap ik wel dat hij het doetquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Even Off topic, binnenkort op mijn werk een "event" met als gast Ben Saunders, misschien dat ik wel eventje ga kijken (wel een hoer trouwens die Ben, die doet echt alles).
Dan wordt je niet echt serieus meer genomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als mensen zo gek zijn hem er voor te betalen dan snap ik wel dat hij het doet
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haal je oren eens van je piemel af.
Schreeuwerig, schel en niet mijn soort stem. Hij kan zingen, en het is absoluut niet vals ofzo, maar het geluid staat me tegen.quote:
Dat nam ik hem sowieso al nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wordt je niet echt serieus meer genomen.
Gebleekt, dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Jezus wat heeft ze witte tanden. Dat is toch niet normaal?
Ik word hier onzeker van
Ah hij doet me gewoon denken aan mijn jongere jaren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Schreeuwerig, schel en niet mijn soort stem. Hij kan zingen, en het is absoluut niet vals ofzo, maar het geluid staat me tegen.
quote:
Ow, exit please, sorry Bennyquote:
Ik had het nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Ik wist dat dit nummer nog wel langs zou komen tijdens XFA
Ik ken het ook niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken dat nummer niet??? Van wie is het?? Welk jaar
Alexandra Burke 2010.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
ik ken dat nummer niet??? Van wie is het?? Welk jaar
Da's sowieso allemaal knip- en plakwerkquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
In de promo monteerden ze deze opmerking (over het songfestival) aan Rochelle.
en martijn ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Eric gaat nog wel even haar nummer vragen.
Ik huilde al om die stemquote:
Ik omdat mijn oren stuk gingen.quote:
Ja, daar gingen ze er in de halve finale uit volgens mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef Guanabana het volgende:
Zij waren toch van Holland's got Talent?
Met die ene met die ABSURD lange benen?
Ja dat ookquote:
die eveneens naakt te zien was in Loft (heb ik van horen zeggen)quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
die eveneens naakt te zien was in Loft (heb ik van horen zeggen)
Waarom denk je dat ze moest blijven? Het klonk verder voor gene meterquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was laura jouw adoptiekindje???
owwwwwwwww ok dan snap ik je nuquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze moest blijven? Het klonk verder voor gene meter
Daar zit de jeugd kennelijk op te wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben bang dan Sim'Ran allemaal van die nikszeggende motown/r&b nummers gaat zingen de hele tijd.
Ja, dat viel me dus tijdens Holland's Got Talent ook al op. Echt bizar lang, niet mooi meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Die linker heeft echt enorm lange benen.
Dat wel maar het doet me weinig. Leuk voor een feestje, op de achtergrond, om een beetje op te bewegen.quote:
Ik ben al vergeten wie dat warenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef Stickertje het volgende:
ik ben nog steeds helemaaldat the difference niet door zijn
Ja precies. Het klonk wel relaxed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wel maar het doet me weinig. Leuk voor een feestje, op de achtergrond, om een beetje op te bewegen.
QFTquote:
In vergelijking met Laura nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Wat een vreselijke naar stemgeluid heeft zij
Dat doet Wendy alleen.quote:
Ja, gewoon ook weer een veel te moeilijk nummer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Wat een vreselijke naar stemgeluid heeft zij
Zitten we daar straks met slechte mensenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
eigenlijk is XFA tot nu toe helemaal niks aan
Ik hoop dat de liveshows weer oud en vertrouwd leuk worden
16quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, gewoon ook weer een veel te moeilijk nummer.
Christina kan zoiets, een 16-jarige (?) beginneling moet hier gewoon niet aan beginnen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze heeft een nare snik in 'r stem zitten.
Nu is het Valen-zes min-a.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Zitten we daar straks met slechte mensen
Eh? Oh hier en daar wat slippers maar stem is goedquote:
Ow, gezicht oke maar de rest nietquote:
De lat hoog leggen denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Hoezo dan altijd die moeilijke nummers kiezen vraag je je af he?
De nummerkeuze is elk seizoen weer huilen met de pet op. Maar zal ergens ook wel expres zijn om het kaf van het koren te scheiden denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Ja dat nare geluidquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bij hem altijd aan Joris van bij ons in de PC denken.
Jezelf overschatten heet dat. Doet me aan beginnende gitaristen denken die zeggen dat ze een snelle solo kunnen spelen, terwijl er tussendoor open snaren klinken en 20 prct van de noten worden overgeslagen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Nee man. Het is een beetje saaiquote:
Ik denk niet dat ze zelf de nummers kiezen hoor. Of wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef starla het volgende:
[..]
Jezelf overschatten heet dat. Doet me aan beginnende gitaristen denken die zeggen dat ze een snelle solo kunnen spelen, terwijl er tussendoor open snaren klinken en 20 prct van de noten worden overgeslagen.
ook datquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat haar zo niet echt een succes.
Dit gaat echt wel door hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
ja sorry hoor als dit door gaat dan snap ik het niet
Jawel, nemen wij een spandoek mee kunnen we lekker irri doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
ja sorry hoor als dit door gaat dan snap ik het niet
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, nemen wij een spandoek mee kunnen we lekker irri doen
Pisces Iscariot Starla?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef starla het volgende:
[..]
Jezelf overschatten heet dat. Doet me aan beginnende gitaristen denken die zeggen dat ze een snelle solo kunnen spelen, terwijl er tussendoor open snaren klinken en 20 prct van de noten worden overgeslagen.
Alleen daarom moet het alquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als hij doorgaat en hij komt tot de kwartfinale dan word ik gek
Denk dat het Rochelle wordt. Die vind ik net wat interessanter/spannender optreden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:07 schreef MissJ het volgende:
Dat gaat nog een lastige keuze worden tussen Rochelle en Valentina.
ja denk het ook wel als ik haar nu zo bezig zie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat het Rochelle wordt. Die vind ik net wat interessanter/spannender optreden.
Ja het moest van Erik, maar wij zijn tegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maken Kally en ik zeker weten een spandoek, met jouw naam erbij
inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het moest van Erik, maar wij zijn tegen
Dat vind ik zielig voor Ferryquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het moest van Erik, maar wij zijn tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |