Het zou juist raar/gek/anders/apart zijn als we dat niet deden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef rubje het volgende:
volgens mij rennen jullie achter elke meid die een leuk koppie en een redelijke stem heeft aan.![]()
ik vond haar zang echt niet zo goed, dus volgens mij komt ze niet tot de liveshowsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:15 schreef female81 het volgende:
Dat dacht ik zelf ook al, typisch zo een die bij veel mannen heel goed ligt en bij veel vrouwen juist niet.
Zijn de meeste mensen die naar zulke programma's sms-sen niet vrouwen??? Is dat inderdaad zo, dan moet ze extra hard werken, lijkt me.
Nou ja dit dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Filmpje nog ff teruggekeken.
Aandachtshoer
ook zeer theatraal aan het einde haar decolleté aantrekken
Was Danielle dan net zo fout als zij. Danielle leek mij nog vrij normaal itt ditquote:
Whahahaha Bos!!! Dit nog welquote:Op maandag 7 februari 2011 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was Danielle dan net zo fout als zij. Danielle leek mij nog vrij normaal itt dit
Ja, ik heb gewoon een hekel aan dit soort verschijningen. Bahquote:Op maandag 7 februari 2011 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahaha Bos!!! Dit nog wel
Je noemt haar een dit
mee eensquote:Op maandag 7 februari 2011 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon een hekel aan dit soort verschijningen. Bah
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |