ah oke, ik heb het net opgezocht inderdaad is de IC naar berlijnquote:Op zondag 3 april 2011 21:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Gewoon de IC naar Berlijn dus, niks bijzonders. De ÖBB rijtuigen lijken er veel op ja (althans, aan de buitenkant, het interieur is volledig anders.)
fototje van binnen?quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn de OBB's . Heel mooi van binnen
De lijn die hij noemt is ook een toeristische lijn, in de zomer rijdt daar zelfs een stoomtrein. Als hij niet met een normale dienst mee rijdt kan het dus wel.quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Meen je dat ja? Dat is een excursietrein hoor. Ik geloof niet dat dat nog in normale dienst rondrijdt. Maar we zien de foto's vanzelf wel
"Ik weet het nog goed, ik kwam net uit mijn plaggenhut toen ik daar in de verste een raar rommelend geluid hoorde.."quote:Op zondag 3 april 2011 22:07 schreef De_Hertog het volgende:
Leuke verslag van dat veenlijntje trouwens. Deed me eraan herinneren dat ik zelf ook nog ooit met zo iets mee geweest ben, heel lang geleden
"Ik liep in mijn berenvel naar de roestige staven, gaf een klap met mijn knots tegen de kloot van het wissel, brulde "GRUNT" en het was goed"quote:Op zondag 3 april 2011 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
"Ik weet het nog goed, ik kwam net uit mijn plaggenhut toen ik daar in de verste een raar rommelend geluid hoorde.."
quote:Op zondag 3 april 2011 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ik liep in mijn berenvel naar de roestige staven, gaf een klap met mijn knots tegen de kloot van het wissel, brulde "GRUNT" en het was goed"
Op zondagavond om 12 uurquote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Cool. Net even een spoedcursus BEPAC gehad en CTA's lopen instellen.
Ja, de reisinfo ging naar huis en ik moest nog wat spoorwijzigingen doorvoeren. We rijden ook op zondagavond tot een uur of twee.quote:
Oh ik dacht dat de treindienstleiders ook op zondag vrij hadden.quote:Op maandag 4 april 2011 01:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, de reisinfo ging naar huis en ik moest nog wat spoorwijzigingen doorvoeren. We rijden ook op zondagavond tot een uur of twee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |