Omdat de NS de NS niet zou zijn als de v250 niet nog minimaal 10 tegenslagen gaat krijgenquote:
Wie zegt dat ze het proberen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
jaaaaa dat is wel erg makkelijk natuurlijkJe gaat er toch vanuit dat er bij mensen die het serieus proberen goed te doen, er ook weleens iets, al was het maar bij toeval, ook echt LUKT. Toch?
Iedere lamlul kan berekenen dat de HSA onmogelijk rendabel de HSL kan exploiteren met deze concessie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, als ze het niet eens proberen komt het er in feite op neer dat ze willens en wetens iets van 2 miljard euro belastinggeld in de sloot flikkerenZeker in deze tijd heb ik er toch moeite mee om daar geloof aan te hechten
Als de HSA weer onrechtmatige staatssteun krijgt niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
nee okee, maar is dat dan een reden om nu alsnog "maar niet naar Brussel" te gaan rijden?
Delftquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet morgen naar Delft. Eens zien of ik daarna nog ff gauw kan
Ik geloof niet dat dat het gelijknamige station is.quote:
Okee Delft Zuid strikt genomenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Delft
Het enige station dat tijdens verbouwingen juist beter bereikbaar wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |