Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen!quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Erg fijne film! En een lekker wijf!
Cijfer: 7,5/10
Prima film idd!quote:Op zondag 10 april 2011 00:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Erg fijne film! En een lekker wijf!
Cijfer: 7,5/10
Nee niet echt eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:14 schreef casper019 het volgende:
[..]
net ook happythankyoumore gezien, maar vond jij het einde niet een beetje abrubt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Als Leidenaar toch maar besloten om hem te halen. Inmiddels als weer maand of 5 lid. Ik adviseer wel een kortingskaart (tenzij je OV studentenkaart hebt) als je met de trein gaat, dan kost het mij 3,20 retourtje ofzo, vind ik goed te doen voor avondje wat leuks doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nope, als er in Leiden 1 was was ik al lang UnlimitedOp zich is Den Haag vlak bij maar dan zit je weer met treinkaartjes of parkeren.
Ik vond het einde wat 'overhaast' maar ik vond het zeker goed uitgewerkt. Film bleef me wel boeien.quote:Op zondag 10 april 2011 00:30 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen!
Tja, het is zonder enige twijfel een mooi en gevoelig verhaal. Maar ik ben bang dat de film te lang op het gedeelte blijft hangen waar hij Emily helpt.quote:Om zijn verleden dat hem kwelt achter zich te laten besluit Ben Thomas (Will Smith) zeven onbekende mensen een helpende hand toe te steken en zo hun levens drastisch te veranderen. Eén daarvan is Emily Posa (Rosario Dawson), een aantrekkelijke, levenslustige vrouw die kampt met een hartkwaal en een belastingschuld. Terwijl Ben haar helpt met grote en kleine klusjes, ontdooit zijn eigen kille hart. Maar hun ontluikende liefde maakte geen onderdeel uit van zijn grote plan
toevallig gisteravond ook gezien kon hem wel waarderen 7+ (gore + tieten)quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was dat.
Toch wel een 6.5.
Ik vond em beter dan Machette.quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was dat.
Toch wel een 6.5.
Inderdaad een erg slechte film.quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kutfilm....
Bij de eerste poging viel ik in slaapen bij de tweede poging heb ik het opgegeven
![]()
Gisteren ook gezien, had veel meer potentie in kunnen zitten als ze het verhaal en de cast hadden veranderd. Nu geef ik hem een 6,5 voor de effecten.quote:Op maandag 11 april 2011 10:46 schreef JDx het volgende:
Battle LA... achja, wel leuk, vond Skyline leuker, en dat zegt genoeg.
6je.
Hobo with a Shotgun, droge domme film, wel uitgezeten daarom een 5,5.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |