abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2011 @ 22:22:54 #151
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_95194142
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die heb ik al weer een tijdje geleden gezien maar ik vond hem wel meer dan een 5
waard hoor ! :o

Ik geef hem een 8 :P
Dit. :P
Smell the flowers while you can....
  donderdag 7 april 2011 @ 22:32:06 #152
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_95194904
Vandaag weer eens gebruik gemaakt van mijn PUC-kaart en drie films in de bioscoop gezien.

Begonnen met The Adjustment Bureau. De trailer had me wel nieuwsgierig gemaakt en was benieuwd wat ik van deze film moest verwachten. Ik vond hem goed; voldoende spanning en vaart, Damon speelde goed en ik stoorde me niet aan Emily Blunt (vind haar niet altijd even goed/leuk, maar da's een kwestie van smaak natuurlijk). Ben ik de enige die er af en toe Inception-achtige trekjes in vond zitten? Ik vond alleen dat de film in het midden iets inzakte/vertraagde, maar niet zo dat ik me eraan ging ergeren of zo. Ik geef de film een 7,5.

Daarna naar The Mechanic met Jason Statham. Ik verwachtte een 13-in-een-dozijn actiefilm, maar het bleek een goede, rauwe actiefilm te zijn. Vond dat zijn tegenspeler (Ben Foster) het ook best leuk deed. In eerste instantie dacht ik het einde van mijlenver aan te zien komen, maar er werd aan het "echte" einde toch nog een leuke twist aan gegeven. Ik geef deze film een 7-.

De dag besloten met Barney's Version. Ik besloot voor deze film te kiezen, omdat ik voor de film die ik eigenlijk wilde zien (Black Butterflies) anders nog een uur langer of zo moest wachten, dus dan maar een kleine change of plans. Ik verwachtte vantevoren best weinig van deze film. Maar wat een verrassing! Zwarte humor meets drama, in een erg geslaagde mix. Super goed gespeeld, leuk om Dustin Hoffman weer eens in een film aan het werk te zien. De emoties speelt Giamatti erg goed en overtuigend. Een (bittere) lach en een flinke traan deze film. Echt een erg mooie en goed geacteerde film. Ik geef hem een 8,5.
pi_95195691
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag weer eens gebruik gemaakt van mijn PUC-kaart en drie films in de bioscoop gezien.

Begonnen met The Adjustment Bureau. De trailer had me wel nieuwsgierig gemaakt en was benieuwd wat ik van deze film moest verwachten. Ik vond hem goed; voldoende spanning en vaart, Damon speelde goed en ik stoorde me niet aan Emily Blunt (vind haar niet altijd even goed/leuk, maar da's een kwestie van smaak natuurlijk). Ben ik de enige die er af en toe Inception-achtige trekjes in vond zitten? Ik vond alleen dat de film in het midden iets inzakte/vertraagde, maar niet zo dat ik me eraan ging ergeren of zo. Ik geef de film een 7,5.

Daarna naar The Mechanic met Jason Statham. Ik verwachtte een 13-in-een-dozijn actiefilm, maar het bleek een goede, rauwe actiefilm te zijn. Vond dat zijn tegenspeler (Ben Foster) het ook best leuk deed. In eerste instantie dacht ik het einde van mijlenver aan te zien komen, maar er werd aan het "echte" einde toch nog een leuke twist aan gegeven. Ik geef deze film een 7-.

De dag besloten met Barney's Version. Ik besloot voor deze film te kiezen, omdat ik voor de film die ik eigenlijk wilde zien (Black Butterflies) anders nog een uur langer of zo moest wachten, dus dan maar een kleine change of plans. Ik verwachtte vantevoren best weinig van deze film. Maar wat een verrassing! Zwarte humor meets drama, in een erg geslaagde mix. Super goed gespeeld, leuk om Dustin Hoffman weer eens in een film aan het werk te zien. De emoties speelt Giamatti erg goed en overtuigend. Een (bittere) lach en een flinke traan deze film. Echt een erg mooie en goed geacteerde film. Ik geef hem een 8,5.
Zit je dan gewoon een uur of 6 in de bios? 's Middags erin en 's avonds d'r pas weer uit. :P
Wel superrelaxed natuurlijk zo'n kaart, bevalt de film niet is het geen (financieel) probleem en je bent sneller geneigd om naar een film te gaan.
  donderdag 7 april 2011 @ 22:58:00 #154
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_95196683
Love and Other Drugs (2010, VS, Edward Zwick)
Best aardige romcom. Er is genoeg op aan te merken. Zoals zo'n verschrikkelijk voor de lachers gemaakte scene waarin Jake Gyllenhaal voor de spiegel z'n verkoopkunsten oefent. Maar verder weten Gyllenhaal en Hathaway de film aardig te redden. Met name het eerste uur is vermakelijk met twee karakters, die zich niet kunnen/willen binden en er dus een sex relatie op na houden. In het laatste half uur wordt de film serieuzer en dramatischer. Het ergste is dat die ook moralistischer wordt als de schoft (Gyllenhaal) zich zowel persoonlijk als zakelijk gaat bekeren en het zieke meisje vecht met haar daarmee gepaard gaande afhankelijkheid en bindingsangst. Met als einde de niet te vermijden dramatische verzoening.
cijfer: 6.5
  donderdag 7 april 2011 @ 23:01:14 #155
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_95196878
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Zit je dan gewoon een uur of 6 in de bios? 's Middags erin en 's avonds d'r pas weer uit. :P
Wel superrelaxed natuurlijk zo'n kaart, bevalt de film niet is het geen (financieel) probleem en je bent sneller geneigd om naar een film te gaan.
Inderdaad. En met de prijzen van tegenwoordig heb je hem na twee films er al uit. Al zou ik zelf niet zo snel naar meer films op één dag gaan.
  donderdag 7 april 2011 @ 23:04:36 #156
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_95197040
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Yep, de eerste film ging ik in om 12.55 uur en de laatste begon om 18.10 uur (Pathe de Kuip). Heerlijk zo'n dagje. :P
En je hebt gelijk hoor, met zo'n kaart ben je eerder geneigd ook naar films te gaan die je "wel aardig" lijken. Of zelfs naar films die je niets lijken, puur om te zien of hij echt zo slecht is als je denkt! ;)
  donderdag 7 april 2011 @ 23:04:58 #157
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_95197061
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Inderdaad. En met de prijzen van tegenwoordig heb je hem na twee films er al uit. Al zou ik zelf niet zo snel naar meer films op één dag gaan.
Klopt, kaart kost 18 Euro per maand. Terwijl een "normaal" bioscoopkaartje al 9,50 Euro kost.
pi_95197099
Che Parte Uno (2008)
Benicio del Toro zet een ijzersterke en karaktervolle Ernesto Guevara neer in deze spannende, mooie, boeiende film met mooie gevechten, landschappen en personages. Heb er ook een hoop van geleerd, wist niks van dit bizarre stukje Latijns-Amerikaanse geschiedenis.
8.7/10 (IMDB: 7.3/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_95197127
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Klopt, kaart kost 18 Euro per maand. Terwijl een "normaal" bioscoopkaartje al 9,50 Euro kost.
Kan je daarmee ook 3D films zien? :o Dan doe ik dat ook :9
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_95197220
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

zei jij laatst niet dat dat niets voor jou zou zijn :D of ben ik in de war met iemand anders...
volgens mij moet je wel gewoon 3d toeslag erbij betalen
pi_95197281
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef planethugo het volgende:

[..]

zei jij laatst niet dat dat niets voor jou zou zijn :D of ben ik in de war met iemand anders...
volgens mij moet je wel gewoon 3d toeslag erbij betalen
Goed geheugen ;)

Maar ik ga alleen naar de bios voor 3D ;) en mooie films als Black Swan en Inception ;)

donderdag 7 april 2011 @ 23:15:48 #162
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_95197623
quote:
14s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor 3D-films betaalde ik eenmalig 2,50 Euro en kreeg ik een 3D-bril die ik mag houden. Nu betaal ik nog maar 1,50 Euro per 3D-film die ik zie.
Er is overigens ook al een abonnement (Gold Card) of zo waarbij je ook onbeperkt naar 3D-films kunt gaan. Dat abonnement is per maand dacht ik iets van 8 Euro duurder en dat haal ik er niet uit. Dus de enkele keer dat ik naar een 3D-film ga (en straks met nieuwe Pirates en Harry Potter zal ik wel moeten), betaal ik "gewoon" bij.
pi_95197810
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goed geheugen ;)

Maar ik ga alleen naar de bios voor 3D ;) en mooie films als Black Swan en Inception ;)
hehe dus toch :P
ik ga ook niet heel veel naar de bios, 10x per jaar ofzo en idd alleen voor de specialere films of af en toe als ik met een groepje wat wil chillen en niet uitga. Heb wel vaker films die ik wel in de bios wil zien maar als dan eerder een goeie rip op internet staat dan dat ie hier in de bios is, is de keuze snel gemaakt
pi_95199148
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef planethugo het volgende:
Battle Los Angeles
[ afbeelding ]
Door alle negatieve recensies viel Battle: LA me nog reuze mee. Hoewel de karakters voornamelijk irritant zijn, alle cliches voorbij komen en de dialogen soms tenenkrommend slecht zijn, is de actie wel dik in orde en, eerlijk is eerlijk, daarvoor kijk je een film als deze. Mooi wijde shots en de actie in de straten is ook prima in beeld gebracht. Al is ook hier wel wat aan het script en de logica aan te merken. De aliens stoppen steeds met schieten op een voor de mensen gunstig moment en, hoewel in grote getallen aanwezig, is het meteen rustig als er eentje uitgeschakeld is. Waarna de militairen hard gaan juichen en daarna zich laten geen in zinloze discussies die alleen maar tijd kosten. Desalniettemin hou ik wel van dit soort grootschalige alien-invasie films waar de actie het belangrijkst is:

7.5
Vandaag gezien had er nog nooit over gehoord.
vond het best een vermakelijke film :)
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_95200253
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef planethugo het volgende:

[..]

hehe dus toch :P
ik ga ook niet heel veel naar de bios, 10x per jaar ofzo en idd alleen voor de specialere films of af en toe als ik met een groepje wat wil chillen en niet uitga. Heb wel vaker films die ik wel in de bios wil zien maar als dan eerder een goeie rip op internet staat dan dat ie hier in de bios is, is de keuze snel gemaakt
De gemakken van thuis zijn gewoon zo lekker. Laptopje, kabeltje naar de TV en elke film die je maar wil bekijken. Mooi hoor.

3D is de enige goeie reden voor de bios. Maar die draaien maar zo kort per film.

Thanx MsMcPhisto! :*

pi_95200401
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Machete uitzetten is een zonde. Watchmen kan ik begrijpen, was een zware film. veel gelul.
Ik vond het stukje waarbij Machete sex had met de dochter en vrouw van die ene gozer gewoon net iets te ver gaan.. Ik zie niet in waarom je als regisseur werkelijk alle geloofwaardigheid uit het raam moet gooien.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_95201816
New kids jongen....gedownload en heb gelachen kut!
pi_95205573
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:47 schreef beetotheizzo het volgende:
New kids jongen....gedownload en heb gelachen kut!
haha, dat verwoord precies wat de film is 8-)
pi_95205583
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Ik vond het stukje waarbij Machete sex had met de dochter en vrouw van die ene gozer gewoon net iets te ver gaan.. Ik zie niet in waarom je als regisseur werkelijk alle geloofwaardigheid uit het raam moet gooien.
De film Machette kan je sowieso niet serieus nemen... Dus gewoon dom kijken en lekker naar overdone actie kijken, HEERLIJK! *O*
pi_95205622
The Pillars of the Earth (2010)
Wat een geweldig mooie, boeiende, goed opgezette, mooi vormgegeven miniserie over een roerige periode in de middeleeuwen! Fenomenale rol van Ian McShane als de opportunistische bisschop, sterk verhaal, de gevechten, het camerawerk, het belichten van alle aspecten van het leven toen, de intriges en politieke spelletjes, de macht van de Kerk, het gebrek aan vooruitgang en educatie...
Dikke dikke aanrader (8 delen van 1 uur elk)!!
9.2/10 (IMDB: 8.2/10)

Dumbland (2002)
Kort animatiefilmpje van en door David Lynch. Een hoop bizarheid natuurlijk, met wat flauwe grappen en teveel herhaling. Duidelijk een product van een surrealistische gek (in de goede zin van het woord).
Helaas wordt het nergens echt boeiend en blijft het verhaal (?) nogal onduidelijk.
6.5/10 (IMDB: 6.3/10)

pi_95207782
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:

[..]

Heb je dat ook in omgeving Leiden? Lijkt me ideaal.
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:17:11 #172
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_95208290
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef JDx het volgende:

[..]

In Leiden heb je geen Pathé, alleen Lido en Trianon.
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_95208379
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef JDx het volgende:

[..]

In Den Haag zitten drie ketens van Pathé en één in Delft. In Leiden zelf niet.
pi_95210101
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef Haarklip het volgende:

[..]

In Leiden heb je geen Pathé, alleen Lido en Trianon.
Nope, als er in Leiden 1 was was ik al lang Unlimited :) Op zich is Den Haag vlak bij maar dan zit je weer met treinkaartjes of parkeren.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  vrijdag 8 april 2011 @ 12:10:25 #175
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_95212144
Vanaf Leiden CS zit je met max 20 minuten in de Pathe in Den Haag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')