Dit.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb ik al weer een tijdje geleden gezien maar ik vond hem wel meer dan een 5
waard hoor !![]()
Ik geef hem een 8
Zit je dan gewoon een uur of 6 in de bios? 's Middags erin en 's avonds d'r pas weer uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Vandaag weer eens gebruik gemaakt van mijn PUC-kaart en drie films in de bioscoop gezien.
Begonnen met The Adjustment Bureau. De trailer had me wel nieuwsgierig gemaakt en was benieuwd wat ik van deze film moest verwachten. Ik vond hem goed; voldoende spanning en vaart, Damon speelde goed en ik stoorde me niet aan Emily Blunt (vind haar niet altijd even goed/leuk, maar da's een kwestie van smaak natuurlijk). Ben ik de enige die er af en toe Inception-achtige trekjes in vond zitten? Ik vond alleen dat de film in het midden iets inzakte/vertraagde, maar niet zo dat ik me eraan ging ergeren of zo. Ik geef de film een 7,5.
Daarna naar The Mechanic met Jason Statham. Ik verwachtte een 13-in-een-dozijn actiefilm, maar het bleek een goede, rauwe actiefilm te zijn. Vond dat zijn tegenspeler (Ben Foster) het ook best leuk deed. In eerste instantie dacht ik het einde van mijlenver aan te zien komen, maar er werd aan het "echte" einde toch nog een leuke twist aan gegeven. Ik geef deze film een 7-.
De dag besloten met Barney's Version. Ik besloot voor deze film te kiezen, omdat ik voor de film die ik eigenlijk wilde zien (Black Butterflies) anders nog een uur langer of zo moest wachten, dus dan maar een kleine change of plans. Ik verwachtte vantevoren best weinig van deze film. Maar wat een verrassing! Zwarte humor meets drama, in een erg geslaagde mix. Super goed gespeeld, leuk om Dustin Hoffman weer eens in een film aan het werk te zien. De emoties speelt Giamatti erg goed en overtuigend. Een (bittere) lach en een flinke traan deze film. Echt een erg mooie en goed geacteerde film. Ik geef hem een 8,5.
Inderdaad. En met de prijzen van tegenwoordig heb je hem na twee films er al uit. Al zou ik zelf niet zo snel naar meer films op één dag gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zit je dan gewoon een uur of 6 in de bios? 's Middags erin en 's avonds d'r pas weer uit.![]()
Wel superrelaxed natuurlijk zo'n kaart, bevalt de film niet is het geen (financieel) probleem en je bent sneller geneigd om naar een film te gaan.
Yep, de eerste film ging ik in om 12.55 uur en de laatste begon om 18.10 uur (Pathe de Kuip). Heerlijk zo'n dagje.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Zit je dan gewoon een uur of 6 in de bios? 's Middags erin en 's avonds d'r pas weer uit.![]()
Wel superrelaxed natuurlijk zo'n kaart, bevalt de film niet is het geen (financieel) probleem en je bent sneller geneigd om naar een film te gaan.
Klopt, kaart kost 18 Euro per maand. Terwijl een "normaal" bioscoopkaartje al 9,50 Euro kost.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Inderdaad. En met de prijzen van tegenwoordig heb je hem na twee films er al uit. Al zou ik zelf niet zo snel naar meer films op één dag gaan.
Kan je daarmee ook 3D films zien?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Klopt, kaart kost 18 Euro per maand. Terwijl een "normaal" bioscoopkaartje al 9,50 Euro kost.
zei jij laatst niet dat dat niets voor jou zou zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan je daarmee ook 3D films zien?Dan doe ik dat ook
Goed geheugenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
zei jij laatst niet dat dat niets voor jou zou zijnof ben ik in de war met iemand anders...
volgens mij moet je wel gewoon 3d toeslag erbij betalen
Voor 3D-films betaalde ik eenmalig 2,50 Euro en kreeg ik een 3D-bril die ik mag houden. Nu betaal ik nog maar 1,50 Euro per 3D-film die ik zie.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan je daarmee ook 3D films zien?Dan doe ik dat ook
hehe dus tochquote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed geheugen
Maar ik ga alleen naar de bios voor 3Den mooie films als Black Swan en Inception
Vandaag gezien had er nog nooit over gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:37 schreef planethugo het volgende:
Battle Los Angeles
[ afbeelding ]
Door alle negatieve recensies viel Battle: LA me nog reuze mee. Hoewel de karakters voornamelijk irritant zijn, alle cliches voorbij komen en de dialogen soms tenenkrommend slecht zijn, is de actie wel dik in orde en, eerlijk is eerlijk, daarvoor kijk je een film als deze. Mooi wijde shots en de actie in de straten is ook prima in beeld gebracht. Al is ook hier wel wat aan het script en de logica aan te merken. De aliens stoppen steeds met schieten op een voor de mensen gunstig moment en, hoewel in grote getallen aanwezig, is het meteen rustig als er eentje uitgeschakeld is. Waarna de militairen hard gaan juichen en daarna zich laten geen in zinloze discussies die alleen maar tijd kosten. Desalniettemin hou ik wel van dit soort grootschalige alien-invasie films waar de actie het belangrijkst is:
7.5
De gemakken van thuis zijn gewoon zo lekker. Laptopje, kabeltje naar de TV en elke film die je maar wil bekijken. Mooi hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
hehe dus toch
ik ga ook niet heel veel naar de bios, 10x per jaar ofzo en idd alleen voor de specialere films of af en toe als ik met een groepje wat wil chillen en niet uitga. Heb wel vaker films die ik wel in de bios wil zien maar als dan eerder een goeie rip op internet staat dan dat ie hier in de bios is, is de keuze snel gemaakt
Ik vond het stukje waarbij Machete sex had met de dochter en vrouw van die ene gozer gewoon net iets te ver gaan.. Ik zie niet in waarom je als regisseur werkelijk alle geloofwaardigheid uit het raam moet gooien.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Machete uitzetten is een zonde. Watchmen kan ik begrijpen, was een zware film. veel gelul.
haha, dat verwoord precies wat de film isquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:47 schreef beetotheizzo het volgende:
New kids jongen....gedownload en heb gelachen kut!
De film Machette kan je sowieso niet serieus nemen... Dus gewoon dom kijken en lekker naar overdone actie kijken, HEERLIJK!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik vond het stukje waarbij Machete sex had met de dochter en vrouw van die ene gozer gewoon net iets te ver gaan.. Ik zie niet in waarom je als regisseur werkelijk alle geloofwaardigheid uit het raam moet gooien.
Heb je dat ook in omgeving Leiden? Lijkt me ideaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Klopt, kaart kost 18 Euro per maand. Terwijl een "normaal" bioscoopkaartje al 9,50 Euro kost.
In Leiden heb je geen Pathé, alleen Lido en Trianon.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb je dat ook in omgeving Leiden? Lijkt me ideaal.
In Den Haag zitten drie ketens van Pathé en één in Delft. In Leiden zelf niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb je dat ook in omgeving Leiden? Lijkt me ideaal.
Nope, als er in Leiden 1 was was ik al lang Unlimitedquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:17 schreef Haarklip het volgende:
[..]
In Leiden heb je geen Pathé, alleen Lido en Trianon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |