abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95129957
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef casper019 het volgende:

[..]

dus the way back iseigenlijk een saaie film maar alleen mooie plaatjes?
Nou ik vond van niet in ieder geval, maar ik ben geen ''filmcriticus'' :P

Ik vond het mooi om te zien hoe die mannen en ook het meisje dat er later
bij kwam ''vrienden'' werden en er alles aan deden om elkaar te helpen
overleven.

En wat in die recensie staat dat er niet meteen sprake was van een ''sexuele
ondertoon'' vond ik juist verrassend en behoorlijk verfrissend ook want het eerste
wat ik dacht was ook, ow... gut dat kind wordt straks ''uitelkaar getrokken'' om het
maar even plastisch te verwoorden... :')

maar dat gebeurde dus juist NIET ze werd opgenomen in de groep en heeft
bewezen dat ze zeker niet onderdeed voor de mannen als het om moed en
doorzettingsvermogen ging.

en ja IK vond dat mooi, maar een ander vind dat misschien wel doodsaai...

dus dat... :P
pi_95133161
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:21 schreef Roces18 het volgende:
Waarom kijkt iedereen nu pas Harry Potter terwijl die al enkele maanden uit is...
Had hem in de bioscoop al gezien maar had zin om 'm nog een keer te kijken. Soms heb je dat :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_95135751
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef Karstman het volgende:

[..]

Had hem in de bioscoop al gezien maar had zin om 'm nog een keer te kijken. Soms heb je dat :)
Dat er een goeie rip online staat scheelt ook wel bij de meerderheid gok ik.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:47:39 #129
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_95140892
55. Limitless (Neil Burger, 2011) :: 6.9

Bradley Cooper speelt een schrijver die door een pilletje ipv 20% van zijn hersencapaciteit nu 100% van die capaciteit gebruikt. Maar..ook criminele willen de pillen, die steeds schaarser worden, hebben. Aardig concept, iets te 'gehaast' uitgewerkt. Jammer dat ze niet veel verder komen dan geld en macht. Maar wel onderhoudend voor een keer 'wat anders'. Acteerwerk is niet bijzonder, plot is verder niet heel bijzonder.

Een 6.9.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 22:01:57 #130
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_95141958
Senna

In deze bijna drie uur durende documentaire word je aan de hand van interviews en beelden van races, de pitstraat en privébeelden door de carrière van een van de grootste F1 coureurs ooit geloodst. Zowel vriend als vijand komt aan het woord en ook al geef je niks om formule 1, deze docu weet toch je aandacht de volledige tijd vast te houden. Langzaam maar zeker kom je steeds dichter bij de fatale dag van 1 mei 1994 en je moet sterk in je schoenen staan, wil je niet ontroerd raken door de gebeurtenissen op het circuit van Imola.

Op dit moment is dit de best gewaardeerde docu op IMDB en hoewel ik dat weer wel wat te veel eer vind (zo is er bv. af en toe best wat aan te merken op de editing), is dit zeker een aanrader. Vergeet niet de ondertitels erbij te zoeken, want de helft van de docu is in het Portugees. ;)

Cijfer: 8.5
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_95142662
Die Welle

Duitsland
Drama
110 minuten

geregisseerd door Dennis Gansel
met Jürgen Vogel, Frederick Lau en Jennifer Ulrich

Gymnasiumleraar Rainer Wenger start, tijdens een studieweek met als onderwerp 'Staatsvormen', een project in zijn klas met de bedoeling een dictatuur voelbaar te maken. Wat vrij onschuldig begint met begrippen als groepsdruk en discipline ontwikkelt zich na enkele dagen in een serieuze beweging met als naam Die Welle. Al op de derde dag beginnen de scholieren andersdenkenden uit te sluiten en het ene na het andere conflict escaleert.

hele goeie en spannende drama film, met een lekkere vaart in de film.
Vond het een hele indrukwekkende film om te zien, je ziet echt hoe makkelijk jongeren te beinvloeden zijn en wat voor gevolgen dat allemaal kan helpen.
Aanrader om te zien! een 7
pi_95142778
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:21 schreef Roces18 het volgende:
Waarom kijkt iedereen nu pas Harry Potter terwijl die al enkele maanden uit is...
wat een domme opmerking
wil je zeggen dat alle films die jij ziet alleen in de bios zijn en dat je nooit eeen filmpie huurt ofkoopt... wat tja die zijn nauturlijk al lang in de bios geweest... rofl
pi_95152381

Ex-misdadiger Ben (Paul Walker) begint aan een nieuw leven.
Hij heeft een mooie vrouw, een schattig dochtertje en een vaste job.

Maar dan verliest hij zijn werk en overtuigt zijn broer (Shawn Hatosy) hem om zijn
oude leven weer op te nemen.

Na een overval met dodelijke afloop wordt hij ter dood veroordeeld.

Daarna gebeurt er iets heel vreemds.
Na de "executie" vinden we Ben terug als klusjesman in een psychiatrische kliniek.
Was zijn vorig leven maar een droom, of is er iets sinister aan de hand?

Prima te pruimen deze film... :P
pi_95154225
Ik heb de afgelopen dagen Machete en ook Watchmen na ongeveer een half uurtje uitgezet. Wat een kutfilms zeg :N
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 7 april 2011 @ 07:59:43 #135
286575 Roces18
Chef de party
pi_95155353
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef casper019 het volgende:

[..]

wat een domme opmerking
wil je zeggen dat alle films die jij ziet alleen in de bios zijn en dat je nooit eeen filmpie huurt ofkoopt... wat tja die zijn nauturlijk al lang in de bios geweest... rofl
:') Er was al maanden lang een goede r5 uit, en zoveel verschilt dat niet met een dvdrip (maar verder ontopic)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_95158369
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 02:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen Machete en ook Watchmen na ongeveer een half uurtje uitgezet. Wat een kutfilms zeg :N
Machete uitzetten is een zonde. Watchmen kan ik begrijpen, was een zware film. veel gelul.
  donderdag 7 april 2011 @ 10:45:21 #137
286575 Roces18
Chef de party
pi_95159177

De probleemjongere Kale - gedegen gespeeld door Shia LaBeouf - verveelt zich te pletter. Na een vechtpartij met zijn docent heeft hij van de rechter als straf huisarrest gekregen. De gehele zomervakantie moet hij een enkelband om die de politie waarschuwt wanneer hij zijn huis verlaat. Kale weet zich na een paar dagen al geen raad meer. Zijn moeder heeft de stekker van zijn spelcomputer doorgeknipt (exit gamen) en ook zijn account bij een muziekprovider is geblokkeerd (exit downloaden). Uit pure armoede pakt hij een verrekijker op en bespioneert hij de buren.

Een leuke en spannende film, die zeer onderhoudend is. Hij wordt eigenlijk nooit saai deels omdat die maar 80 minuten duurt en deels omdat het allemaal zo vlot achter elkaar oploopt. Ennuh op die Sarah Roemer kan ik wel een kunstje O+

7,5

PS> ACID - Machete was echt onzinnig, hoe kan steven seagal nou een gevecht verliezen :'( Hij is de chuck norris van karate
  donderdag 7 april 2011 @ 11:38:41 #138
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_95161008
Disturbia is echt een gave film! Zitten een paar hele goede schrikmomenten in!
En Senna moet ik ook maar eens gaan kijken, lijkt me erg interessant.

SnuggLe's zieke filmmarathon komt bijna aan zijn einde, de keel doet het bijna weer. Maar toch nog even wat gekeken:

56. Hobo With a Shotgun (Jason Eisener, 2011) :: 6.0

Ja, ik vind Grindhouse wel wat. En ja, Rutger Hauer is natuurlijk een held. Maar er zit weinig tot geen humor en weinig tot geen sex in deze Grindhouse. Veel geweld en bloed, dat wel. Maar je hebt over the top en over the top. En dit is de laatste categorie; ongeloofwaardig over the top en weinig bijzonders.

Ja leuk, Rutger Hauer die een half dorpje uitmoord. Maar het acteerwerk is verder slecht, de kills zie je op 3 kilometer afstand aankomen, netzoals de manier waarop. En zoals gezegd: geen tetten! Nee, deze film doet het voor mij niet. Krijgt nog net een voldoende vanwege Hauer en de poging tot een goede Grindhouse. Maar iedereen die deze film gaat vergelijken met Machete moet zich gaan schamen, want Hauer mag nog niet de modder van de schoenen van Machete likken met zo'n performance.

Een mager 6je.
pi_95161355
quote:
Op donderdag 7 april 2011 07:59 schreef Roces18 het volgende:

[..]

:') Er was al maanden lang een goede r5 uit, en zoveel verschilt dat niet met een dvdrip (maar verder ontopic)
Wel als je hdm kijkt op een fatsoenlijke tv+geluidsinstallatie ;)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95165489
Disturbia heb ik lang geleden ook eens gezien, vooral die chick was erg :9 Binnenkort maar weer eens binnenhengelen.
  donderdag 7 april 2011 @ 13:45:37 #141
286575 Roces18
Chef de party
pi_95165853

Stewardess Jackie Brown (Pam Grier) wordt betrapt op het smokkelen van geld en wordt door de FBI voor de keuze gesteld: een gevangenisstraf uitzitten of informatie geven over haar opdrachtgever, de wapenhandelaar Ordell Robbie (Samuel L. Jackson). Ordell betaalt Jackies borgsom via tussenpersoon Max Cherry, die haar naar huis brengt en erg gecharmeerd van haar gecharmeerd raakt. Jackie vreest voor de wraak van Ordell, maar weigert tevens gebruikt te worden door de politie. Samen met Max verzint ze een subliem plan waarmee ze iedereen tegen elkaar uitspeelt.

Ten eerste muziek subliem, heerlijke soul uit de jaren 70 en/of 80. Ten tweede de cast, uitstekende cast met Samuel Jackson en Robert de Niro, vindt het alleen erg jammer dat Robert de Niro zo'n saaie rol moet spelen terwijl hij in mijn mening toch wel een betere acteur is dan Samuel Jackson. En buiten dat om is het een erg lange zit waardoor de film ook wel een beetje traag overkomt en zeker in deze tijd zijn we toch wel gewend om alles sneller te verwerken. En de humor, spanning en geweld komt niet echt uit de verf. Beetje jammer allemaal.

5
pi_95167157
Ik heb laatst van Diemens lang gekeken. Echt wat een slechte film. Ben nog net niet in slaap gevallen! geen actie, te veel van het zelfde en heel langdradig. Het enige bizarre is dat het een waargebeurd verhaal is.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 07-04-2011 14:30:33 ]
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd!
  donderdag 7 april 2011 @ 14:24:25 #143
286575 Roces18
Chef de party
pi_95167377

Je moet de [img] [/img] tags om je afbeelding heen zetten
pi_95167699
ow maar bericht was anders :D Is gewijzigd door Mike zie ik :)
Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd!
  donderdag 7 april 2011 @ 17:42:09 #145
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_95176040
quote:
1s.gif[b] Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Roces18 het volgende:
Een leuke en spannende film, die zeer onderhoudend is. Hij wordt eigenlijk nooit saai deels omdat die maar 80 minuten duurt en deels omdat het allemaal zo vlot achter elkaar oploopt. Ennuh op die Sarah Roemer kan ik wel een kunstje O+
Welke versie heb jij dan gekeken? Mijn versie duurt 104 minuten.

Met dat laatste ben ik het trouwens eens. :9~
Bedankt Hans.
pi_95176163
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
De probleemjongere Kale - gedegen gespeeld door Shia LaBeouf - verveelt zich te pletter. Na een vechtpartij met zijn docent heeft hij van de rechter als straf huisarrest gekregen. De gehele zomervakantie moet hij een enkelband om die de politie waarschuwt wanneer hij zijn huis verlaat. Kale weet zich na een paar dagen al geen raad meer. Zijn moeder heeft de stekker van zijn spelcomputer doorgeknipt (exit gamen) en ook zijn account bij een muziekprovider is geblokkeerd (exit downloaden). Uit pure armoede pakt hij een verrekijker op en bespioneert hij de buren.

7,5

PS> ACID - Machete was echt onzinnig, hoe kan steven seagal nou een gevecht verliezen :'( Hij is de chuck norris van karate
Gezien, inderdaad goeie film ! :Y
pi_95176223
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Stewardess Jackie Brown (Pam Grier) wordt betrapt op het smokkelen van geld en wordt door de FBI voor de keuze gesteld: een gevangenisstraf uitzitten of informatie geven over haar opdrachtgever, de wapenhandelaar Ordell Robbie (Samuel L. Jackson). Ordell betaalt Jackies borgsom via tussenpersoon Max Cherry, die haar naar huis brengt en erg gecharmeerd van haar gecharmeerd raakt. Jackie vreest voor de wraak van Ordell, maar weigert tevens gebruikt te worden door de politie. Samen met Max verzint ze een subliem plan waarmee ze iedereen tegen elkaar uitspeelt.

Ten eerste muziek subliem, heerlijke soul uit de jaren 70 en/of 80. Ten tweede de cast, uitstekende cast met Samuel Jackson en Robert de Niro, vindt het alleen erg jammer dat Robert de Niro zo'n saaie rol moet spelen terwijl hij in mijn mening toch wel een betere acteur is dan Samuel Jackson. En buiten dat om is het een erg lange zit waardoor de film ook wel een beetje traag overkomt en zeker in deze tijd zijn we toch wel gewend om alles sneller te verwerken. En de humor, spanning en geweld komt niet echt uit de verf. Beetje jammer allemaal.

5
Die heb ik al weer een tijdje geleden gezien maar ik vond hem wel meer dan een 5
waard hoor ! :o

Ik geef hem een 8 :P
  donderdag 7 april 2011 @ 18:32:24 #148
286575 Roces18
Chef de party
pi_95177920
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:42 schreef bascross het volgende:

[..]

Welke versie heb jij dan gekeken? Mijn versie duurt 104 minuten.

Met dat laatste ben ik het trouwens eens. :9~
Ik dacht dat die 80 minuten duurde, weet niet zeker. Maar wat betreft het laatste, zolang ik als eerste mag :D

quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Die heb ik al weer een tijdje geleden gezien maar ik vond hem wel meer dan een 5
waard hoor ! :o

Ik geef hem een 8 :P
Wat vond je er zo goed aan dan :P
  donderdag 7 april 2011 @ 22:12:20 #149
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_95193055
En de laatste uit de 'Zieke SnuggLe's Filmmarathon':

57. Año bisiesto (Michael Rowe, 2010) :: 5.9

Het verhaal van een Mexicaanse jongedame, die weinig meemaakt. Ze woont alleen, ver van haar geboortegrond Oaxaca, ver van de drama's die ze in haar jeugd heeft meegemaakt. Ze komt haar appartement weinig tot niet uit, alleen als haar broertje overkomt of uitgaat.

Er komen veel mannen over de vloer, met wie ze vluchtige sex heeft.Totdat ze een vriend krijgt. Deze is into BDSM. 29 februari moet daarbij een speciale dag worden.....

Vage inktzwarte film over liefde en de dood. Maar ook religie..gezien de beeldjes en dergelijke in het appartement van de dame. Tragische, langzame film met veel sex. Maar weinig verdere diepgang.

Een mager 6je.
pi_95193122
Just go with it

Verenigde Staten
Komedie / Romantiek
116 minuten

geregisseerd door Dennis Dugan
met Adam Sandler, Jennifer Aniston en Nicole Kidman

Dr. Patrick Maccabee, een plastisch chirurg, heeft bindingsangst en vertelt daarom zijn veel jongere vriendin Beverly (Brooklyn Decker) dat hij getrouwd is en kinderen heeft om te voorkomen dat de relatie te serieus wordt. Wanneer ze vermoedens krijgt dat hij liegt vraagt hij zijn kantoormanager Katherine Palmer (Jennifer Aniston) en haar kinderen om als zijn gezin op te treden om zijn eerlijkheid te bewijzen.

Leuke romantische komedie om een keer gezien te hebben!, film kijkt lekker weg en heb me er prima mee vermaakt. Jennifer + adam is een leuke combo.
Film is wel een vrij standaard rom-kom, je weet vanaf het begin eigenlijk al hoe het af gaat lopen maar dat maakt eigenlijk niet zo uit. Tis gewoon leuk gedaan in de film en heb een aantal keer ook echt kunnen lachen.
Wel had de film ietsiepietsie korter gemogen, naar het einde toe word het een tikkie langdradig.
Maar toch leuk een keer gezien te hebben, als je een lekkere leuke weg kijk romantische komedie voor een avondje vermaak zoekt zeker een aanrader.
een 6+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')