Nou ik vond van niet in ieder geval, maar ik ben geen ''filmcriticus''quote:Op woensdag 6 april 2011 10:48 schreef casper019 het volgende:
[..]
dus the way back iseigenlijk een saaie film maar alleen mooie plaatjes?
Had hem in de bioscoop al gezien maar had zin om 'm nog een keer te kijken. Soms heb je datquote:Op woensdag 6 april 2011 15:21 schreef Roces18 het volgende:
Waarom kijkt iedereen nu pas Harry Potter terwijl die al enkele maanden uit is...
Dat er een goeie rip online staat scheelt ook wel bij de meerderheid gok ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Had hem in de bioscoop al gezien maar had zin om 'm nog een keer te kijken. Soms heb je dat
wat een domme opmerkingquote:Op woensdag 6 april 2011 15:21 schreef Roces18 het volgende:
Waarom kijkt iedereen nu pas Harry Potter terwijl die al enkele maanden uit is...
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat een domme opmerking
wil je zeggen dat alle films die jij ziet alleen in de bios zijn en dat je nooit eeen filmpie huurt ofkoopt... wat tja die zijn nauturlijk al lang in de bios geweest... rofl
Machete uitzetten is een zonde. Watchmen kan ik begrijpen, was een zware film. veel gelul.quote:Op donderdag 7 april 2011 02:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen Machete en ook Watchmen na ongeveer een half uurtje uitgezet. Wat een kutfilms zeg
Wel als je hdm kijkt op een fatsoenlijke tv+geluidsinstallatiequote:Op donderdag 7 april 2011 07:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Er was al maanden lang een goede r5 uit, en zoveel verschilt dat niet met een dvdrip (maar verder ontopic)
Welke versie heb jij dan gekeken? Mijn versie duurt 104 minuten.quote:[b] Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Roces18 het volgende:
Een leuke en spannende film, die zeer onderhoudend is. Hij wordt eigenlijk nooit saai deels omdat die maar 80 minuten duurt en deels omdat het allemaal zo vlot achter elkaar oploopt. Ennuh op die Sarah Roemer kan ik wel een kunstje![]()
Gezien, inderdaad goeie film !quote:Op donderdag 7 april 2011 10:45 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
De probleemjongere Kale - gedegen gespeeld door Shia LaBeouf - verveelt zich te pletter. Na een vechtpartij met zijn docent heeft hij van de rechter als straf huisarrest gekregen. De gehele zomervakantie moet hij een enkelband om die de politie waarschuwt wanneer hij zijn huis verlaat. Kale weet zich na een paar dagen al geen raad meer. Zijn moeder heeft de stekker van zijn spelcomputer doorgeknipt (exit gamen) en ook zijn account bij een muziekprovider is geblokkeerd (exit downloaden). Uit pure armoede pakt hij een verrekijker op en bespioneert hij de buren.
Een leuke en spannende film, die zeer onderhoudend is. Hij wordt eigenlijk nooit saai deels omdat die maar 80 minuten duurt en deels omdat het allemaal zo vlot achter elkaar oploopt. Ennuh op die Sarah Roemer kan ik wel een kunstje![]()
7,5
PS> ACID - Machete was echt onzinnig, hoe kan steven seagal nou een gevecht verliezenHij is de chuck norris van karate
Die heb ik al weer een tijdje geleden gezien maar ik vond hem wel meer dan een 5quote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Stewardess Jackie Brown (Pam Grier) wordt betrapt op het smokkelen van geld en wordt door de FBI voor de keuze gesteld: een gevangenisstraf uitzitten of informatie geven over haar opdrachtgever, de wapenhandelaar Ordell Robbie (Samuel L. Jackson). Ordell betaalt Jackies borgsom via tussenpersoon Max Cherry, die haar naar huis brengt en erg gecharmeerd van haar gecharmeerd raakt. Jackie vreest voor de wraak van Ordell, maar weigert tevens gebruikt te worden door de politie. Samen met Max verzint ze een subliem plan waarmee ze iedereen tegen elkaar uitspeelt.
Ten eerste muziek subliem, heerlijke soul uit de jaren 70 en/of 80. Ten tweede de cast, uitstekende cast met Samuel Jackson en Robert de Niro, vindt het alleen erg jammer dat Robert de Niro zo'n saaie rol moet spelen terwijl hij in mijn mening toch wel een betere acteur is dan Samuel Jackson. En buiten dat om is het een erg lange zit waardoor de film ook wel een beetje traag overkomt en zeker in deze tijd zijn we toch wel gewend om alles sneller te verwerken. En de humor, spanning en geweld komt niet echt uit de verf. Beetje jammer allemaal.
5
Ik dacht dat die 80 minuten duurde, weet niet zeker. Maar wat betreft het laatste, zolang ik als eerste magquote:Op donderdag 7 april 2011 17:42 schreef bascross het volgende:
[..]
Welke versie heb jij dan gekeken? Mijn versie duurt 104 minuten.
Met dat laatste ben ik het trouwens eens.
Wat vond je er zo goed aan danquote:Op donderdag 7 april 2011 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb ik al weer een tijdje geleden gezien maar ik vond hem wel meer dan een 5
waard hoor !![]()
Ik geef hem een 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |