Ik heb "Machete" na 30 min afgezet. Wat een ongelofelijk kutfilm.quote:Op maandag 4 april 2011 17:38 schreef Mainport het volgende:
[..]
"Een zesje." Dat zegt zoveel over jou. Alsof je je moet verantwoorden dat je een pretentieloze film leuk vindt. Je gedachtegang is zo doorzichtig: "Wat een heerlijke cultfilm (sic)! Ik heb er echt van genoten. Maar eigenlijk is het alleen schieten tieten, dus geef ik er een denigrerende waardering aan zodat iedereen kan zien dat ik niet dom ben." Alsof een film alleen goed kan zijn als die semi-intellectueel is. Integendeel.
En het erge is nog dat het helemaal geen schieten tieten-film is. Het hele pastiche-, tongue in cheek-idee is je waarschijnlijk totaal ontgaan.
Wat voor film had je dan verwacht?quote:Op maandag 4 april 2011 20:19 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Ik heb "Machete" na 30 min afgezet. Wat een ongelofelijk kutfilm.
Een leuke net over the top actiefilm. Deze heeft mij echter vanaf min 1 niet kunnen boeien.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Che_ het volgende:
Mensen discussiëren hier over elkanders smaak en vinden het raar dat ze niet dezelfde mening hebben![]()
![]()
Don't you just love the internetquote:
Ah, brengt me op het idee om nog de film 22 Bullets (L'Immortel) te kijken. Die had ik nog op DVD liggen, maar die ben ik eigenlijk helemaal vergeten..quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
2009
Luxe Auto's, de Rivièra, zon, voor Milo Malakian is het allemaal decoratie. Voor hem telt alleen zijn familie en zijn clan. Zijn 'directe kring'. Een veilige omgeving, waarin iedereen de regels kent en men gestructureerd kan werken, zonder verrassingen. Milo bereidt één laatste operatie voor, een grote, en daarna is het afgelopen. Dan zal hij de clan overdragen aan zijn zoon Anton. Maar Anton wil dit gewelddadige leven verlaten en zich vestigen met zijn geheime geliefde Elodie, een verpleegster. Een onvermijdelijk conflict tussen vader en zoon is het gevolg.
Een film die je wel af kunt kijken, maar geen tweede keer wilt zien. Jean Reno speelt wel aardig en Sami Bouajila toch wel de beste rol hier. De zoon is ontzettend ongeloofwaardig en verneukt toch eigenlijk wel voor een grote deel de film. Door een gebrek aan sfeer bleef ik ook niet in de film zitten en maakt de film rare sprongen met de scene's. Liefhebber van misdaad/drama? Dan is dit leuk voor een keertje.
IMDB: 5,2
Mijn cijfer: 6
Dat vindt niemand. Het is raar als iemand in zijn eigen mening niet consequent is. Daar werd over gediscussieerd.quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Che_ het volgende:
Mensen discussiëren hier over elkanders smaak en vinden het raar dat ze niet dezelfde mening hebben![]()
![]()
die film immortel is echt een topper echt een aanrader!quote:Op maandag 4 april 2011 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, brengt me op het idee om nog de film 22 Bullets (L'Immortel) te kijken. Die had ik nog op DVD liggen, maar die ben ik eigenlijk helemaal vergeten..Jean Reno speelt regelmatig dezelfde rollen in actiefilms. Meestal nog wel vermakelijk. Die film van jou heet ook wel "Ultimate Heist". Altijd wel apart met die Franse films, die namen komen vaak helemaal niet overeen met de Internationale filmtitel.
donkerblauwbijnazwartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |