Deze heb ik gisteren gekeken.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:49 schreef Boe-man het volgende:
Hobo with a shotgun
[ afbeelding ]
Een soort The Joker en zijn twee zoons terroriseren de lokale stad, nemen zwervers, hobo's, gevangen en vermoorden deze op de meest brute wijze. Rutger Hauer is ook een zwerver en zijn droom is een grasmaaier te kopen
Op een gegeven moment kruisen de paden van de hoofdrolspelers elkaar en begint het 'feest'. Opperheld Hauer koopt in plaats van een grasmaaier een shotgun en gaat los op iedereen die hem wat heeft aangedaan.
Had een actie/comedy/vigelante film verwacht, maar het is één groot bloed/darmen en op meer en minder originele manieren mensen gedood zien worden met zoveel mogelijk van de menselijke anatomie te laten zien. De beginscène is een man met een putdeksel om zijn nek die in de put wordt gegooid. Een stuk prikkeldraad om de auto en zijn nek en er wordt gas gegeven. Een fontein van bloed waar een 'bitch' in begint te dansenHoe deze film op IMDB een 7 heeft is mij een compleet raadsel.
IMDB: 7
Mijn Cijfer: 3
Niet alleen het einde is kutquote:Op donderdag 14 april 2011 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Just go with it
Het einde is kut.
5je.
Vooral het einde. Dat sloeg echt alles.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet alleen het einde is kut![]()
de hele film eigenlijk wel
Heel slecht, niet aan beginnen. Rollen voor 50 cent, Vinnie Jones en Val Kilmer zijn trouwens heel kleinquote:Michael (Goss) is zogezegd een goede agent. Hij gaat undercover in de gewelddadige onderwereld om gerechtigheid te zoeken voor zijn jongere broer David, die vermoord werd door zijn eigen bende. David probeerde te ontsnappen uit de wereld van de misdaad, zodat hij kon trouwen met de knappe Anya (McCord). Hij werd vermoord om de mantra van de gang te handhaven, 'blood out'. Op zijn zoektocht ontdekt Michael een organisatie van mensenhandel geleid door de internationale bendeleider Arturo (Kilmer). Uiteindelijk wordt hij gedwongen zich te storten in een strijd tussen goed en kwaad.
Er zaten maar 1 of 2 redelijke acteurs in en door het slechte niveau van het acteerwerk van de rest van de cast, heb ik deze film met veel moeite nog kunnen uitkijken. Ik geef hem een 5.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Jarenlang hebben de Picten de Romeinen met guerrillatactieken en terreinkennis weten te weren uit het gebied dat nu Schotland heet. Het negende legioen van de Romeinen wordt erop uitgestuurd om een laatste beslissing te forceren, maar wordt in de val gelokt en afgeslacht. Een kleine groep overlevenden onder leiding van Quintus Dias slaat op de vlucht en wordt opgejaagd door een contingent meedogenloze Picten onder leiding van de tongloze vrouw Etain, volgens locale mythes half mens, half wolf.
Het verhaal is een standaard helden verhaal met een apart einde. De vechtscenes zijn best goed gedaan, ook de landschappen zijn erg mooi. Het is alleen jammer dat het allemaal zo strak moet zijn, er is geen tijd voor andere dingen buiten het verhaal volgen. En ook zijn de picten veel interessanter dan de altijd gebruikte Romeinen die ik nu wel een keertje heb gezien. Ennuh Olga Kurylenko. Verder heb ik me er prima mee vermaakt en de film is verder zeker niet slecht. Ik geef hem een 7
Nee, alleen deel 1, ik dacht dat de vervolgen allemaal strontdebiel waren, maar nu heb ik wel zin om de volgende sequels te zienquote:Op donderdag 14 april 2011 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je American Pie 2 nog nooit had gezien he?
Klassiekertje (L)
Die laatste: The Book of Love was pas slecht zeg. die ging echt nergens meer over. in de kont worden genomen door een eland enzo. shiit wat een pure bagger. geen leuke grappen, niets.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Deel 1 is super, deel 2 is erg goed, deel 3 is leuk, de rest is matig tot dramatisch..neemt eigenlijk per deel af. Na deel 3 heeft het ook niets meer met de hoofdpersonen van de trilogie te maken, maar gaat het allemaal om vage neefjes van Stiffler enzo. De eerste 2 (4 en 5) gingen nog wel met wat bier achter de kiezen, maar de rest trok ik niet meer
Je mist ook niksquote:Op donderdag 14 april 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:
American Pie 1 noch 2 gezien.
Niet mijn soort films.
Je bedoelt Scary Movie?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef JDx het volgende:
Toch zijn ze een soort voorbeeld voor diverse andere 90's comedy's. 80's waren beter, maar deze serie heeft toch een soort van statement gezet.
Net als hoe slecht ook, Scream voor de gezellige horror films, de horror films waar jonge tieners naartoe gaan en eigenlijk niet echt eng zijn. Soort highschool in a freaky house
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |