is die er ook in het zwart?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Zit je de aanbiedingen op play.com door te pluizen, kom je dit tegen:
[ afbeelding ]
#epicfail![]()
werkt bij MTV/TMF maw nergens vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
Waar moet ik Tess Milne nu eigenlijk van kennen?
Wat verdwaalde TMF-programma's en tegenwoordig iets op MTV.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
van ekstraweekendbowlenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef CindieY het volgende:
quote:
Geen wonder dat ik haar niet ken. Die zenders kijk ik nooit, als ik al tv kijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat verdwaalde TMF-programma's en tegenwoordig iets op MTV.
quote:
donequote:
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dichtquote:
Om half9 al? Leeuwarden zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dicht
Hoeksterend is half 9 inderdaad dichtquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mis ik een stuk ekstra weekend en de dichtsbijzijnde is volgens mij al dicht
In Amsterdam gaan de meeste supermarkten al om 8 uur dicht.quote:
Zo! Dat was een vluggertje. Ze was goed nat. Het schuim stond er opquote:
woonde ik maar in een echte stadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hoeksterend is half 9 inderdaad dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |