Dat is een kat, biologie-wonderquote:
Met puppydogeyes. Dus geheel ontopic.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een animatie van een kat.
Animatie wil zeggen dat het beweegt, zie jij het beest bewegen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een animatie van een kat.
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Animatie wil zeggen dat het beweegt, zie jij het beest bewegen dan?.
Een kat met puppydogeyes, that's not right.quote:
Mwah, omdat het vrijdag is zie ik het door de vingersquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?
[..]
En lente.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, omdat het vrijdag is zie ik het door de vingers.
Ja, maar dat heeft nou ook weer niet zoveel invloed hoorquote:
Yeah, but no, but yeah, but...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?
[..]
Een kat met puppydogeyes, that's not right.
Oooh nou weer niet. Pff!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft nou ook weer niet zoveel invloed hoor.
Ik ben toch geen labiele viva-doos?quote:
Laat mij hierbuiten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen labiele viva-doos?.
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen labiele viva-doos?.
Leugens, je komt hier al jaren, je kent er tientallen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.
En je kent HW wel, ergo... HW is geen labiele viva-doosquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.
Leugens! Ik ben hier nieuw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leugens, je komt hier al jaren, je kent er tientallen!.
Ik weet niet hoezeer HW verandert is sinds de laatste keer dat ik hem zag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je kent HW wel, ergo... HW is geen labiele viva-doos
Niet snijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Godver, eerste keer snijden met nieuw koksmes, snij ik me in mijn vinger
Uhuh, sure. Je maakt anders nog steeds dezelfde D/T foutenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leugens! Ik ben hier nieuw.
[..]
Ik weet niet hoezeer HW verandert is sinds de laatste keer dat ik hem zag.
Pas dan ook op met scherpe dingenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Krassen new style?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Maar dat zegt meer over mij dan over jou he. En het ging hier om jou.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, sure. Je maakt anders nog steeds dezelfde D/T fouten.
Dat gebeurt hem bij elke vrouw, moet je je niet beledigd door voelen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wist mijn naam niet eens meer
Ja, dhuuh, het gaat altijd en overal over mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat zegt meer over mij dan over jou he. En het ging hier om jou.
Uhuhquote:
Het zal, minpunten hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gebeurt hem bij elke vrouw, moet je je niet beledigd door voelen...
Not in my world.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dhuuh, het gaat altijd en overal over mij.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt...Hi Yuki... jij ook lekker weekend?
You don't have a world, it's minequote:
Possession is nine-tenths of the lawquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen. En een nieuw jurkje.
Pics!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen. En een nieuw jurkje.
Daar wonen maar 5753 Fokkers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik kan een date hebben vanavond, maar dan moet ik wel een back-up plan hebben om te slapen, want t is in Utrecht
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik kan een date hebben vanavond, maar dan moet ik wel een back-up plan hebben om te slapen, want t is in Utrecht
quote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van het jurkje kan ik geen pics vinden. Maar strapless wit/zwart met vlindertjes erop.
Schoenen vind ik niets. Jurkje klinkt leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van het jurkje kan ik geen pics vinden. Maar strapless wit/zwart met vlindertjes erop.
De schoenen vind ik niet zo, maar het jurkje klinktquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb toch maat 37, dus korte pootjes heb ik sowieso al.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Schoenen met bandje krijg je van die korte pootjes vanDraag ik dus nooit
Is niet bij alle schoenen zo is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Schoenen met bandje krijg je van die korte pootjes vanDraag ik dus nooit
Nee, want jij moet goed slapenquote:
Me too, daarom sleehak. Dat loopt nog een klein beetje makkelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef L-E het volgende:
Ik ben geen fan van sleehak. Andere hakken ook niet, sowieso kan ik niet zo goed op hoge hakken, ben ik te klungelig voor.
Heel goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want jij moet goed slapenHeb al wat gehosselt
Sleehakquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef L-E het volgende:
Ik ben geen fan van sleehak. Andere hakken ook niet, sowieso kan ik niet zo goed op hoge hakken, ben ik te klungelig voor.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel goed!
No offense, maar ik had je ook niet hier laten slapen
pfffquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je altijd welkom bent ofzo
Wacht, ik stuurde nog een DM!quote:
Ik loop ook liever op plat. Sowieso nooit een te hoge hak, want ik vind het veel te leuk om klein te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heel mooi en sexy staan. Maar ik ben gewoon beter op slippertjes.
Dat moet je me dan toch eens leren..quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik loop ook liever op plat. Sowieso nooit een te hoge hak, want ik vind het veel te leuk om klein te zijn.
Dat werkt alleen bij vrouwenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je me dan toch eens leren..
Ik heb meestal wel woknoodles van Conimex in huis. Hoewel dat natuurlijk iets anders is.quote:
T is net zoveel Unileverquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel woknoodles van Conimex in huis. Hoewel dat natuurlijk iets anders is.
Ik ga meestal voor de "orientale" merknamenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel woknoodles van Conimex in huis. Hoewel dat natuurlijk iets anders is.
Ik bedoel dat die noodles van Unox een soort van soep ofzo is. Waar je water bij moet doen. de woknoodles moet je (meestal) eerst even koken en dan door een roerbakgerecht doen.quote:
Ander concept iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die noodles van Unox een soort van soep ofzo is. Waar je water bij moet doen. de woknoodles moet je (meestal) eerst even koken en dan door een roerbakgerecht doen.
Poppenkast.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:58 schreef Schaapje1987 het volgende:
Het is en blijft een poppenkast Duke Nukem. Ik geloof dat dat spel nooit het daglicht zal zien.
Ik heb mijn fantasie verkocht. Ik kreeg er 50 cent voor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Poppenkast.
Met leuke gekke stemmetjes en niets dan je eigen fantasie.
DOE NIET ZO BOOS MAN!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
KIJK EENS NAAR DE FUCKING DATUM.
Jezus. Retards.
Ik ga even lekker in bad liggen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Dansen is leuk!
Ik ga nu even douchen, mijn sprankelende persoonlijkheid inzepen.
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Dansen is leuk!
* Bos81 zou graag een keer de zeep willen zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:07 schreef L-E het volgende:
Dansen is leuk!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 zou graag een keer de zeep willen zijn
Why so serious?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:01 schreef Q. het volgende:
[..]
KIJK EENS NAAR DE FUCKING DATUM.
Jezus. Retards.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om de lelijke chicks naartoe te sturen
en de zon begint nu pas te schijnen! Althans hier danquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Wat tegels gelegd na wat spitwerk, daarna boodschappen gedaan, nu eten maken, met een biertje er bij, wat een leven
Hier ook. Aangezien het eten wat moet warmen lig ik dan tussendoor onderuit op de bankquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
en de zon begint nu pas te schijnen! Althans hier dan
De rest van de dag wel droog geweest maar geen zon gezien.
Ik moet morgen met een vrouw mee shoppenquote:
Eeuh, om vrouwen te versieren? Nouja, ik heb al een doel, maar alleen de stad in gaanquote:
Ik kom net uit badquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier ook. Aangezien het eten wat moet warmen lig ik dan tussendoor onderuit op de bank
Vrouwenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, om vrouwen te versieren? Nouja, ik heb al een doel, maar alleen de stad in gaan
Ja hier nu ook zonquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
en de zon begint nu pas te schijnen! Althans hier dan
De rest van de dag wel droog geweest maar geen zon gezien.
Die dingen zijn bedoeld voor in stedelijk gebied en landen op een ziekenhuis. Daarom zijn trauma heli's zeer stil.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
En hoe doet die helicopterpiloot dat.. Nu zijn ze weg en ik heb ze niet weg zien gaan
Is Peuter te leen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef L-E het volgende:
Ik ben schoon!
Nu maar wachten tot Peuter thuis wordt gebracht. Ik heb 'm gemist.
Maar dan had ik 'm toch wel moeten zien.. Recht voor m'n raamquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die dingen zijn bedoeld voor in stedelijk gebied en landen op een ziekenhuis. Daarom zijn trauma heli's zeer stil.
Wil jij hem dan een keertje lenen? Om vrouwen te scoren zeker?quote:
als je al een date hebt, heb je geen wingman nodigquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh, om vrouwen te versieren? Nouja, ik heb al een doel, maar alleen de stad in gaan
There is no spoooooon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan had ik 'm toch wel moeten zien.. Recht voor m'n raam
niet echt.... en die van mij werden niet goedgekeurdquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand nog een leuke 1 april grap gezien/gehoord/mee gemaakt?
EEN vrouwquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet morgen met een vrouw mee shoppen![]()
Ga zelf ook wel wat kopen trouwens.
Precies. Hij zou toch beter moeten weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet het. Die mafcase moet ook niet gaan DM'en!
Op mijn werk een mailtje gezien van Heineken bierpads voor de senseoquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet echt.... en die van mij werden niet goedgekeurd
Gadverdamme. Dat lijkt me echt niet lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk een mailtje gezien van Heineken bierpads voor de senseo
Gelukkig was die grap vorig jaar ook al gebruiktquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gadverdamme. Dat lijkt me echt niet lekker
Okee. Ik hou me ook niet echt bezig met 1 april grappen. Maak het hele jaar al door grappen eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig was die grap vorig jaar ook al gebruikt
Jouw sig:quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef helldeskr het volgende:
Het is weekend !...
En ik heb waakdienst :S
Sowieso zou het niet kloppen, aangezien de senseo geen koud stand heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik hou me ook niet echt bezig met 1 april grappen. Maak het hele jaar al door grappen eigenlijk.
Er staat iets bij over alleen geschikt voor Senseo Hot & Cold.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso zou het niet kloppen, aangezien de senseo geen koud stand heeft
It's complicatedquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je al een date hebt, heb je geen wingman nodiglijkt me?
Dan nog is het onmogelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er staat iets bij over alleen geschikt voor Senseo Hot & Cold.
Laat die dus ook niet bestaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er staat iets bij over alleen geschikt voor Senseo Hot & Cold.
jakquote:
Je zou haar je bed uitschopen?quote:
De relatie tussen mijn beste maat B en zijn vriendin is uit. Vertelde die me vandaag. Ff gecheckt, dacht al dat mijn mensenkennis me in de steek liet, maar het is serieus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
Iemand nog een leuke 1 april grap gezien/gehoord/mee gemaakt?
Idd, zo'n ongezonde crack/goth kop heeft dat wijf.quote:
Dat zou ook geen toffe grap zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De relatie tussen mijn beste maat B en zijn vriendin is uit. Vertelde die me vandaag. Ff gecheckt, dacht al dat mijn mensenkennis me in de steek liet, maar het is serieus.
mmm dat is inderdaad niet grappigquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De relatie tussen mijn beste maat B en zijn vriendin is uit. Vertelde die me vandaag. Ff gecheckt, dacht al dat mijn mensenkennis me in de steek liet, maar het is serieus.
Waren zij op je feestje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij wel (mijn beste NLse maat B). Zij niet. Zij is wat gereserveerder met dat soort dingetjes...quote:
Ja, jij ook man!quote:
Oh ja, now I remember.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, jij ook man!
Ik heb die kale knar van jou nog staan oppoetsen...
Lange levens zijn overrated.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Shrek 4 eens kijken op de bank denk ik, lang leven on demand
Wie was hij? Fris mn geheugen even op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij wel (mijn beste NLse maat B). Zij niet. Zij is wat gereserveerder met dat soort dingetjes...
Ook de reden dat het misliep. Logisch.
Leuk genoeg om mee te daten/scharrelen?quote:
Hoezo sneu?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
Het is wel te merken dat ik weer on the market ben he. Sneue muts.
Dat is Rotterdams voor jonge damequote:
die is al net zo dom als het beschuit voor linkshandigequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op mijn werk een mailtje gezien van Heineken bierpads voor de senseo
Goed zo..... dan val ik hopelijk niet in slaapquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef helldeskr het volgende:
Het is weekend !...
En ik heb waakdienst :S
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Ik vond hem wel leuk zeker omdat ik de grap maakte dat Heineken mijn idee gejat heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die is al net zo dom als het beschuit voor linkshandigeIk wil instantbier gaan ontwikkelen en op de markt brengen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Lijkt mij vies....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk zeker omdat ik de grap maakte dat Heineken mijn idee gejat heeft.Ik wil instantbier gaan ontwikkelen en op de markt brengen
![]()
En onnodig duur. Bier is fokking goedkoop spul.quote:
*trekt een Hollands biertje open*The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Hoi. Ik ben Q.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
Het is wel te merken dat ik weer on the market ben he.For great justice!![]()
Is zelfs bier naar hem vernoemt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeg Q, jij hoeft je toch niet meer voor te stellen. Jouw naam snelt je persoon toch vooruit?
Dan heb je het gemaakt in het leven.![]()
It never hurts.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zeg Q, jij hoeft je toch niet meer voor te stellen. Jouw naam snelt je persoon toch vooruit?For great justice!![]()
Wel mooi dat de Mythe uit Purmerend nu ontmaskerd is.
The only limit is your own imagination
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is zelfs bier naar hem vernoemt.
Dan heb je het gemaakt in het leven.
Bier + Rum + Grenadine.
Dat is ook 1 van de vele redenen dat het niet gaat werkenquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
hehehe...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de vele redenen dat het niet gaat werken![]()
Sommige dingen zijn gewoon niet mogelijkquote:
14 SHADES OF GREY
Dat ligt dan aan jou denk ik...?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou denk ik...?Lief doen tegen mij. Alsjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Digitaal of zelf ingeplakt? Ik moet mijn foto's ook nog... iets mee doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef Q. het volgende:
Mijn China-fotoboek is bijna af.
Nu wil ik weer op vakantie..
Tap tap tap![]()
Ben ik dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
Wel mooi dat de Mythe uit Purmerend nu ontmaskerd is.![]()
quote:
B was inderdaad die jongere (23) gast met zijn Nijntjeshirt.
Deeltjesversneller, ik dacht dat je het over Q had....Dat DIE op mijn verjaardag zou zijn geweest...
Je speelt er een onuitwisbare rol in, D.quote:
Hema fotoalbum-software, kan je mooie dingen mee doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Digitaal of zelf ingeplakt? Ik moet mijn foto's ook nog... iets mee doen
For great justice!![]()
Had afgelopen weekend een reünie en iedereen had van die mooie albums.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Digitaal of zelf ingeplakt? Ik moet mijn foto's ook nog... iets mee doenDat motiveert wel.
For great justice!![]()
Ik vond B. een leuke vent, thats all. Hoe Q in het verhaal terecht kwam is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
B was inderdaad die jongere (23) gast met zijn Nijntjeshirt.
Deeltjesversneller, ik dacht dat je het over Q had....Dat DIE op mijn verjaardag zou zijn geweest...
![]()
![]()
Dat klinkt als een verkapte belediging. Maar geeft niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je speelt er een onuitwisbare rol in, D.![]()
![]()
Lees maar terug.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vond B. een leuke vent, thats all. Hoe Q in het verhaal terecht kwam is me niet duidelijk.
B is een topgast. Echt waar, wat een wereldvent. Zo jong en zo succesvol. Een dromer met stijl.
Huh?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verkapte belediging. Maar geeft niet.
Ben ik nouof jij?
Ja, hij had een leuk 'aura' om zich heen hangen, ofzo. Geen woord met m gewisseld verder, maar hij straalde zeker iets uit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lees maar terug.
B is een topgast. Echt waar, wat een wereldvent. Zo jong en zo succesvol. Een dromer met stijl.![]()
![]()
Ah, de Q-factor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij had een leuk 'aura' om zich heen hangen, ofzo. Geen woord met m gewisseld verder, maar hij straalde zeker iets uit.For great justice!![]()
Die liep vast bij het aantal foto'squote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hema fotoalbum-software, kan je mooie dingen mee doen.En zou 120 euro ofzo gaan kosten
Tap tap tap![]()
Kuu-tienenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Stop het in een potje en ga het verkopen. Je wordt rijk.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi, ik zie hem zondag, dat zal ik hem zeggen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij had een leuk 'aura' om zich heen hangen, ofzo. Geen woord met m gewisseld verder, maar hij straalde zeker iets uit.![]()
en oja, mensen die een out-of-office reply krijgen als ze me mailen, en me dan maar gaan bellen...
D'OH!Tap tap tap![]()
Is-ie nu vrijgezel, of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi, ik zie hem zondag, dat zal ik hem zeggen.![]()
![]()
Maar je zal zelf mij ook niet even bellen he!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:29 schreef CherryLips het volgende:
en oja, mensen die een out-of-office reply krijgen als ze me mailen, en me dan maar gaan bellen...
D'OH!![]()
![]()
ik ga niet terugbellenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar je zal zelf mij ook niet even bellen he!kost geld.
Tap tap tap![]()
Ja. En hij valt niet op blond.quote:![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die liep vast bij het aantal foto'sEn zou 120 euro ofzo gaan kosten
Die van mij is nu 60. Is te doen.
For great justice!![]()
Voor L-E zou ik alle mannen van de wereld aan de kant zettenquote:
Hey! Nee, hoezo?quote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voor L-E zou ik alle mannen van de wereld aan de kant zettenFor great justice!![]()
Nee, van B. Maar die wil me niet. Tragisch verhaal he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar het allerallerallerallermeeste van mij hè?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, van B. Maar die wil me niet. Tragisch verhaal he.
Meesterlijk, L!
Hij heeft echt een afkeer van blond.
Die smaak delen we dan; ik val ook op donker.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, van B. Maar die wil me niet. Tragisch verhaal he.
We kunnen dan toch ook 'gewoon goede vrienden' worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meesterlijk, L!
Hij heeft echt een afkeer van blond.
Die smaak delen we dan; ik val ook op donker.![]()
![]()
Da's toch ook niet volledig natuurlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef L-E het volgende:
Ja Yuki, maar in verf trapt de beste jongen niet meer. Hij heeft me al blond gezien.
Vanavond? Nee, dat is zondag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef Delan het volgende:
[..]
euh je ouders, dacht dat je daar vanavond heen moest? en daarna naar je zusje!Maar ga nu dus niet meer naar mn ouders, maar naar Bram
Doe hem de groeten zondag. Van die blonde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanavond? Nee, dat is zondag.Maar ga nu dus niet meer naar mn ouders, maar naar Bram
![]()
![]()
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Maakt hem niets uit. Hij heeft er een AFKEER van. EEN AFKEER!!
JIJ!
Haha doe ik!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe hem de groeten zondag. Van die blonde.
Hij weet niet wat hij mistquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij kent me nog niet he, dat is het natuurlijk. Daar gaat het mis.
Op FOK! wel ja, verder niet. Maar ik heb een enorm druk leven...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
E_M, spreek jij Deeltjesversneller eigenlijk nog?
Gaat het goed met hem?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op FOK! wel ja, verder niet. Maar ik heb een enorm druk leven...![]()
![]()
Donker haar is veel spannender. B heb gelijk. Dat heeft die namelijk vaak.quote:
Het is niet voor niets mijn beste maat. Da's niet makkelijk te halen
Het is wel duidelijk nu hoor, je kan stoppen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donker haar is veel spannender. B heb gelijk. Dat heeft die namelijk vaak.
Het is niet voor niets mijn beste maat. Da's niet makkelijk te halen![]()
![]()
Ja. Duurde bijna 3 jaar, maar hij is 23. En zij 25. En ze verschillen gewoon teveel. Kan gebeuren.quote:The only limit is your own imagination
Over haren ok, maar over B nog niet!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk nu hoor, je kan stoppen.![]()
Dat is gemeen. Een snoepje voor mn neus laten bungelen terwijl dat snoepje mij toch niet wil. Martelaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Over haren ok, maar over B nog niet!![]()
![]()
![]()
Er zijn uitzonderingenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donker haar is veel spannender. B heb gelijk. Dat heeft die namelijk vaak.
Het is niet voor niets mijn beste maat. Da's niet makkelijk te halen
Maar ik zou zelf ook echt niet blond willen zijn nee.
Donker haar
Kan je je mij voorstellen met blond haar?quote:
Kan je nu nog stoppen met lachen?
Ja dat kan ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kan je je mij voorstellen met blond haar?
Kan je nu nog stoppen met lachen?
14 SHADES OF GREY
Donker haarquote:
14 SHADES OF GREY
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is gemeen. Een snoepje voor mn neus laten bungelen terwijl dat snoepje mij toch niet wil. Martelaar.
Jum
Oh en B is een baas. Hij heeft een huis op het Waterlooplein binnenkort.
Er zijn maar weinig vrouwen die zwart haar écht kunnen hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef Delan het volgende:
[..]
dat heb ik te lang gehad, vond het saai worden steeds hetzelfde, dus nu lekker zwart
Ik ben er sowieso niet 1 van.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
sjaThe only limit is your own imagination
Wowquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jum
Oh en B is een baas. Hij heeft een huis op het Waterlooplein binnenkort.
14 SHADES OF GREY
volThe only limit is your own imagination
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: