Dat is een kat, biologie-wonderquote:
Met puppydogeyes. Dus geheel ontopic.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een animatie van een kat.
Animatie wil zeggen dat het beweegt, zie jij het beest bewegen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een animatie van een kat.
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Animatie wil zeggen dat het beweegt, zie jij het beest bewegen dan?.
Een kat met puppydogeyes, that's not right.quote:
Mwah, omdat het vrijdag is zie ik het door de vingersquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?
[..]
En lente.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, omdat het vrijdag is zie ik het door de vingers.
Ja, maar dat heeft nou ook weer niet zoveel invloed hoorquote:
Yeah, but no, but yeah, but...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?
[..]
Een kat met puppydogeyes, that's not right.
Oooh nou weer niet. Pff!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft nou ook weer niet zoveel invloed hoor.
Ik ben toch geen labiele viva-doos?quote:
Laat mij hierbuiten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen labiele viva-doos?.
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen labiele viva-doos?.
Leugens, je komt hier al jaren, je kent er tientallen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.
En je kent HW wel, ergo... HW is geen labiele viva-doosquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.
Leugens! Ik ben hier nieuw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leugens, je komt hier al jaren, je kent er tientallen!.
Ik weet niet hoezeer HW verandert is sinds de laatste keer dat ik hem zag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je kent HW wel, ergo... HW is geen labiele viva-doos
Niet snijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Godver, eerste keer snijden met nieuw koksmes, snij ik me in mijn vinger
Uhuh, sure. Je maakt anders nog steeds dezelfde D/T foutenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leugens! Ik ben hier nieuw.
[..]
Ik weet niet hoezeer HW verandert is sinds de laatste keer dat ik hem zag.
Pas dan ook op met scherpe dingenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Krassen new style?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Maar dat zegt meer over mij dan over jou he. En het ging hier om jou.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, sure. Je maakt anders nog steeds dezelfde D/T fouten.
Dat gebeurt hem bij elke vrouw, moet je je niet beledigd door voelen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wist mijn naam niet eens meer
Ja, dhuuh, het gaat altijd en overal over mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat zegt meer over mij dan over jou he. En het ging hier om jou.
Uhuhquote:
Het zal, minpunten hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat gebeurt hem bij elke vrouw, moet je je niet beledigd door voelen...
Not in my world.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dhuuh, het gaat altijd en overal over mij.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt...Hi Yuki... jij ook lekker weekend?
You don't have a world, it's minequote:
Possession is nine-tenths of the lawquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen. En een nieuw jurkje.
Pics!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen. En een nieuw jurkje.
Daar wonen maar 5753 Fokkers.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik kan een date hebben vanavond, maar dan moet ik wel een back-up plan hebben om te slapen, want t is in Utrecht
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik kan een date hebben vanavond, maar dan moet ik wel een back-up plan hebben om te slapen, want t is in Utrecht
quote:
Leuk!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van het jurkje kan ik geen pics vinden. Maar strapless wit/zwart met vlindertjes erop.
Schoenen vind ik niets. Jurkje klinkt leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van het jurkje kan ik geen pics vinden. Maar strapless wit/zwart met vlindertjes erop.
De schoenen vind ik niet zo, maar het jurkje klinktquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb toch maat 37, dus korte pootjes heb ik sowieso al.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Schoenen met bandje krijg je van die korte pootjes vanDraag ik dus nooit
Is niet bij alle schoenen zo is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:15 schreef missbehavin het volgende:
Schoenen met bandje krijg je van die korte pootjes vanDraag ik dus nooit
Nee, want jij moet goed slapenquote:
Me too, daarom sleehak. Dat loopt nog een klein beetje makkelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef L-E het volgende:
Ik ben geen fan van sleehak. Andere hakken ook niet, sowieso kan ik niet zo goed op hoge hakken, ben ik te klungelig voor.
Heel goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, want jij moet goed slapenHeb al wat gehosselt
Sleehakquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef L-E het volgende:
Ik ben geen fan van sleehak. Andere hakken ook niet, sowieso kan ik niet zo goed op hoge hakken, ben ik te klungelig voor.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heel goed!
No offense, maar ik had je ook niet hier laten slapen
pfffquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je altijd welkom bent ofzo
Wacht, ik stuurde nog een DM!quote:
Ik loop ook liever op plat. Sowieso nooit een te hoge hak, want ik vind het veel te leuk om klein te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt heel mooi en sexy staan. Maar ik ben gewoon beter op slippertjes.
Dat moet je me dan toch eens leren..quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik loop ook liever op plat. Sowieso nooit een te hoge hak, want ik vind het veel te leuk om klein te zijn.
Dat werkt alleen bij vrouwenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet je me dan toch eens leren..
Ik heb meestal wel woknoodles van Conimex in huis. Hoewel dat natuurlijk iets anders is.quote:
T is net zoveel Unileverquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel woknoodles van Conimex in huis. Hoewel dat natuurlijk iets anders is.
Ik ga meestal voor de "orientale" merknamenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel woknoodles van Conimex in huis. Hoewel dat natuurlijk iets anders is.
Ik bedoel dat die noodles van Unox een soort van soep ofzo is. Waar je water bij moet doen. de woknoodles moet je (meestal) eerst even koken en dan door een roerbakgerecht doen.quote:
Ander concept iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die noodles van Unox een soort van soep ofzo is. Waar je water bij moet doen. de woknoodles moet je (meestal) eerst even koken en dan door een roerbakgerecht doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |