Dat is een kat, biologie-wonderquote:
Met puppydogeyes. Dus geheel ontopic.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een animatie van een kat.
Animatie wil zeggen dat het beweegt, zie jij het beest bewegen dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een animatie van een kat.
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Animatie wil zeggen dat het beweegt, zie jij het beest bewegen dan?.
Een kat met puppydogeyes, that's not right.quote:
Mwah, omdat het vrijdag is zie ik het door de vingersquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?
[..]
En lente.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, omdat het vrijdag is zie ik het door de vingers.
Ja, maar dat heeft nou ook weer niet zoveel invloed hoorquote:
Yeah, but no, but yeah, but...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een stilstaand plaatje van een animatie van een kat. Tevreden?
[..]
Een kat met puppydogeyes, that's not right.
Oooh nou weer niet. Pff!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft nou ook weer niet zoveel invloed hoor.
Ik ben toch geen labiele viva-doos?quote:
Laat mij hierbuiten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen labiele viva-doos?.
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen labiele viva-doos?.
Leugens, je komt hier al jaren, je kent er tientallen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.
En je kent HW wel, ergo... HW is geen labiele viva-doosquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken geen labiele Viva-dozen.
Leugens! Ik ben hier nieuw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leugens, je komt hier al jaren, je kent er tientallen!.
Ik weet niet hoezeer HW verandert is sinds de laatste keer dat ik hem zag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je kent HW wel, ergo... HW is geen labiele viva-doos
Niet snijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Godver, eerste keer snijden met nieuw koksmes, snij ik me in mijn vinger
Uhuh, sure. Je maakt anders nog steeds dezelfde D/T foutenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Leugens! Ik ben hier nieuw.
[..]
Ik weet niet hoezeer HW verandert is sinds de laatste keer dat ik hem zag.
Pas dan ook op met scherpe dingenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Krassen new style?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:03 schreef missbehavin het volgende:
Maar dat zegt meer over mij dan over jou he. En het ging hier om jou.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, sure. Je maakt anders nog steeds dezelfde D/T fouten.
Dat gebeurt hem bij elke vrouw, moet je je niet beledigd door voelen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij wist mijn naam niet eens meer
Ja, dhuuh, het gaat altijd en overal over mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat zegt meer over mij dan over jou he. En het ging hier om jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |