Ik heb er wel meer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef Tem het volgende:
Precies, vrienden zijn wat anders dan stapmaatjes. Wanneer je 3 echte vrienden hebt mag je blij wezen.
Inderdaad. Mensen die elke jan lul die ze in de kroeg treffen 'vriend' noemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef Tem het volgende:
Precies, vrienden zijn wat anders dan stapmaatjes. Wanneer je 3 echte vrienden hebt mag je blij wezen.
Mijn Facebook zegt anders dat ik honderden vrienden heb, jweetzelluf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die elke jan lul die ze in de kroeg treffen 'vriend' noemen
Ik heb ze lekker in het eggie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Facebook zegt anders dat ik honderden vrienden heb, jweetzelluf.
Ik heb drie vrienden nu zo'n 13 jaar, twee anderen 11 en dan zes waar ik sinds m'n studententijd mee omga.quote:
Dat is ook zo erg. Dat die mensen sowieso tijd hebben om nog wat anders te doen? Die hebben iedere avond 3 vrienden op bezoek als je dat moet geloven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn Facebook zegt anders dat ik honderden vrienden heb, jweetzelluf.
Facebook should change it from 'Friends' to 'People I've made eye contact with'.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook zo erg. Dat die mensen sowieso tijd hebben om nog wat anders te doen? Die hebben iedere avond 3 vrienden op bezoek als je dat moet geloven.
Neu, in 't buitenland wel maar hier in Nederland niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook zo erg. Dat die mensen sowieso tijd hebben om nog wat anders te doen? Die hebben iedere avond 3 vrienden op bezoek als je dat moet geloven.
Precies, van de pakweg ±200 vrienden die je hebt 'spreek' je toch maximaal 10% daarvan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Facebook should change it from 'Friends' to 'People I've made eye contact with'.
En dan toegevoegd worden door klasgenootjes van de middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, van de pakweg ±200 vrienden die je hebt 'spreek' je toch maximaal 10% daarvan.
Echt he.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan toegevoegd worden door klasgenootjes van de middelbare school.
Arm kindquote:
Dat kan en koester ze als je het waard vindt. Dingen veranderen alleen in je leven op een gegeven moment. Niets erg aan hoor. Ik heb al moeite om goede aandacht te geven aan een paar vrienden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb drie vrienden nu zo'n 13 jaar, twee anderen 11 en dan zes waar ik sinds m'n studententijd mee omga.
Hmm, ja, maar bij LinkedIn kan je nog wel een beetje overzichtelijk connecties managen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Echt he.
Hoewel ik het voor netwerken wel weer handig vind, wat minder professioneel en serieus dan dat idiote Linkedinn.
Het begon met een kattenavatar. Toen suggereerde Facebook nog een kattenavatar. Dat was het begin van het eindequote:
Tsja, het ligt ook aan het onderhoud van de vrienden natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat kan en koester ze als je het waard vindt. Dingen veranderen alleen in je leven op een gegeven moment. Niets erg aan hoor. Ik heb al moeite om goede aandacht te geven aan een paar vrienden.
Je hebt ook nog familie en je eigen gezin enzo.
Ik heb daarom een tijd terug mijn facebook vrienden teruggebracht van 150 naar 20 mensen die ik ook echt geregeld spreek en waar ik genoeg om geef dat het me interesseert wat ze met hun leven doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, van de pakweg ±200 vrienden die je hebt 'spreek' je toch maximaal 10% daarvan.
De meesten zeggen niets. Degenen die onzin posten verwijder ik. Degenen die foto's van katten met kleren posten ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef dotCommunism het volgende:
1400 facebook vrienden? wtf? Ik heb in mijn leven volgens mij geeneens 1400 mensen ontmoet.
Zei de vrouw met de rijdende hondquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef dotCommunism het volgende:
Ach ja, zolang je maar geen crazy catlady bent.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:13 schreef Morendo het volgende:
Schokkend nieuws, net binnen: De FIFA heeft het Spaanse Nationale voetbal elftal met terugwerkende kracht geschorst vanwege dopinggebruik. Alle prijzen door hen behaald in de afgelopen 10 jaar vervallen. WE ZIJN DUS WERELDKAMPIOEN VOETBAL!!!!!
![]()
Dat zeker, ik hou m'n profiel ook redelijk neutraal. Ik hou alleen niet van die "neuzen omhoog" op Linked in, waar nadrukkelijk iedere semi-professionele scheet de wereld in wordt geholpen als talent en managementkunde. Leuk dat professionals samen op een website zitten, maar dat bruinwerken hou ik niet zo van. Ik hoef niet te weten welke cursus je nu weer achter je rug hebt voor m'n netwerk, ik vind het interessanter wat voor persoon je bent en of er mee te handelen valt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm, ja, maar bij LinkedIn kan je nog wel een beetje overzichtelijk connecties managen.
Ik hoef niet te zien wat die jurist voor een grappig filmpje (of erger: test) heeft gedaan bij die dokter.
LinkedIn is puur voor mijn werk. Al is het allemaal bullshit want iedereen is gods wonder aan de wereld als je die profielen moet geloven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeker, ik hou m'n profiel ook redelijk neutraal. Ik hou alleen niet van die "neuzen omhoog" op Linked in, waar nadrukkelijk iedere semi-professionele scheet de wereld in wordt geholpen als talent en managementkunde. Leuk dat professionals samen op een website zitten, maar dat bruinwerken hou ik niet zo van. Ik hoef niet te weten welke cursus je nu weer achter je rug hebt voor m'n netwerk, ik vind het interessanter wat voor persoon je bent en of er mee te handelen valt.
Maar goed, zal wel aan m'n industrie liggen.
Daarom.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
LinkedIn is puur voor mijn werk. Al is het allemaal bullshit want iedereen is gods wonder aan de wereld als je die profielen moet geloven.
Thats about it inderdaad.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:57 schreef Reya het volgende:
Het is een handige manier om bij te houden waar mensen waar je oiit mee gewerkt hebt zich nu mee bezig houden, veel meer ook niet.
Haha, was je er blij mee voor een half uurtje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
Ik las dat de PvdA in de laatste peiling op 34 zetels staat. Of was dat ook een 1 april grap?
Ik heb sowieso mijn twijfels over die social media. Twitter vind ik het beroerdst van allemaal. Nu worden al die netwerken weer aan elkaar gelinked dus zie je helemaal ieder scheet die iemand laat. Van de week stond er in de NRC-Next nog een aardig artikel over dit gedoe allemaal. ff kijken of ik die nog online kan vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom.
Maar waar ik me al helemaal aan erger is de "vriend van de vriend van de vriend van jouw vriend" die naar voren komt als werkzaam in [Random Industrie bij random bedrijf] en die je dan moet gaan aanschrijven (althans, dat is de bedoeling) omdat jullie beiden in de verste verte ooit in een duister verleden Henkie hebben ontmoet.
Bel toch gewoon zo'n bedrijf op, in plaats van semi-populair zo'n website af te struinen, damn. Ik ben nog niet van de steentijd generatie maar dat hele social-media gebeuren mag me gestolen worden.
ik wou net vragen hoe zijn betrekking als steenhouwer beviel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw betrekking als grafdelver bevalt u nog weinig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |