me too, ik heb ook moeite ermee om te ontdekken hoe alles in elkaar zit en wie familie van elkaar is en wie nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 01:31 schreef o0butterfly0o het volgende:
Ik kan zelf juist heel slecht aan wennen aan deze serie.
Kan niet onthouden wie wie is, en daar had ik toen met ATWT helemaal geen last van:O
had ik weer bij ATWT, en hier minder. Nadeel dat je in een lopende serie staptquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
me too, ik heb ook moeite ermee om te ontdekken hoe alles in elkaar zit en wie familie van elkaar is en wie niet
ja. Phyllis is leuk, verder is het altijd leuk om Amber Moore, en Ashley Abbot weer terug te zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik begin er een beetje in te komen , en moet wel zeggen bij The young and the restless geen gebrek aan mooie mannen en eyecandy is leuk.
Moet ook zeggen dat ik moeilijke/nogal gecompliceerde redhead Phyllis qua karakter mijn favoriet is, denk dat haar verhaal lijnen niet saai zijn.
Leuk Ashley Abbot is nu te zien in Bold &The Beautifullquote:Op zondag 13 februari 2011 22:17 schreef RobbieBoy het volgende:
ja. Phyllis is leuk, verder is het altijd leuk om Amber Moore, en Ashley Abbot weer terug te zien
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soapsquote:Op maandag 14 februari 2011 00:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk Ashley Abbot is nu te zien in Bold &The Beautifull
Y&R FEB 2009quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soaps
Is TYTR niet de zusterzender van B&B?quote:Op maandag 14 februari 2011 17:24 schreef RobbieBoy het volgende:
Ja, en dat vind ik een domme fout van RTL, beter hadden ze TYTR gelijk laten lopen met BB, omdat er regelmatig crossovers zijn tussen beide soaps
andersomquote:Op maandag 14 februari 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is TYTR niet de zusterzender van B&B?
B&B is jonger dan TYTRquote:
quote:
ik volg het nog steedsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:12 schreef anita82 het volgende:
En volgen jullie het nog allemaal of is er al iemand afgehaakt?
Klopt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:47 schreef RobbieBoy het volgende:
ik ook. trouwens, Amber keert weer terug naar The Bold and the beautiful
Phyllis pakt het ook dom aan.. Ze komt triest over. Ik heb haar jaren geleden toch echt als een sterkere personage gezien. Nick en Sharon is als Lily en Holden; onafscheidbaar wat er ook gebeurd!quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Sharon vind ik echt zo'n triest geval ... en Nick die elke keer weer voor haar op komt, en als Phyllis daar terecht iets van zegt, wordt hij boos op Phyllis ...![]()
Wat een kwal.
Ik blijf het toch zielig vinden voor Chloe: zij is ontzettend verliefd op Billy en hij geeft helemaal niks om haar.
Billy is een nare rotzak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik blijf het toch zielig vinden voor Chloe: zij is ontzettend verliefd op Billy en hij geeft helemaal niks om haar.
quote:Op woensdag 6 april 2011 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat ik deze topicreeks nooit eerder heb ontdekt!
Ik vind het echt een leuke serie! Inderdaad 100x beter dan TB&TB. Gezellig met m'n vriendin, een kopje thee en wat chocolaatjes op de bank hangen en TY&TR kijken... héérlijk.
Ik denk dat als ze wat kilo's zou aankomen, het er niet natuurlijk meer uit zou zien.quote:Op woensdag 6 april 2011 10:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Billy is een nare rotzak.Ik vind trouwens dat Chloe er slecht uitziet, wat jij? Zo dun... echt eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |