Zal drokz wel zijn geweest.quote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef T-Force het volgende:
Edit: WTF?! Drokz vs. DaY-mar in de Industrial op MoH draaien Magic van B-Frontliner![]()
![]()
Het blijft inderdaad al erg lang stil rond haar. Zonde, want ze heeft natuurlijk wel haar strepen verdiend.quote:Op maandag 4 april 2011 01:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zal drokz wel zijn geweest.Gaf een paar maanden geleden al zijn blijk van waardering voor die plaat ergens op pf als ik me niet vergis. Dana draaide trouwens een paar jaar geleden ook rock the party ofzo op MOH met 180 bpm. Over Dana gesproken, zal ze ooit nog terugkomen na die burn-out? Die verdient op zn minst wel een afscheidfeestje.
Zo te zien ben je gewoon een [/spoiler] tag vergetenquote:Op maandag 4 april 2011 11:21 schreef RiKe het volgende:
Klote java wat het hier op werk niet doet....
Sorry voor de mislukte spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
haha, gelukkig maarquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Viel wel mee hoorKrijg wel vaker zulke smsjes
Tering zeg, al die treklijsten eens langs gelopen, gelijk alles gedownload heerlijke setjes zo op het eerste oogquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef NLS04 het volgende:
Nu ik die setjes van hardclassics luister snap ik helemaal waarom degene die erbij waren zo lyrisch waren
Kloptquote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef Just_Shut_Up het volgende: Dat zal die mashup van Psychedelic en Sunshine wel zijn (van Headhunterz).
Dit was echt een speciaal feest, totaal anders als alle andere. Die sfeer, dat geluid, de mensen, de muziekquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef NLS04 het volgende:
Nu ik die setjes van hardclassics luister snap ik helemaal waarom degene die erbij waren zo lyrisch waren
Je was net op tijd. Ik kreeg bericht dat ze per direct weer van Hardtraxx afmoesten omdat die niet in de contracten opgenomen was dat deze verspreid mochten worden.quote:Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tering zeg, al die treklijsten eens langs gelopen, gelijk alles gedownload heerlijke setjes zo op het eerste oog
De organisatie heeft ze zelf op Partyflock gezetquote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef ElDani het volgende:
Je was net op tijd. Ik kreeg bericht dat ze per direct weer van Hardtraxx afmoesten omdat die niet in de contracten opgenomen was dat deze verspreid mochten worden.
Dat klopt en dat mocht niet. Ze kregen mot met de bookings-agency's van Luna en Isaac.quote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
De organisatie heeft ze zelf op Partyflock gezet
Yep... hier ook. Beetje gaar dat ze dan wel worden opgenomen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je was net op tijd. Ik kreeg bericht dat ze per direct weer van Hardtraxx afmoesten omdat die niet in de contracten opgenomen was dat deze verspreid mochten worden.
****** zooi, ik had ze nog niet gedownload! Maar ik MOET ze gewoon hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 18:54 schreef 16meter het volgende:
Heeft iemand ze nog. Heb er wel belangstelling voor, vooral die van Mondello.
Huh? Jij hebt die toch op cd?quote:Op maandag 4 april 2011 18:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
****** zooi, ik had ze nog niet gedownload! Maar ik MOET ze gewoon hebben![]()
![]()
Dankuquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Thx.. de rest is wel pleite zo te zien.quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
PM, mstxquote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Thx.. de rest is wel pleite zo te zien.
Zie pmquote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef 16meter het volgende:
Ik sta al heel lang niet meer in die PM lijst om een of andere reden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef T_Killer het volgende:
Heeft iemand toevallig de tracklist van Mondello @ Hard Classics ergens opgeslagen? Had de set gelukkig al gedownload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Dat shirt heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen staat me wat van bij! Chantal zag ik overal , harm 1 keer gezien =] Nouja ik duim voor een volgende editie!quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Koepert het volgende:
Main was ietsje te zacht, boven ietsje te hard, das waar. en k bedoelde ook niet dat je geen kritiek mag hebbent zijn zeker goeie aandachtspunten. Doelde alleen op t feit dat voor n eerste keer zo groot je ook niet alles kunt verwachten (waarmee k niet zeg dat je dat doet).
Deetox stond k idd bij. Ging heerlijk maar wel knetterhard.. en dat is naarmate t later werd, niet minder geworden
Eh.. geen foto zover ik weet. Maar dit shirt
[ afbeelding ]
en k liep bij Harm en Chantal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
It's a dirty job, but someone's got to do it!quote:
Da's nog best groot, beetje Matrixx maar dan nog iets groter? Ik dacht dat het café-formaat was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Koepert het volgende:
Ja t was wel leuk....
Muziek onder filmpje btje te traag, maar goed.. t gaat om t idee.
Mooi ook dat je binnen kon zien dat t bijna licht was![]()
Geeft altijd zo'n kut gevoel op feesten als het weer licht wordt. Komt er ook nog een officiele aftermovie van Indicator?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Koepert het volgende:
Ja t was wel leuk....
Gelredome? They wish .. denk meer aan Hardstyle-zaaltje InQontrol ( ... InQontrol *sniffquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:50 schreef Koepert het volgende:
Formaat vd zaal: denk Gelredome. Das meer de orde v grootte.
*Schuift glaasje roosvicee die kant op... Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Of het nu komt door de dinsdag-dip, stress van de examenklassen, neventaken ... maar ik moet even wat stoom afblazen. En dat doe ik door een tegen een heilig-huisje aan te trappen.
Ondanks dat ik om 14:10 klaar was met lesgeven rol ik pas na 17:00 de school uit. Wil een lekker setje opzetten om de dag te verwerken, is het eerste nummer 'Motherfuck' van die moederneukende EzelRollers. Op zich een leuk beginnetje waare het niet dat ik diezelfde moederneukende ezelrollers afgelopen zaterdag weer 's gehoord had. Nouja .. gehoord .. na het 2e nummer ben ik de zaal uitgelopen. Ik kon gewoon precies voorspellen welke track er ging komen. "Boys & girls here are the DOOOOOOOnkey RRRRRRRRolleEEEErs ... te-te tede-te te-te tede-te te-te tede-te motherfuck
Blerghkom 's met iets nieuws
Opzouten met die voorspelbare tracks(list), mag dan wel hun gimmick zijn, maar mij zie je niet meer tegelijk met die moederneukende ezelrollers
![]()
PS: neem bovenstaande bericht wel met een paar korreltjes zout
Tam publiek of niet? Geen ekte-ekte in ieder geval!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Koepert het volgende:
Ja t was wel leuk....
Ik kijk jou nooit meer aanquote:
Showtek, Prophet, de laatste releases van TBY vallen wat tegen. Deze zijn daar ook voorbeelden van. Misschien worden de liefhebbers dezelfde succesformule een beetje zat wat nu (in mindere mate) het geval is bij Zatox. Andere reden kan zijn is dat als je al zo lang aan de top staat dat je wat wil experimenteren wat niet goed aanslaat bij het publiek. Met name Showtek is daaraan kapot gegaan in eigen land, daarbuiten doen ze het volgens mij nog heel aardig als ik af en toe eens een filmpje voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef poiuytr het volgende:
Laatste tijd vraag ik me steeds vaker af waarom producers/ dj's in de Hardstyle wereld door de jaren heen steeds slechter beginnen te produceren. Neem nou een Headhunterz, deze man heeft overigens fanatische nummers geproduceerd. Als je producties van nu vergelijkt met die van een x aantal jaar terug is het kwantiteit boven kwaliteit.
Denk dat het veel met imago/ naamsbekendheid heeft te maken, eerst moet je zorgen dat je een paar knallers kan produceren en daarna sta je bijna garant voor twee jaar elke week een boeking.
Geldt trouwens overigens niet alleen voor Headhunterz maar kan zo nog wel even doorgaan.
Amenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Levitas het volgende:
Beetje "luiheid" misschien ook wel. Je hoort de laatste tijd zo vaak eerder gebruikte geluidjes.
Denk aan kicks (goed voorbeeld is Zatox), synths (Fusion), vocals (Nikitta wordt vaak gebruikt, en die brakke self-recorded vocals van Headhunterz), etc.. Ik krijg vaak het idee dat er "Ik doe mijn stinkende best, produceer een paar hitjes. Nu ben ik binnen en kan ik lekker aankloten en verdien ze toch wel" wordt gedacht. Ik denk, nou ik hoop eigenlijk, dat dit klinklare onzin is, maar stiekem ben ik er een beetje bang voor.
Volgens mij heeft hij dat gemeld nadat From within uitkwam, dus er moet nog iets komen, mogelijk dan samen met zatoxquote:Wat me ook opvalt bij, toevallig, Headhunterz, is dat hij zich laat leiden door het grote publiek. Althans, dat gevoel heb ik. Het grote publiek gebruikte de term "rawstyle" (:')) steeds vaker, de muziek werd steeds "rauwer", en Headhunterz zegt "Ik ben bezig met een rawstyle track!", vervolgens komt er een track (From within) waarmee hij (in mijn ogen) de plan volledig misslaat. Bepaalde DJ's moeten gewoon bij hun eigen style blijven, waar ze groot mee zijn geworden, want wie durft er te ontkennen dat de oude HHZ plaatjes geen pareltjes waren!?
Daar van ik ruim een half jaar geleden ook allang achtergekomen, Hoef ff geen donkeys meer te horen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Of het nu komt door de dinsdag-dip, stress van de examenklassen, neventaken ... maar ik moet even wat stoom afblazen. En dat doe ik door een tegen een heilig-huisje aan te trappen.
Ondanks dat ik om 14:10 klaar was met lesgeven rol ik pas na 17:00 de school uit. Wil een lekker setje opzetten om de dag te verwerken, is het eerste nummer 'Motherfuck' van die moederneukende EzelRollers. Op zich een leuk beginnetje waare het niet dat ik diezelfde moederneukende ezelrollers afgelopen zaterdag weer 's gehoord had. Nouja .. gehoord .. na het 2e nummer ben ik de zaal uitgelopen. Ik kon gewoon precies voorspellen welke track er ging komen. "Boys & girls here are the DOOOOOOOnkey RRRRRRRRolleEEEErs ... te-te tede-te te-te tede-te te-te tede-te motherfuck
Blerghkom 's met iets nieuws
Opzouten met die voorspelbare tracks(list), mag dan wel hun gimmick zijn, maar mij zie je niet meer tegelijk met die moederneukende ezelrollers
![]()
PS: neem bovenstaande bericht wel met een paar korreltjes zout
ik heb een gevoel van dat iets wat "raw style" heet beter gewaardeerd word dan iets wat ze " nu style" noemen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef poiuytr het volgende:
Laatste tijd vraag ik me steeds vaker af waarom producers/ dj's in de Hardstyle wereld door de jaren heen steeds slechter beginnen te produceren. Neem nou een Headhunterz, deze man heeft overigens fanatische nummers geproduceerd. Als je producties van nu vergelijkt met die van een x aantal jaar terug is het kwantiteit boven kwaliteit.
Denk dat het veel met imago/ naamsbekendheid heeft te maken, eerst moet je zorgen dat je een paar knallers kan produceren en daarna sta je bijna garant voor twee jaar elke week een boeking.
Geldt trouwens overigens niet alleen voor Headhunterz maar kan zo nog wel even doorgaan.
Crypsis sowiesoquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Amen
[..]
Volgens mij heeft hij dat gemeld nadat From within uitkwam, dus er moet nog iets komen, mogelijk dan samen met zatox
[..]
Daar van ik ruim een half jaar geleden ook allang achtergekomen, Hoef ff geen donkeys meer te horen.
Wat ik wel weer lekker vind is.
Die track
Zeg dan gelijk waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:52 schreef ElDani het volgende:
Voor de liefhebber: Intents gaat uitgezonden worden op Fear.fm!
Op die crypsisvid mezelf toevallig gespot. Grappig om te zien!
Kutje, en ik moet me nog aanmelden voor de DB-after @ The Schuurquote:
Toch wel schattig dat jonge tijgerbloed, hoop dat je dat lang kunt vasthoudenquote:Classics blijven classics en die horen gedraaid te worden...bijna niemand doet het. En ALS er dan eindelijk iemand Motherfuck ingooit, terwijl die helemaal kapot is gedraaid, hoor je als liefhebber alle energie uit je lichaam te schoppenZelfs al kun je die plaat niet meer aanhoren (vreemd idee, heb die plaat al 40x gehoord en blijft vet) puur uit principe dus
Idd dikke track, maar valt het niemand op dat dit eigenlijk qua bass, kicks en synths precies hetzelfde is als wat hij altijd doet. Vooral met het argument van Levitas in het achterhoofd. Begrijp me niet verkeerd, de track klinkt heel dik en zou er op een feest ook zeker op losgaan maar hij is qua kicks en synth precies hetzelfde als wat Crypsis al heel vaak heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Koepert het volgende:
Die Crypsis-track is idd dik!..
En deze discussie over produceren laat ik maar ff langs me heen gaan.. vuurspuwen doe k de laatste tijd al wat te vaak..
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Levitas het volgende:
Beetje "luiheid" misschien ook wel. Je hoort de laatste tijd zo vaak eerder gebruikte geluidjes.
Denk aan kicks (goed voorbeeld is Zatox), synths (Fusion), vocals (Nikitta wordt vaak gebruikt, en die brakke self-recorded vocals van Headhunterz), etc.. Ik krijg vaak het idee dat er "Ik doe mijn stinkende best, produceer een paar hitjes. Nu ben ik binnen en kan ik lekker aankloten en verdien ze toch wel" wordt gedacht. Ik denk, nou ik hoop eigenlijk, dat dit klinklare onzin is, maar stiekem ben ik er een beetje bang voor.
Je was goed aan het springen in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daar een flink deel van de dag gestaan!
Ik snap wat je bedoelt, maar bij DR heb ik daar nou helemaal geen last vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kutje, en ik moet me nog aanmelden voor de DB-after @ The Schuur
[..]
Toch wel schattig dat jonge tijgerbloed, hoop dat je dat lang kunt vasthouden![]()
Don't get me wrong, als ik bij Josh&Wesz sta en zij openen met 'Motherfuck' (... InQontrol *sniff) dan valt mijn mond ook open en hoor je OOhhhh
.
Tuurlijk zijn classics eigenlijk uit principe altijd wel welkom maar, come on, ik verwacht dat de DJ wel een béétje moeite doet voor mij (en de rest van de zaal). Ik kan ook best begrijpen dat een DJ een soortgelijke set op meerdere gigs van dezelfde avond draait. Maar als ik bijv. een radio-setje ken en een week ofwat later de DJ irl zie, en ik kan weer zowat de gehele TL vantevoren opnoemen (Zany) , dan verminderd mijn feestvreugde. En de DR's flikken dit geintje nu al maanden.
Je snijdt precies aan waar ik ook op doelde, enigste producers die in mijn ogen gewoon nog zoals "vroeger" blijven produceren zijn voor mij toch wel de Noisecontrollersquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef Levitas het volgende:
Ik snap best dat het heel aantrekkelijk is om een eerder gebruikte kick te pakken, om zo wat sneller een track in elkaar te zetten (en waarschijnlijk ook een stuk makkelijker), en daar is in principe ook niks mis mee, zolang het maar niet 10 releases achter elkaar gebeurd. Ik weet nog dat vrij recent hier ook een aantal keer Zatox is aangehaald. Hoewel hij hele dikke releases had, werd er ook gezegd dat die kick nu wel bekend was.
Wat me ook opvalt bij, toevallig, Headhunterz, is dat hij zich laat leiden door het grote publiek. Althans, dat gevoel heb ik. Het grote publiek gebruikte de term "rawstyle" (:')) steeds vaker, de muziek werd steeds "rauwer", en Headhunterz zegt "Ik ben bezig met een rawstyle track!", vervolgens komt er een track (From within) waarmee hij (in mijn ogen) de plan volledig misslaat. Bepaalde DJ's moeten gewoon bij hun eigen style blijven, waar ze groot mee zijn geworden, want wie durft er te ontkennen dat de oude HHZ plaatjes geen pareltjes waren!?
Ik weet niet of deze dingen opgaan voor alle/andere DJ's, maar misschien dat het wel iets zou kunnen verklaren. Althans, een beetje mijn visie erop.
Dus ik zeg niets meerquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef Koepert het volgende:
vuurspuwen doe k de laatste tijd al wat te vaak..
Ik snap je, en ben het met je eens dat hetbij Crypsis ook minder storend dan bij Zatox. Neemt niet weg dat Crypsis net zoveel van zijn oude recept gebruikt bij zijn nieuwe tracks. Ik denk dat wanneer Crypsis in een jaar net zoveel tracks zou releasen als Zatox in 2010 het wel storend zou worden. Misschien is zuinig aan doen met nieuwe platen wel de manier om de tracks niet als 13 in een dozijn te laten klinken (hoewel ze dat dan misschien wel zijn)quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef Koepert het volgende:
T-K weet je wat imo t verschil is met deze Crypsis track, hij kleedt de rest eromheen zoveel en zo anders aan, dat het niet stoort. Dat bedoelde ik ook met mn herkenbaarheidsverhaal.
Zatox heeft wat dat betreft kalere tracks, of beter, tracks waar de bass/kick een meer prominente plek heeft zogezegd, waardoor dit storender is.
Maar das mijn mening daarover.
Is er een keer discussie en geen slowchat...is het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer niet goedquote:
QFT part Iquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef poiuytr het volgende:
Je snijdt precies aan waar ik ook op doelde, enigste producers die in mijn ogen gewoon nog zoals "vroeger" kwalitatief hoogstaand maar toch vernieuwend zijn blijven produceren zijn voor mij toch wel de Noisecontrollers
QFT part IIquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:33 schreef poiuytr het volgende:
Misschien zijn we ook wel veel te verwend met elkaar, en is het moeilijk om als producer jaren lang achter elkaar pareltjes van nummers te maken.
Is het uiteindelijk nou nog uitverkocht? Volgend jaar ga ik mijn uiterste best doen om er ook heen te gaan!quote:Op woensdag 6 april 2011 02:25 schreef Sethje het volgende:
alles is eindelijk opgeruimd maar rebirth was echt zo dik.... (L) ik ben trots
Huigquote:Op woensdag 6 april 2011 09:27 schreef de_huig het volgende:
ik kan me wel een klein beetje vinden in de DR discussie..doet me herinneren aan hardbass 2009 meen ik..waar ze stonden..die set was zo rommelig en een beetje teleurstellend..vervolgens zag ik ze nog een (paar) keer..hetzelfde verhaal..en toen zag ik ze later dat jaar op decibel en had niet al te hoge verwachtingen en toen hadden ze een set waarin ze om en nabij 1000 tracks in drie kwartier propten..dat maakte alles weer goed![]()
dus even door de zure appel heenbijten en dan verrassen ze je toch weer, true story.
Alleen als je er van houdt... want het ware wel de voorspelbare nummers, en het geluid viel zelfs even uit. Maar dat maakt mij niet uitquote:Op woensdag 6 april 2011 09:30 schreef T-Force het volgende:
[..]
Huig![]()
In de Matrixx afgelopen keer waren ze ook weer erg tof
Jepquote:Op woensdag 6 april 2011 08:58 schreef Levitas het volgende:
[..]
Is het uiteindelijk nou nog uitverkocht? Volgend jaar ga ik mijn uiterste best doen om er ook heen te gaan!
Wat betreft de discussie, daar ga ik straks even voor zitten en reageren. Nu wat tijdgebrek
Die rawtrack komt nogquote:Wat me ook opvalt bij, toevallig, Headhunterz, is dat hij zich laat leiden door het grote publiek. Althans, dat gevoel heb ik. Het grote publiek gebruikte de term "rawstyle" (:')) steeds vaker, de muziek werd steeds "rauwer", en Headhunterz zegt "Ik ben bezig met een rawstyle track!", vervolgens komt er een track (From within) waarmee hij (in mijn ogen) de plan volledig misslaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net zeggen.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:39 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaat Defqon dit jaar eigenlijk afsluiten? Zie op veel sites en YouTube staan dat het anthem gemaakt is door de Noisecontrollers, traditie getrouw zouden hun dan ook moeten afsluiten alleen dit filmpje spreekt het tegen.
Ongeveer @ 2.35
Of zouden MT&CL voor Noisecontrollers gaan draaien?
Moet me in gevolg eens beter in gaan lezen![]()
Track klinkt bijna hetzelfde als Transmission. Dacht eigenlijk ook dat het daar een live edit ofzo van was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat ik wel weer lekker vind is.
Die track
Eens met de stelling trouwens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Idd dikke track, maar valt het niemand op dat dit eigenlijk qua bass, kicks en synths precies hetzelfde is als wat hij altijd doet. Vooral met het argument van Levitas in het achterhoofd. Begrijp me niet verkeerd, de track klinkt heel dik en zou er op een feest ook zeker op losgaan maar hij is qua kicks en synth precies hetzelfde als wat Crypsis al heel vaak heeft gebruikt.
Ja lijkt hij inderdaad op. Maar heb wel eens een track van hem of Chain Reaction gehoord die heel veel op deze lijkt. Maar kan hem niet meer vinden.quote:Op woensdag 6 april 2011 11:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Track klinkt bijna hetzelfde als Transmission. Dacht eigenlijk ook dat het daar een live edit ofzo van was.Niks nieuws onder de zon dus.
Wow, wat vet!. Je bent na al die tijd tenminste lekker gewoon geblevenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Baronpilsener het volgende:
http://twitter.com/black_outmedia
Voor degenen die mij als artiest willen volgen. Voor elke 10 volgers geef ik een gratis niets weg!
Edit: Oja, ff duidelijk, nieuwe artiestennaam is Black/out![]()
You're being followedquote:Op woensdag 6 april 2011 14:07 schreef Baronpilsener het volgende:
http://twitter.com/black_outmedia
Voor degenen die mij als artiest willen volgen. Voor elke 10 volgers geef ik een gratis niets weg!
Edit: Oja, ff duidelijk, nieuwe artiestennaam is Black/out![]()
Is dat niet bij iedereen zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha ik kan nu wel gratis tracks gaan weggeven maar alles wat ik tot nu heb doet nog ten onder aan wat ik uiteindelijk wil gaan bereiken, dus nog ff wachten
Ik volg je ook. Ik wil in the studio footage! Haha. Is sowieso wel hip tegenwoordigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha ik kan nu wel gratis tracks gaan weggeven maar alles wat ik tot nu heb doet nog ten onder aan wat ik uiteindelijk wil gaan bereiken, dus nog ff wachten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef T_Killer het volgende:
Is er een keer discussie en geen slowchat...is het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer niet goed![]()
Waar blijven jouw 2 cent Bart?
Tofquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef Levitas het volgende:
Ik ben zojuist ontzettend hard geowned door Max Enforcer himself.
Zat vanavond wat te spelen met mijn nieuwe keyboardje. Wilde Max Enforcer - Gold leren, dus toen ik de eerste paar noten onder de knie dacht te hebben, postte ik een filmpje op m`n Twitter (http://twitvid.com/BEBNJ - Mezelf @Max_Enforcer - Gold aan het leren spelen op het keyboard :-)"
Krijg ik van Max Enforcer terug: @Kevv1990 This is how i play 'Gold'http://twitvid.com/SLPZG
* Levitas kruipt met zijn staart tussen zijn benen van de computer vandaan
Haha heel vet!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef Levitas het volgende:
Zat vanavond wat te spelen met mijn nieuwe keyboardje. Wilde Max Enforcer - Gold leren, dus toen ik de eerste paar noten onder de knie dacht te hebben, postte ik een filmpje op m`n Twitter (http://twitvid.com/BEBNJ - Mezelf @Max_Enforcer - Gold aan het leren spelen op het keyboard :-)"
Krijg ik van Max Enforcer terug: @Kevv1990 This is how i play 'Gold'http://twitvid.com/SLPZG
Tof!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef Levitas het volgende:
Zoveel win!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef Levitas het volgende:
dat is heel dom van jouquote:Op donderdag 7 april 2011 01:21 schreef nattermann het volgende:
Wat baal ik er godverdomme van dat ik Decibel moet missenZit dan in het vliegtuig op weg naar Düsseldorf, vanaf Bangkok
Tof!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef Levitas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |