Zie pmquote:Op maandag 4 april 2011 19:33 schreef 16meter het volgende:
Ik sta al heel lang niet meer in die PM lijst om een of andere reden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 20:20 schreef T_Killer het volgende:
Heeft iemand toevallig de tracklist van Mondello @ Hard Classics ergens opgeslagen? Had de set gelukkig al gedownload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Dat shirt heb ik wel een aantal keer voorbij zien komen staat me wat van bij! Chantal zag ik overal , harm 1 keer gezien =] Nouja ik duim voor een volgende editie!quote:Op zondag 3 april 2011 22:33 schreef Koepert het volgende:
Main was ietsje te zacht, boven ietsje te hard, das waar. en k bedoelde ook niet dat je geen kritiek mag hebbent zijn zeker goeie aandachtspunten. Doelde alleen op t feit dat voor n eerste keer zo groot je ook niet alles kunt verwachten (waarmee k niet zeg dat je dat doet).
Deetox stond k idd bij. Ging heerlijk maar wel knetterhard.. en dat is naarmate t later werd, niet minder geworden
Eh.. geen foto zover ik weet. Maar dit shirt
[ afbeelding ]
en k liep bij Harm en Chantal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
It's a dirty job, but someone's got to do it!quote:
Da's nog best groot, beetje Matrixx maar dan nog iets groter? Ik dacht dat het café-formaat was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Koepert het volgende:
Ja t was wel leuk....
Muziek onder filmpje btje te traag, maar goed.. t gaat om t idee.
Mooi ook dat je binnen kon zien dat t bijna licht was![]()
Geeft altijd zo'n kut gevoel op feesten als het weer licht wordt. Komt er ook nog een officiele aftermovie van Indicator?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Koepert het volgende:
Ja t was wel leuk....
Gelredome? They wish .. denk meer aan Hardstyle-zaaltje InQontrol ( ... InQontrol *sniffquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:50 schreef Koepert het volgende:
Formaat vd zaal: denk Gelredome. Das meer de orde v grootte.
*Schuift glaasje roosvicee die kant op... Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Of het nu komt door de dinsdag-dip, stress van de examenklassen, neventaken ... maar ik moet even wat stoom afblazen. En dat doe ik door een tegen een heilig-huisje aan te trappen.
Ondanks dat ik om 14:10 klaar was met lesgeven rol ik pas na 17:00 de school uit. Wil een lekker setje opzetten om de dag te verwerken, is het eerste nummer 'Motherfuck' van die moederneukende EzelRollers. Op zich een leuk beginnetje waare het niet dat ik diezelfde moederneukende ezelrollers afgelopen zaterdag weer 's gehoord had. Nouja .. gehoord .. na het 2e nummer ben ik de zaal uitgelopen. Ik kon gewoon precies voorspellen welke track er ging komen. "Boys & girls here are the DOOOOOOOnkey RRRRRRRRolleEEEErs ... te-te tede-te te-te tede-te te-te tede-te motherfuck
Blerghkom 's met iets nieuws
Opzouten met die voorspelbare tracks(list), mag dan wel hun gimmick zijn, maar mij zie je niet meer tegelijk met die moederneukende ezelrollers
![]()
PS: neem bovenstaande bericht wel met een paar korreltjes zout
Tam publiek of niet? Geen ekte-ekte in ieder geval!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:36 schreef Koepert het volgende:
Ja t was wel leuk....
Ik kijk jou nooit meer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |