Zal drokz wel zijn geweest.quote:Op zondag 3 april 2011 23:23 schreef T-Force het volgende:
Edit: WTF?! Drokz vs. DaY-mar in de Industrial op MoH draaien Magic van B-Frontliner![]()
![]()
Het blijft inderdaad al erg lang stil rond haar. Zonde, want ze heeft natuurlijk wel haar strepen verdiend.quote:Op maandag 4 april 2011 01:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zal drokz wel zijn geweest.Gaf een paar maanden geleden al zijn blijk van waardering voor die plaat ergens op pf als ik me niet vergis. Dana draaide trouwens een paar jaar geleden ook rock the party ofzo op MOH met 180 bpm. Over Dana gesproken, zal ze ooit nog terugkomen na die burn-out? Die verdient op zn minst wel een afscheidfeestje.
Zo te zien ben je gewoon een [/spoiler] tag vergetenquote:Op maandag 4 april 2011 11:21 schreef RiKe het volgende:
Klote java wat het hier op werk niet doet....
Sorry voor de mislukte spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
haha, gelukkig maarquote:Op maandag 4 april 2011 00:27 schreef T-Force het volgende:
[..]
Viel wel mee hoorKrijg wel vaker zulke smsjes
Tering zeg, al die treklijsten eens langs gelopen, gelijk alles gedownload heerlijke setjes zo op het eerste oogquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef NLS04 het volgende:
Nu ik die setjes van hardclassics luister snap ik helemaal waarom degene die erbij waren zo lyrisch waren
Kloptquote:Op maandag 4 april 2011 00:00 schreef Just_Shut_Up het volgende: Dat zal die mashup van Psychedelic en Sunshine wel zijn (van Headhunterz).
Dit was echt een speciaal feest, totaal anders als alle andere. Die sfeer, dat geluid, de mensen, de muziekquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef NLS04 het volgende:
Nu ik die setjes van hardclassics luister snap ik helemaal waarom degene die erbij waren zo lyrisch waren
Je was net op tijd. Ik kreeg bericht dat ze per direct weer van Hardtraxx afmoesten omdat die niet in de contracten opgenomen was dat deze verspreid mochten worden.quote:Op maandag 4 april 2011 17:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Tering zeg, al die treklijsten eens langs gelopen, gelijk alles gedownload heerlijke setjes zo op het eerste oog
De organisatie heeft ze zelf op Partyflock gezetquote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef ElDani het volgende:
Je was net op tijd. Ik kreeg bericht dat ze per direct weer van Hardtraxx afmoesten omdat die niet in de contracten opgenomen was dat deze verspreid mochten worden.
Dat klopt en dat mocht niet. Ze kregen mot met de bookings-agency's van Luna en Isaac.quote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
De organisatie heeft ze zelf op Partyflock gezet
Yep... hier ook. Beetje gaar dat ze dan wel worden opgenomen.quote:Op maandag 4 april 2011 18:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je was net op tijd. Ik kreeg bericht dat ze per direct weer van Hardtraxx afmoesten omdat die niet in de contracten opgenomen was dat deze verspreid mochten worden.
****** zooi, ik had ze nog niet gedownload! Maar ik MOET ze gewoon hebbenquote:Op maandag 4 april 2011 18:54 schreef 16meter het volgende:
Heeft iemand ze nog. Heb er wel belangstelling voor, vooral die van Mondello.
Huh? Jij hebt die toch op cd?quote:Op maandag 4 april 2011 18:56 schreef T-Force het volgende:
[..]
****** zooi, ik had ze nog niet gedownload! Maar ik MOET ze gewoon hebben![]()
![]()
Dankuquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
Thx.. de rest is wel pleite zo te zien.quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://webcache.googleuse(...)source=www.google.nl
PM, mstxquote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
Thx.. de rest is wel pleite zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |