Je moet toch op een manier communiceren als je niet meer op je vaste forum kan postenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sturen ze je daar serieus een sms over?En dan de mods hier beschuldigen van 'klikken'
Had je plannen voor meer grappen?quote:Het wordt al met al een leuke vrijdag
Dus de dochter van meneer Maes dweilt wekelijks de vloer terwijl ze "zing zing nachtegaal" ten gehore brengt?quote:
Leuk hèquote:
R. is nu vast de open haard aan het schoonmaken in een gerafeld jurkje.quote:
Volgens mij ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij ben jij een hartstikke leuke stiefmoeder Maes.
In mijn pubertijd schreeuwde ik wel eens tegen mijn stiefvader dat 'ie zijn mond moest houden omdat hij mijn vader niet was, maar naar buiten toe zei ik wel gewoon stiefvaderquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef Rewimo het volgende:
Mijn inmiddels-alweer-ex-stiefvader noemde ik ook gewoon bij zijn voornaam. Maar naar anderen toe zei ik meestal wel dat ie mijn stiefvader was. En toen leefde mijn vader nog en mijn ouders hadden goed contact met elkaar en het was geen enkel probleem
+1quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je moet toch op een manier communiceren als je niet meer op je vaste forum kan posten
[..]
Had je plannen voor meer grappen?
Als je kunt vliegen welquote:
Nou ze zingt meestal iets van Jason what's his name maar dweilen, wc's schoonmaken enz.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus de dochter van meneer Maes dweilt wekelijks de vloer terwijl ze "zing zing nachtegaal" ten gehore brengt?
Oh ja, en ik schreeuwde ook altijd dat ik dan wel bij mijn vader ging wonen, is dat geen vaste uitspraak van kinderen van gescheiden ouders?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:06 schreef APK het volgende:
[..]
In mijn pubertijd schreeuwde ik wel eens tegen mijn stiefvader dat 'ie zijn mond moest houden omdat hij mijn vader niet was, maar naar buiten toe zei ik wel gewoon stiefvader
Is toch gewoon het duidelijkst?
Maar het gaat om hoe je het tegen anderen vertelt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:06 schreef Hitomi het volgende:
Mocht mijn vader ooit hertrouwen, dan zal ik dit nieuwe vrouwmens -echt- nooit, maar dan ook nooit van mijn leven stiefmoeder noemen. Dan gebruik ik gewoon de voornaam.
Dat is liefquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Volgens mij ben jij een hartstikke leuke stiefmoeder Maes.
Vooral als je iets moest doen waar je geen zin in hadquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef senesta het volgende:
Oh ja, en ik schreeuwde ook altijd dat ik dan wel bij mijn vader ging wonen, is dat geen vaste uitspraak van kinderen van gescheiden ouders?
Ik ook nietquote:
Ja boodschappen of zo, of mee op visitequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:09 schreef APK het volgende:
[..]
Vooral als je iets moest doen waar je geen zin in had
Dat komt hier nooit voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh ja, en ik schreeuwde ook altijd dat ik dan wel bij mijn vader ging wonen, is dat geen vaste uitspraak van kinderen van gescheiden ouders?
Misschien toch wel een verrassend goede combi uiteindelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach wat zal ik zeggen
We zien wel of het iets word 1 ding waren we het wel over eens werk en prive gescheiden houden
Is ook het beste
En ondanks dat het mijn type niet was heeft ze toch wel iets qa innerlijk en hoe ze is
Ja, alleen zijn ze ook nog eens gelukkig getrouwd.quote:
Heb jij ook al van die saaie ouders?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn ze ook nog eens gelukkig getrouwd.
Dat is de grap nou juistquote:
Als ze getrouwd zijn heet dat zo ja en dat zijn ze pas 1.5 jaar. Toen was ik 20 en dan ga ik niet meer beginnen met iemand stiefmoeder te noemen naar de buitenwereld. Officieel is ze het dan wel maar zo zie ik het niet. Ze heeft geen enkele rol gespeeld in de opvoeding dus ik zie haar niet als een soort 'moeder'.quote:
Ik heb niet gezocht ik hoop altijd op info van goeie zoekersquote:
Jij wel jaquote:
Die van mij ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, alleen zijn ze ook nog eens gelukkig getrouwd.
Ja, die kan je echt niet uit elkaar drijven.quote:
quote:
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
Als ze getrouwd zijn heet dat zo ja en dat zijn ze pas 1.5 jaar. Toen was ik 20 en dan ga ik niet meer beginnen met iemand stiefmoeder te noemen naar de buitenwereld. Officieel is ze het dan wel maar zo zie ik het niet. Ze heeft geen enkele rol gespeeld in de opvoeding dus ik zie haar niet als een soort 'moeder'.
Het heet dan wel officieel stiefmoeder maar het heet ook officieel vrouw van m'n vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |