Misschien toch wel een verrassend goede combi uiteindelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:11 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach wat zal ik zeggen
We zien wel of het iets word 1 ding waren we het wel over eens werk en prive gescheiden houden
Is ook het beste
En ondanks dat het mijn type niet was heeft ze toch wel iets qa innerlijk en hoe ze is
Ja, alleen zijn ze ook nog eens gelukkig getrouwd.quote:
Heb jij ook al van die saaie ouders?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, alleen zijn ze ook nog eens gelukkig getrouwd.
Dat is de grap nou juistquote:
Als ze getrouwd zijn heet dat zo ja en dat zijn ze pas 1.5 jaar. Toen was ik 20 en dan ga ik niet meer beginnen met iemand stiefmoeder te noemen naar de buitenwereld. Officieel is ze het dan wel maar zo zie ik het niet. Ze heeft geen enkele rol gespeeld in de opvoeding dus ik zie haar niet als een soort 'moeder'.quote:
Ik heb niet gezocht ik hoop altijd op info van goeie zoekersquote:
Jij wel jaquote:
Die van mij ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, alleen zijn ze ook nog eens gelukkig getrouwd.
Ja, die kan je echt niet uit elkaar drijven.quote:
quote:
Dat is duidelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef Oognip het volgende:
Als ze getrouwd zijn heet dat zo ja en dat zijn ze pas 1.5 jaar. Toen was ik 20 en dan ga ik niet meer beginnen met iemand stiefmoeder te noemen naar de buitenwereld. Officieel is ze het dan wel maar zo zie ik het niet. Ze heeft geen enkele rol gespeeld in de opvoeding dus ik zie haar niet als een soort 'moeder'.
Het heet dan wel officieel stiefmoeder maar het heet ook officieel vrouw van m'n vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |