Daar twijfel je toch ook niet serieus aan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Iedereen die hier komt zeg overigens dat Jip er heel goed uitziet dus zo slecht zal het niet zijn met me.
Ik duim dat het gaat helpen, maagzuur is heel naar en kan ook hele nare klachten geven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Om 11:50 kwam de post en ik moet weer een nieuwe VOG halen. Gemeente huis is tot 12:30 open dus snel er naar toe gefietst.
Vanmorgen de gyn gebeld heb nu maagzuurremmers gekregen hopelijk helpt dat iets.
Jij was traagje en toen ging ik wat anders doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef Muis006 het volgende:
Stormlooptopic
Hee f-rhopelijk helpt het inderdaad!
Zal wel even duren voor Q weer post denk ik?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef Rewimo het volgende:
f_r, ik hoop voor je dat het scheelt. Hoe is het nu met je keel?
Is Q alweer boven operatietafel water?
Traagjequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij was traagje en toen ging ik wat anders doen.![]()
Hopelijk gaan de maagzuurremmers je helpen F_r
Ze kon posten vanuit het zkh en krijgt een ruggeprik. Dus zodra die aan haar telefoon mag zal ze zich wel melden denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Zal wel even duren voor Q weer post denk ik?
Ze zou een liveverslag met foto's doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:04 schreef senesta het volgende:
Zal wel even duren voor Q weer post denk ik?
Nee hoor, maar het is wel leuk om te horen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar twijfel je toch ook niet serieus aan?Volgens mij heeft hij het hartstikke goed bij je
Nu maar hopen dat het helpt. Je keel is natuurlijk ook helemaal rauwquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Om 11:50 kwam de post en ik moet weer een nieuwe VOG halen. Gemeente huis is tot 12:30 open dus snel er naar toe gefietst.
Vanmorgen de gyn gebeld heb nu maagzuurremmers gekregen hopelijk helpt dat iets.
Ja, anderhalf uur ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wonen ze zover weg? Omdat hij dacht dat je er niet bij zou zijn?
Ja, je zag hem ook steeds vrolijker worden op de fotos, en zo lief met Rinskequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is wel leuk om te horen.
Maar ik het duurde wel heel lang voordat ie zich zo goed voelde als nu. En dat heb ik er voor over. En het kan zelfs als je nooit eerder een kat hebt gehad.
Zo eenkennig als ie was toen cat en tombo hier waren. Toen Nok hier was gooide hij zich vol drama op z'n rug om op z'n buik gekriebeld te worden.
En ik ben er best wel een beetje trots op dat ie nu zo goed in z'n vel zit.
Kun je wel, dat ouwe beessie zo afmatten! Hij is leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net met Bo een heel klein stukje gaan lopenDie oude bok kon niet meer op het laatst, terwijl we maar een heel klein stukje hebben gelopen. Op het laatst bleef ie continu stil staan en kwam dan weer achter me aan gesjokt, toen heb ik hem maar opgetild en het laatste stuk gedragen en dat vond ie helemaal niet erg
[ afbeelding ]
Nu ligt ie zo naast me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja, een hele slechte. Eentje waarin iemand aardig genaaid is in mijn optiek.quote:
Bo lijkt op Tissie van hiernaastquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:
Ik ben net met Bo een heel klein stukje gaan lopenDie oude bok kon niet meer op het laatst, terwijl we maar een heel klein stukje hebben gelopen. Op het laatst bleef ie continu stil staan en kwam dan weer achter me aan gesjokt, toen heb ik hem maar opgetild en het laatste stuk gedragen en dat vond ie helemaal niet erg
[ afbeelding ]
Nu ligt ie zo naast me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is de grap danquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, een hele slechte. Eentje waarin iemand aardig genaaid is in mijn optiek.
Dat koppie op de eerste foto.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ligt ie zo naast me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha echt brommen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Bo lijkt op Tissie van hiernaastEn Fiep hier op schoot deed brommen naar Bo
Mooi. Dan verlies je het krukkengevecht van mequote:
Fijn voor je! Ach tis lente!quote:
Die sneer van yvonne naar jou toe gister snapte ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Van mij mag je je eigen mening hebben Strega.
Maar volgens sommige heb ik die niet.
Ik heb 1 topic gemist misschien moet ik die nog even doorlezen. Ik wil helemaal niet achterdochtig zijn maar zo word ik het wel
Goed spul he, die ruggeprik?quote:
Beebquote:
Wat een schatje, die Bo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:36 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ligt ie zo naast me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |