Zodra de Tombohunter er niet is moet je knallen hierquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra de Tombohunter er niet is moet je knallen hier
Hoiquote:
Ja lag zoals verwacht op het werkquote:
Jij hebt toch wel eens bij Feyenoord op de tribune gezeten toch?quote:
Jaren seizoenskaart gehadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens bij Feyenoord op de tribune gezeten toch?
Ik was 9, dit was op de verjaardag van mijn broer. Nee dat shirtje was van mezelf, gekregen van een kennis. Mijn vader is ook gewoon PSV-seizoenkaarthouder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaren seizoenskaart gehad
En wat vreselijk leuk Bos, niet eens om het shirt alleen, maar wat leuk zo'n oude sfeervolle foto
Hoe oud ben je daar? En was je vader voor Feyenoord of shirtje van iemand te leen?
Shela. In 2005 in moeten laten slapen, maar ja het arme beestje was dan ook al 17.5, wat dus gewoon in mensenlevens over de 110 is.quote:
Ja zeker. Was wel even wennen toen ze er niet meer was. Zag haar 's ochtends nog liggen (wist wel dat we haar gingen inlaten slapen), kom je 9 uur later terug van het werk is ze er niet meer..quote:
Feli man!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[WIN] Kaarten voor de AutoRAI 2011
Gewonnen![]()
gewoon een geintje van vrienden kan toch? dan hoeven die mensen in dat tennis veld daar nog niet van af te wetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:17 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Dit lijkt me erg nep en ingestudeerd, want die camera staat niets voor niets al op de kant gericht waar de streaker vandaan komt.
Ja, dat is misschien ook weer zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon een geintje van vrienden kan toch? dan hoeven die mensen in dat tennis veld daar nog niet van af te weten
Ja dat ding is echt te fantastig voor woorden. Zo cool.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik dit ding hier al eens laten zien?
http://www.designboom.com(...)ol-now-complete.html
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat ding is echt te fantastig voor woorden. Zo cool.
Trouwens, J. Mayer architects, die jongen kan ook alles.
Oh trek je dan je kekke kousjes aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom wel even met de trein naar je voordeur om houdoe te zeggen en dan nonchalant weg te lopen.
Oh lekker. Ik ben ook helemaal fris en bij. Ik heb net wat kuurtjes laten prikken bij de kliniek. Alles staat weer lekker strak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ja is goed. Kom ook net van de kapper af, lekker coupe soleitje!
Prosecco.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik ben ook helemaal fris en bij. Ik heb net wat kuurtjes laten prikken bij de kliniek. Alles staat weer lekker strak.
Kunnen we ook meteen een Prosecco'tje doen straks
Buiten zomerlenteavonden dansenquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Prosecco.Ik heb net een fles rode wodka gescoord, goed voor minstens een paar uur dansen op de tafel!
Godverdomme ik verschoot me dood.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:29 schreef DeZwabber het volgende:
hou je vinger tegen de stip op het scherm!
[ afbeelding ]
ach, stiekem wil je best je vinger laten likken door een gast met een fantastische snor en raar haarquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Godverdomme ik verschoot me dood.
Ik schreef ook bewust komende week ipv dit weekendquote:
Ja he mooiquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:49 schreef SoDimmetje het volgende:
Tringggg he....wat is het lekker weertje....
kan je inhalen als je dood bent....pluk de dag!quote:Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo maar weer even richting bed denk ik, echt te weinig geslapen.
Slapen een hobby? apart....quote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe ik wel als ik fris ben. Slapen is tevens hobby.
Doet me hier aan denkenquote:Op zondag 3 april 2011 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
meh, beetje een dood dagje, plaatjes luisteren, achterover zitten, balkondeur open, lekker
quote:Op zondag 3 april 2011 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
Hoppa, Wish You Were Here van Pink Floyd onder de naald.
year 3000 zeker?quote:Op zondag 3 april 2011 18:04 schreef Bellatrix het volgende:
Net kwam Busted op de radio, heel mijn jeugd, it all comes back to me now.
Ja.quote:
Oke, jij mag nooit meer mauwen over rapquote:
Waaaaaaaaaaaaaaaaat.quote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek die clip op Youtube, staat er onder reclame "zoek jouw Bella"
Ja, ik had eigenlijk moeten cappenquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaat.It is meant to be!
quote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek die clip op Youtube, staat er onder reclame "zoek jouw Bella"
Wat waren de goeie platen dan?quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dit was ook de tijd dat ik fan werd van Avril Lavigne. Toen ze nog goede muziek maakte, niet toen ze ineens een popprinses werd.
Ik kleedde me zelfs als haar._!
Die eerst paar nummers van haar waren wel okee ja.quote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
Dit was ook de tijd dat ik fan werd van Avril Lavigne. Toen ze nog goede muziek maakte, niet toen ze ineens een popprinses werd.
Ik kleedde me zelfs als haar._!
dit is jeugdsentiment, das andersquote:Op zondag 3 april 2011 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke, jij mag nooit meer mauwen over rap
quote:Op zondag 3 april 2011 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
I'm just a girl
He's just a boy
I'm just a skaterboy
oh so complicated
Dan zeg je 'lekkere muziek van vroegah" toch niet eenquote:
Oh noesquote:
jeugdsentiment = altijdquote:Op zondag 3 april 2011 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zeg je 'lekkere muziek van vroegah" toch niet eensmiley
Ja, net als drank en plaatjestijd, ook altijdquote:
ikquote:Op zondag 3 april 2011 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net als drank en plaatjestijd, ook altijd
oh fuck yesquote:
Die is ook goed.quote:
Jep dat jaquote:
quote:
Ik zou graag het stokje overdragen, ben al 3 dagen lam van de griepquote:
Pff, het griepmonster alweer aanwezig dus. Vind ik niet leuk voor je!quote:Op zondag 3 april 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou graag het stokje overdragen, ben al 3 dagen lam van de griepLiever Bellavirus
quote:Op zondag 3 april 2011 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
we waren allemaal zeiknat toen, maar was de moeite waard
He wat naar.quote:Op zondag 3 april 2011 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou graag het stokje overdragen, ben al 3 dagen lam van de griepLiever Bellavirus
Paar weken terug volgens mij niet goed uitgeziekt. Ik heb het echt lang niet zo erg als nu gehad. Vrijdagavond heb ik bijna een potje zitten janken van ellende.quote:Op zondag 3 april 2011 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pff, het griepmonster alweer aanwezig dus. Vind ik niet leuk voor je!
ze waren erg goed livequote:Op zondag 3 april 2011 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!! The Kooks.
!!!! Die wil ik ook nog eens live zijn, net zoals de Arctic Monkeys.
das wel een flinke danquote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paar weken terug volgens mij niet goed uitgeziekt. Ik heb het echt lang niet zo erg als nu gehad. Vrijdagavond heb ik bijna een potje zitten janken van ellende.En normaal lach ik nog al heb ik een been in 2 stukken.
Haha, dit wist ik zelfs. Lucky bastard was ie.quote:Op zondag 3 april 2011 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
Die leadzanger heeft trouwens iets gehad met Katie Melua. Martin, het komt altijd terug.
Nouja zonder haar zou veel van de muziek ook niet geschreven zijn, dus elk nadeel heb zijn voordeel!quote:
Taarten van Abel.quote:Op zondag 3 april 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu precies dezelfde gasten bij Carlo en Irene, die ook al bij Paul en weet ik wie geweest zijn deze week.
Het Do praatje gaat dus echt op voor iedereenNet als met tijdschriften.
En dan heet ie gewoon Simon.quote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Taarten van Abel.Zo mooi wat die man doet.
Het is dat ik geen cd van haar heb/had, anders was het wel een goed medicijn tegen slaapproblemen .quote:
Jammer wel. Ik zou mijn zoon zo wel noemen. Als een kind ooit het geluk heeft uit mijn kut te mogen komen dan.quote:
Ik herkende hem niet van kapsel toen ik bij Paul voorbij zapte. Tof programma maakt hij jaquote:Op zondag 3 april 2011 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Taarten van Abel.Zo mooi wat die man doet.
quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik zou mijn zoon zo wel noemen. Als een kind ooit het geluk heeft uit mijn kut te mogen komen dan.
Dus als je een keizersnede geboorte krijgt, geef je hem een andere naam?quote:Op zondag 3 april 2011 18:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik zou mijn zoon zo wel noemen. Als een kind ooit het geluk heeft uit mijn kut te mogen komen dan.
Ik vind het wel een mooie damequote:
Dan noem ik het Ceaser. Ongeacht geslacht. En dát, mijn waarde vriend, rijmt.quote:Op zondag 3 april 2011 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als je een keizersnede geboorte krijgt, geef je hem een andere naam?
En anders Puck Tummytuckquote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan noem ik het Ceaser. Ongeacht geslacht. En dát, mijn waarde vriend, rijmt.
Is ze ook!quote:
Ja of René Keizersnee. Of Ad Buikgat.quote:
Ze noemt me vriendquote:Op zondag 3 april 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan noem ik het Ceaser. Ongeacht geslacht. En dát, mijn waarde vriend, rijmt.
Rustig aan doenquote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is ze ook!
Bad loopt vol, het moet er voor zorgen dat ik niet voortijdig omval vanavond. Al mijn energie is weg.
Ad Buikgatquote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja of René Keizersnee. Of Ad Buikgat.
Je tummy tot maatje 32 tucken als je wat zadeltassen kwijt wilt. Allemaal 2 voor de prijs van 1quote:
Ga ik gewoon doen. Ik beeld me komkommerschijfjes in voor op m'n gezicht enzo, komt goed. Tot strakjes!quote:Op zondag 3 april 2011 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rustig aan doenHoop dat je je morgen wat frisser en beter voelt.
Ik ben meteen van m'n griepdepressie af, ik hou van je Bellaquote:
Een vrouw die de temp van je water komt checken en je drankje aanvultquote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ga ik gewoon doen. Ik beeld me komkommerschijfjes in voor op m'n gezicht enzo, komt goed. Tot strakjes!
Das lekkers.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben meteen van m'n griepdepressie af, ik hou van je Bella
quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit terug te denken, volgens mij vond ik een ballad van Avril Lavigne wel mooi ooit...
Die is goed!quote:
deze denk ikquote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit terug te denken, volgens mij vond ik een ballad van Avril Lavigne wel mooi ooit...
Ja diequote:
ik twijfel nog of ik op ok drukquote:01 jan. 1900 Dagkaart Volwassenen
Waar gaan jullie heen Bella?quote:Op zondag 3 april 2011 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet geweaun vinyl van The Doors verzamelen zaterdag.
Die Platenbeurs ja~~~~~~!quote:
Leukquote:
Precies.quote:
Ja ik wil het ook kijken maar mijn ouders willen 12 Monkeys voor de triljoenste keer kijken. En het erge is dat ze over een half uur toch in slaap vallen.quote:Op zondag 3 april 2011 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zap voorbij Marco op 4, zingt hij Gente di mare origineel
quote:Op zondag 3 april 2011 20:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook kijken maar mijn ouders willen 12 Monkeys voor de triljoenste keer kijken. En het erge is dat ze over een half uur toch in slaap vallen.
Ik moet nu denken aan Lacuna Coil met Cristina Scabbiaquote:
Kijk je veel tv nog met je ouders Bella? Gezellig vind ik datquote:Op zondag 3 april 2011 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
O ze vinden het goed. Okidoki. Ik moet de politiek in.
Ik moest ff googlenquote:Op zondag 3 april 2011 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moet nu denken aan Lacuna Coil met Cristina Scabbia
Ja altijd eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk je veel tv nog met je ouders Bella? Gezellig vind ik dat
Oh wat leuk zegquote:Op zondag 3 april 2011 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja altijd eigenlijk.We vinden vaak wel dezelfde dingen leuk ook.
moet eigenlijk wel ja, ik heb er net nog over zitten denken wat ik moet doenquote:Op zondag 3 april 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zwab, heb jij ter voorbereiding al een nieuw rek/systeem ophangen?
Tombeaulettequote:
Is ze ongesteld?quote:
Nee iets anders reds, moezezellufmeldenquote:
Ik hoop dat zij niet alleen wappert en dan de spanning hier laat hangenquote:Op zondag 3 april 2011 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
Nu is mijn spanningsboog wel erg gespannen!
Volgens mij heeft hij die niet gedaan toen, althans, ik keek op de dvd van dat concert op bol.com, daar zie ik hem niet zo snel bij staan... Geen idee of daar ook in geknipt is.quote:Op zondag 3 april 2011 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
Al die liedjes.Zo mooi. Hoop dat Margherita ook voorbij kumt!
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee iets anders reds, moezezellufmelden
quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gastgezin Redcat: Cat's 7e nestje - we zijn er vroeg bij
Wat super!quote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
awwquote:Op zondag 3 april 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is ook spannend natuurlijk, maar hij kan het niet beter treffenquote:Op zondag 3 april 2011 21:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind het stiekem heel eng, weer een kitten!![]()
Maar hij is zooooo lief
Spellingkoortscorrectiemomentjequote:Op zondag 3 april 2011 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik sprint (niet echt hoor) naar de televisie!
Ja, ben ik echt weg van. In een emo bui raakt ze je echt.quote:Op zondag 3 april 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spellingkoortscorrectiemomentje![]()
Ik vond haar eerste cd wel leuk
quote:Op zondag 3 april 2011 21:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ben ik echt weg van. In een emo bui raakt ze je echt.
quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ons mam dacht dat ze Belgisch was.
''Ze het un bietje en Bels kupske! Ja, Bels kupske stat erop.''
quote:Op zondag 3 april 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ons mam dacht dat ze Belgisch was.
''Ze het un bietje en Bels kupske! Ja, Bels kupske stat erop.''
Sarah Bettens, Andrea Cronenberghsquote:Op zondag 3 april 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
België heeft volgens mij wel veel leuke blondines
Wel stom dat dat ondertiteld wordt en Erik Hulzenbosch of iemand uit LImburg of Friesland nietquote:
Oh ja maar Sarah Bettens is precies het omgekeerde van wat voor typische vrouw ik bedoelde.quote:
OHHHHHHHHHH nu zie ik hemquote:
Wtfquote:
Now Is minequote:Op zondag 3 april 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Over fijne muziekjes gesproken, goeie K's choice
De mannen zijn ook heel charmant en bedeesd, dat was altijd iets minder. Ja heel gezellig wel en lief, maar verder... je mist de eckte manquote:Op zondag 3 april 2011 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
Belgische vrouwen zijn heel typisch. Van die Sophie's en Lieve's. Heel bedeesd en charmant.
uhuhquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf_! En Bjork ook echt, de koningin van weird.
Je zou spontaan para worden van zo'n starende katquote:
Ja dat vind ik ook hoor. Ze zijn ook allemaal té teruggehouden. Ze vinden ons Hollanders ook altijd te luidruchtig en ja, spontaan.quote:Op zondag 3 april 2011 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De mannen zijn ook heel charmant en bedeesd, dat was altijd iets minder. Ja heel gezellig wel en lief, maar verder... je mist de eckte man
Bjork is ook echt een heerlijkerd, vagoquote:Op zondag 3 april 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf_! En Bjork ook echt, de koningin van weird.
Als wij Hollanders te luidruchtig en brutaal zijn dan ga ik naar Brabant en dan is het gezellig en is het probleem opgelost slotjequote:Op zondag 3 april 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook hoor. Ze zijn ook allemaal té teruggehouden. Ze vinden ons Hollanders ook altijd te luidruchtig en ja, spontaan.Liever dat dan.
Ja.quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als wij Hollanders te luidruchtig en brutaal zijn dan ga ik naar Brabant en dan is het gezellig en is het probleem opgelost slotje![]()
In Nederland zit veel verschil qua provincies.
Maar uiteraard zijn we niet zo snel een Belg nee.
Raphael, meesterlijke naam voor een kat.quote:
Het is echt zo typisch, als er hier iemand aan de deur komt en het komt uit Brabant/Limburg, dan is het standaard een fijne bezorger. Zo flauw.quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Brabant heeft heel veel van Belgie behalve de gereserveerdheid, dat hebben we niet overgenomen.
Hoe heette die uit de Smurfen ook alweer? Die klank toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Raphael, meesterlijke naam voor een kat.
Maar jij had toch ook wortels uit Brabant toch?quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt zo typisch, als er hier iemand aan de deur komt en het komt uit Brabant/Limburg, dan is het standaard een fijne bezorger. Zo flauw.
Waarmee dan allemaal.quote:Op zondag 3 april 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Linda is ook weer 4x per week op de buis.
No wayquote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar jij had toch ook wortels uit Brabant toch?
Die heette ook zo ja.quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heette die uit de Smurfen ook alweer? Die klank toch?
Tombo was toch half Belgisch ofzo.quote:Op zondag 3 april 2011 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar jij had toch ook wortels uit Brabant toch?
Gooische vrouwen, Loterij zoals vanavond, spelletje zoals gister en Linda bij Koffietijdquote:
Nee dat was Azraël, had het broertje kunnen zijn.quote:Op zondag 3 april 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die heette ook zo ja.De een of andere smurf.
En een turtle ook toch.
Iedereen is gek op Jack ook nog!quote:Op zondag 3 april 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gooische vrouwen, Loterij zoals vanavond, spelletje zoals gister en Linda bij Koffietijd![]()
Linda had het net over het verschil met gister. Over Guus Meeuwis gesproken, is dat een trend, dat alle zangers (Danny de Munk, Jeroen vd Boom, Guus Meeuwis en Marco Borsato) ineens gaan presenteren?
quote:
Oh ja die serie ook nogquote:Op zondag 3 april 2011 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen is gek op Jack ook nog!
Ik denk dat het bij sommige vooral meer exposure is en bij de Munk en vd Boom vooral gebrek aan succes is.
Ze heeft wel een Belgisch klinkende achternaam inderdaadquote:
1/8 maar hoorquote:
Dom cq arrogant of echt mooi?quote:Op zondag 3 april 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gossie weer zo'n lekker blondje bij Beauty & the beast.
Iemand die al 10 dingen heeft laten verbouwen aan zichzelf en kennelijk niet kan accepteren dat ze geen 18-jarig koppie meer heeft... En dus blijft sleutelen en spuiten en verbouwen.quote:
Een beetje de Marijke Helwegens van nuquote:Op zondag 3 april 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand die al 10 dingen heeft laten verbouwen aan zichzelf en kennelijk niet kan accepteren dat ze geen 18-jarig koppie meer heeft... En dus blijft sleutelen en spuiten en verbouwen.
En op zich moet iemand dat zelf weten, maar de domheid die er meestal bij komt kijken.
Ik ben net ingeschakeld dus heb het begin gemist.
Vorige week was er een jong blond meisje met 7 lagen plamuur die tegen een jongen met brandwonden zei dat ze voor de trein was gesproken als zij die brandwonden zou hebben.![]()
Terwijl die jongen echt nog een heel mooi gewoon gezicht had ook, sloeg nergens op.
Ja, maar volgens mij maakt Marijke geen vreemde opmerkingen richting anderen, althans ik heb het nog niet gehoord.quote:
Okeequote:Op zondag 3 april 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij maakt Marijke geen vreemde opmerkingen richting anderen, althans ik heb het nog niet gehoord.
Dat je alles laat verbouwen, dat is echt prima, jouw lijf, gezicht en leven, maar zo neerkijken op anderen...
Maar goed, dat kiezen ze ook uit in dit programma natuurlijk
Inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef DeZwabber het volgende:
altijd leuk om te horen dat iemand voor de trein zou springen als ze er uit zouden zien als jezelf
je ziet niet veel van marijke, met dat masker van de plaaggeest uit bassie en adriaan opquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Marijke roekoet altijd nog zo lekkerVolgens mij wel een lief mens, wat ik van haar heb gezien
quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Make-up: making Asian women look more Western since 1860.
[ afbeelding ]
wat een eye-openerquote:Op zondag 3 april 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Make-up: making Asian women look more Western since 1860.
[ afbeelding ]
bijna hetzelfdequote:Op zondag 3 april 2011 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zei net dat hij ergens opgroeide, in Amsterdam-zuid of Rotterdam-zuid, ik verstond het niet... Iemand?
Dit weekend in Utreg!quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef pgrferrari het volgende:
Ik hoorde iets over platenbeurs?
Waar en wanneer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |