Zodra de Tombohunter er niet is moet je knallen hierquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodra de Tombohunter er niet is moet je knallen hier
Hoiquote:
Ja lag zoals verwacht op het werkquote:
Jij hebt toch wel eens bij Feyenoord op de tribune gezeten toch?quote:
Jaren seizoenskaart gehadquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij hebt toch wel eens bij Feyenoord op de tribune gezeten toch?
Ik was 9, dit was op de verjaardag van mijn broer. Nee dat shirtje was van mezelf, gekregen van een kennis. Mijn vader is ook gewoon PSV-seizoenkaarthouder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaren seizoenskaart gehad
En wat vreselijk leuk Bos, niet eens om het shirt alleen, maar wat leuk zo'n oude sfeervolle foto
Hoe oud ben je daar? En was je vader voor Feyenoord of shirtje van iemand te leen?
Shela. In 2005 in moeten laten slapen, maar ja het arme beestje was dan ook al 17.5, wat dus gewoon in mensenlevens over de 110 is.quote:
Ja zeker. Was wel even wennen toen ze er niet meer was. Zag haar 's ochtends nog liggen (wist wel dat we haar gingen inlaten slapen), kom je 9 uur later terug van het werk is ze er niet meer..quote:
Feli man!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:05 schreef pgrferrari het volgende:
[WIN] Kaarten voor de AutoRAI 2011
Gewonnen![]()
gewoon een geintje van vrienden kan toch? dan hoeven die mensen in dat tennis veld daar nog niet van af te wetenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:17 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Dit lijkt me erg nep en ingestudeerd, want die camera staat niets voor niets al op de kant gericht waar de streaker vandaan komt.
Ja, dat is misschien ook weer zoquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon een geintje van vrienden kan toch? dan hoeven die mensen in dat tennis veld daar nog niet van af te weten
Ja dat ding is echt te fantastig voor woorden. Zo cool.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
heb ik dit ding hier al eens laten zien?
http://www.designboom.com(...)ol-now-complete.html
quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat ding is echt te fantastig voor woorden. Zo cool.
Trouwens, J. Mayer architects, die jongen kan ook alles.
Oh trek je dan je kekke kousjes aan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom wel even met de trein naar je voordeur om houdoe te zeggen en dan nonchalant weg te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |