Waar besteld?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krijg volgende week mijn Xoom 32 GB Wifi binnen voor 500 euro incl. verzendkosten, kan niet wachten.
tekoop via mijquote:Product Description
10inch Nvidia Android 2.2 Cortex A9 Capacitive Bluetooth WiFi 3G Tablet PC
ID/UI: 10 inch large screen, multi-touch tablet and support Open GL ES2.0 3D UI
Appearance Candy Bar Type
Dimension 25*16.4*1.6cm
Weight 600g
Hardware Info Description
CPU Chipset NVIDIA Tegra 20 1GHz, Dual core
GPU Chipset Ultra low power GeForce, Open GL ES2.0
RF Band
RF Band UMTS 850/1900/2100MHz
Memory
Memory 1GB DDRII RAM, 512MB NAND
Memories Card Micro SD
Display
Screen 10.1'' TFT WSVGA
Resolution: 1024*600 pixels
Camera
Front camera 2.0M pixels
Keypad
Touch panel Multi-touch Capacitive
Function Key Yes(include Home key, menu key and Back key)
Side Key Yes (include Power key)
Battery
Capacity 2000mAh
Working Time
Standby Time 200H
Charging Time 2.5H
Interface
Bluetooth BT 2.1
USB 2 USB port
SD I/O Micro SD
WiFi can support 802.11b/g/n
SIM Card Slot Yes
Earphone 3.5mm, meet OMTP spec
HDMI HDMI
Charger DC-in
G-Sensor Yes
Light-sensor Yes
E-compass Yes
LED Guide Light Yes
Certification
CTA TBD
FCC TBD
CE TBD
Software
Platform
Operating System Android 2.2 Froyo
Language
Default English, Multi-language available
Input Method
Handwriting Yes
Text Input Method (IME) N/A
Font size Vector
Key lock Yes
Menu
Icon
Browser Yes
Multimedia
Media Player Yes
Audio-format "Decode: AAC, AAC LC, AAC+, eAAC+, AMR-NB, AMR-WB, BSAC, MP3, MPEG-2, PCM, Vorbis, WMA10, WMA Lossless, WMA PRO LBR 10
Encode: AAC LC, AAC+, eAAC+, AMR NB, AMR WB, PCM"
Video-format "Decode: Full HD 1080p 30 fps h. 264, VC1, MPEG 4
Encode: Full HD 1080p 30 fps h. 264 "
Picture Support gatery preview
Format PNG, GIF, BMP, JPEG
Personal assistant
Calculator Yes
Calendar Yes
Alarm Clock Yes
Notes ( Just a demo) N/A
To do list Yes
Entertainment
Games Yes
Java Yes(CLDC1.1/MIDP2.1)
Video streaming
it can support your sim card!!
Richtprijs zonder al te veel deelnemers (10 of zo)? Merk/typenummer? Plaatjes?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef alexmeijer het volgende:
BTW voor de liefhebbers kan ik deze krijgen
[..]
tekoop via mij
prijs: ligt er aan hoeveel mensen er een willen
Haha, sorry, maar reken maar op bijkomende kosten a meer dan 100 euro.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope, het is als gift verzonden.
[..]
Ebay.com
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Haha, sorry, maar reken maar op bijkomende kosten a meer dan 100 euro.
Wow, 2 en half uur opladen en je kan dat ding 200 uur gebruiken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef alexmeijer het volgende:
BTW voor de liefhebbers kan ik deze krijgen
[..]
tekoop via mij
prijs: ligt er aan hoeveel mensen er een willen
[TK] point of view android 10'2 inch tablet (vraagprijs 200 euro)quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:08 schreef Hyundai het volgende:
Ik had op Fok in V&A een topic gezien van de POV Mobii Tegra. Jammer genoeg is 'ie al verkocht
Ik zou de Flytouch nemen.quote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef Klonk het volgende:
ja, ik zie alleen dat mijn plannetje een probleempje heeft, tabletstore.uk verkoopt geen androids meer
goed, dan dus via buy in coins en daarmee gelijk mijn volgende vraag
Zenithink Z180 of http://www.buyincoins.com(...)am-product-2849.html
en heeft iemand nog een kortingscode voor BIC
Deze (die je linkte): http://www.buyincoins.com(...)am-product-2849.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 13:12 schreef Klonk het volgende:
Flytouch zit net iets boven mijn budget, wil er niet meer als 110/120 euro aan uitgeven
Je moet ook wel geld hebben voor een dure he? Ik heb een hele goedkope genomen omdat ik a. geen geld heb en b. het sowieso eerst wil uitproberen, ga ik dat ding wel gebruiken?quote:Op zondag 10 april 2011 15:12 schreef Hyundai het volgende:
Waarom zou je eigenlijk zo'n goedkope tablet kopen? Die gaan toch snel kapot of niet..
dat was 2, ik heb de 3, twee keer zoveel RAM en meer geheugen dacht ikquote:Op zondag 10 april 2011 15:12 schreef Klonk het volgende:
voordat ik op bestellen ros, is dat nou de flytouch 2 of de flytouch 3?
ik zeg doen, ik ben er iig zeeer tevreden overquote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Klonk het volgende:
hmmzzzz, samen met een code die ik nog heb liggen voor mp4nation is ie dan net geen 130 euro...
18 euro verschil maar wel dubbel zoveel geheugen...
lastig
ze naaien me hard, ik kocht hem voor 210 dollarquote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef Klonk het volgende:
ff kijken wat ie daar nu kost, voorlopig zie ik dit als goedkoopste: http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=494
Specs zijn wat minder, sneller kapot zal wel meevallen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:12 schreef Hyundai het volgende:
Waarom zou je eigenlijk zo'n goedkope tablet kopen? Die gaan toch snel kapot of niet..
tot eind maart was er 10% korting voor iedereenquote:Op zondag 10 april 2011 15:28 schreef Klonk het volgende:
ach, ik kan hem voor 189 dollar kopen
eens zoeken of merimobiles ook iets doet met kortingcodes
met verzendkosten van 18 dollar kom ik ook in die buurt en ga wel heel grof over mijn budget heen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze naaien me hard, ik kocht hem voor 210 dollar
http://www.merimobiles.co(...)MB_4G_p/meri0546.htm
tsja, eigenlijk ga je sowieso wel over je budget heen als je de 3 wilt. Maar ik zou dat toch maar doen. De 3 heeft trouwens ook Flash ondersteuningquote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
met verzendkosten van 18 dollar kom ik ook in die buurt en ga wel heel grof over mijn budget heen...
Ik zou dan gewoon voor die van Mp4nation gaanquote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
met verzendkosten van 18 dollar kom ik ook in die buurt en ga wel heel grof over mijn budget heen...
wat hij zegtquote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor die van Mp4nation gaanvoor 130 euro heb je dan een mooie tab, met flash support.
Eigenlijk is dat wel een heel goed argument, want ik weet het ook nog niet zeker.quote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet ook wel geld hebben voor een dure he? Ik heb een hele goedkope genomen omdat ik a. geen geld heb en b. het sowieso eerst wil uitproberen, ga ik dat ding wel gebruiken?
kan je net zo goed meteen een Flytouch 3 kopenquote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een heel goed argument, want ik weet het ook nog niet zeker.
Maar ik koop voor ongeveer 200 euro waarschijnlijk een tweede hands ( nog niet gebruikte ) POV Mobii Tegra, dus op zich komt dat wel in de buurt van de FlyTouch achtige prijzen.
bedoel je qua merk of wa?quote:Op zondag 10 april 2011 15:56 schreef Hyundai het volgende:
Heb toch iets meer vertrouwen in een POV eigenlijk
voor mij dus ookquote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Klonk het volgende:
voor mij is het gewoon iets nieuws, iPad is tof maar duur en te gesloten zullen we maar zeggen en ik ben gewoon een stereotype nerd die wil doen met een apparaat wat je er al dan niet met custom roms uit kunt halen. gewoon klooien dus eigenlijk
ik heb ook een laptop, smartphone en nu dus ook een tabletquote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef Hyundai het volgende:
Ik begin nu weer 'n beetje te twijfelen. Ik heb zelf een notebook en een 4" smartphone, misschien ga ik zo'n tablet helemaal niet veel gebruiken. Kan ik beter een enigszins leuk dingetje kopen van 150 euro om het uit te proberen. Of toch niet? Ik weet 't zelf niet
Kwestie van tijd. Met Honeycomb krijgt Android een echt tablet OS met widgets e.d., daar kan de iPad niet aan tippen.quote:Op maandag 11 april 2011 13:12 schreef Catch22- het volgende:
Sinds ik mijn iPad heb, heeftie 2x aan iTunes gehangen. Eerste keer booten + update.
Oja, ook nog wel een keer om muziek te syncen.
Liever af en toe aan iTunes dan weinig apps (en dus ook weinig goede). Er zijn zoooooveel goede iPad apps, daar kan de android market nog lang niet aan tippen.
Klopt, maar dat duurt nog wel even. En Apple zit ook niet stil. Ik ben best fan van Android (heb een Galaxy S en ben daar bijzonder blij mee), maar voor tablets zie ik het het komende half jaar sowieso nog niet als echte concurrent. Te meer de concurrende tablets niet eens goedkoper zijn dan de iPad.quote:Op maandag 11 april 2011 15:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Met Honeycomb krijgt Android een echt tablet OS met widgets e.d., daar kan de iPad niet aan tippen.
Hmm heb de iPad 2 vastgehouden en hoewel het echt een tof apparaat is vond ik de transformer echt veel beter werken dus dat er niet van "echte" concurrentie te spreken is daar ben ik het persoonlijk niet mee eens.quote:Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat duurt nog wel even. En Apple zit ook niet stil. Ik ben best fan van Android (heb een Galaxy S en ben daar bijzonder blij mee), maar voor tablets zie ik het het komende half jaar sowieso nog niet als echte concurrent. Te meer de concurrende tablets niet eens goedkoper zijn dan de iPad.
Maar ik denk wel dat de Galaxy Tab 10.1 echt heeeel vet wordt. Die gaat echt kunnen concurreren met de iPad, maar is wel afhankelijk van het aanbod van Apps.
Nadeel van android is, is dat app-makers met alle soorten tablets rekeningen houden en het dus een erg gesegementeerde markt blijft.
Je hebt namelijk rekening te houden met schermen van 5" tot 10", cpu's van 600mhz tot dualcore 1ghz, van 300mb ram tot 1gb RAM. Dat is wel de achilleshiel van Android.
quote:Begin mei brengt Asus zijn eerste Android-tablet in Nederland uit: de Eee Pad Transformer. De goedkoopste uitvoering van de 10,1"-tablet gaat 399 euro kosten. Er komen ook duurdere uitvoeringen, bijvoorbeeld met een toetsenbord-dock.
De Eee Pad Transformer heeft een ips-scherm met een schermdiagonaal van 10,1" en een resolutie van 1280x800 pixels. De tablet wordt net als veel andere Honeycomb-tablets aangedreven door de Tegra 2-soc van Nvidia. Het scherm wordt gemaakt van zogeheten Gorilla Glass, dat minder krasgevoelig is dan normaal glas. De Transformer beschikt verder over 1GB geheugen, een mini-hdmi-uitgang, een micro-sd-kaartlezer, gps, wifi b/g/n en bluetooth 2.1. Ook zijn er twee camera's aanwezig; bij het scherm is een 1,2-megapixelcamera geplaatst en op de achterzijde zit een camera met een resolutie van 5 megapixel.
De Transformer moet in mei in Nederland uitkomen en verschijnt in vier verschillende configuraties. De goedkoopste versie gaat 399 euro kosten en bevat 16GB opslaggeheugen. Het 32GB-model zal voor 499 euro over de toonbank gaan. Beide versies kunnen ook met een keyboard-dock aangeschaft worden en kosten dan respectievelijk 499 en 599 euro. De tablets zouden op een volle accu 9,5 uur kunnen werken, en in combinatie met het dock zouden ze tot 16 uur meegaan. De versies zonder dock zullen waarschijnlijk het eerst uitkomen; de bundels met het toetsenbord zouden nog in dezelfde maand volgen.
Asus is van plan om een maand na de Transformer ook de Slider-tablet in Nederland uit te brengen. Deze tablet is voorzien van een geīntegreerd uitschuifbaar toetsenbord. In het derde kwartaal moet ten slotte nog de Memo in Nederland verschijnen, die een 7"-scherm krijgt. Over verschillende uitvoeringen en de prijzen van de Slider en de Memo is nog niets bekend.
Die is sinds 1 april uit.quote:Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef Catch22- het volgende:
Ze komen er wel aan, de transformer is natuurlijk nog niet uit.
Maar een tablet is niet alleen de hardware, zonder apps heb je er nog maar weinig aan natuurlijk.
Uiteraard, het is de beste Android tab die er beschikbaar is.quote:Op maandag 11 april 2011 17:31 schreef Luukiemaster het volgende:
Haha! kom ik op tweakers drumstickNL tegen dat hij hem gekocht heeft xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |