dat is zonder verzendkosten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:37 schreef creator het volgende:
Ik vind ¤300,- wel veel voor een tablet die ik inde winkel kan halen voor ¤304,- ( http://www.zercom.eu/index.php?p=35&c=3410&f=1&h=1&s=1&a=271162 ), weet je zeker dat je niet wil zakken met je prijs?
quote:nog alleen uit de doos geweest voor controlle en foto's
Niet nieuw dus.quote:Splinter nieuw.
Maar waarom zou iemand dat nou doen? In de winkel is het veiliger dan van iemand op het forum, en je hebt hem 15 maart gekocht? Handel noem je dat. Het is raar dat als je iets 15 maart koopt meteen weer verkoopt en niet gewoon terugbrengt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
dat is zonder verzendkosten.
Zal je eerlijk vertellen dat ik er vandaag 290 voor heb betaald.
Is hagel nieuw incl de volledige garantie.
Ik vraag 300 ivm de verzendkosten. Tenzij je de kosten zelf op je neemt of m op komt halen krijg je m voor mijn inkoopprijs. (staat overgens op de bon)
Als al met zoiets achterafkomt dan vraag ik mij af in hoeverre je als verkopende partij betrouwbaar bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef Joe-Momma het volgende:
dat is zonder verzendkosten.
Zal je eerlijk vertellen![]()
dat ik er vandaag 290 voor heb betaald.
Is hagel nieuw incl de volledige garantie.
Ik vraag 300 ivm de verzendkosten. Tenzij je de kosten zelf op je neemt of m op komt halen krijg je m voor mijn inkoopprijs. (staat overgens op de bon)
Dat had ik al gebodenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef rubje het volgende:
[..]
Als al met zoiets achterafkomt dan vraag ik mij af in hoeverre je als verkopende partij betrouwbaar bent.![]()
Ik begin met een openingsbod van 150 euro.
Hoe bedoel je achteraf?? Raar kereltje. Ik zit al een hele tijd op fok. Koop en verkoop regelmatig iets en heb nog nooit iemand opgelicht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:00 schreef rubje het volgende:
[..]
Als al met zoiets achterafkomt dan vraag ik mij af in hoeverre je als verkopende partij betrouwbaar bent.![]()
Ik begin met een openingsbod van 150 euro.
Mijn bod van 200 euro blijft staan, kom er maar op terug als je je bedacht hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |