abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 22:41:43 #151
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_95144886
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
En alsof de wereldwijde economische crisis door de PvdA veroorzaakt is...lol.
je haalt nu 2 dingen door elkaar.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 6 april 2011 @ 22:43:33 #152
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95145027
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
En alsof de wereldwijde economische crisis door de PvdA veroorzaakt is...lol.
Alsof de economische crisis veroorzaakt is door een bepaalde partij, das een non-discussie.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 22:44:35 #153
236264 crew  capricia
pi_95145107
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Alsof de economische crisis veroorzaakt is door een bepaalde partij, das een non-discussie.
Ja, idd.
Maar alleen maar afgeven op links ivm deze bezuiniging vind ik nogal kansloos.
Het wordt kennelijk breed gedragen door het hele kabinet.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 6 april 2011 @ 22:49:01 #154
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_95145447
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:44 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, idd.
Maar alleen maar afgeven op links ivm deze bezuiniging vind ik nogal kansloos.
Het wordt kennelijk breed gedragen door het hele kabinet.
Het is dan wel weer een minderheidskabinet...
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 22:50:50 #155
236264 crew  capricia
pi_95145591
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:49 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Het is dan wel weer een minderheidskabinet...
Maar kan me ook niet voorstellen dat de partijen buiten de regering, alla SP enzo, echt moeite hebben met deze bezuiniging.

Welke partij is er eigenlijk tegen?
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 6 april 2011 @ 22:57:05 #156
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_95146025
minder defensie is ook minder oorlog voeren aldus de SP. Wat hebben zij tegen de oorlogen die wij tegenwoordig voeren? tegenwoordig helpen wij juist door middel van oorlog de regio. alsof wij blitzkrieg stijl oorlog voeren :') http://nos.nl/artikel/231(...)slagen-defensie.html
pi_95146247
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar kan me ook niet voorstellen dat de partijen buiten de regering, alla SP enzo, echt moeite hebben met deze bezuiniging.

Welke partij is er eigenlijk tegen?
SGP
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 6 april 2011 @ 23:03:21 #158
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_95146403
Is ook iemand bereid hier SGP te stemmen nu?
Als ik full time defensie werk doe zou ik het alsnog niet doen, mijn vriendin zal pist op me zijn :P
pi_95146447
En we kunnen ons vast klaar maken voor nog meer bezuinigingen.

Een nieuwe uitgave post heeft zich gemeldt. Portugal vraagt 80 miljard steun. Zal mij benieuwen hoeveel NL gaat geven ondanks de zware bezuinigingen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 6 april 2011 @ 23:05:06 #160
185584 von_Preussen
Quia Opportet
pi_95146511
Zucht.....waar zijn de tijden gebleven dat Prins Bernhard nog invloed had in de politiek....en die de belangen van defensie beschermde. ;(
  Moderator woensdag 6 april 2011 @ 23:06:21 #161
236264 crew  capricia
pi_95146583
quote:
Op woensdag 6 april 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
En we kunnen ons vast klaar maken voor nog meer bezuinigingen.

Een nieuwe uitgave post heeft zich gemeldt. Portugal vraagt 80 miljard steun. Zal mij benieuwen hoeveel NL gaat geven ondanks de zware bezuinigingen.
Een paar tanks? ;)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95147533
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef delpit het volgende:
Ik zou zeggen, stop eens met net te doen alsof 'links' de schuld heeft aan de huidige inkrimping van defensie. Dat is onzin, zowel op het huidige moment als in het recente verleden. Links is niet aan de macht, links is met uitzondering van een kleine periode in de jaren zeventig nooit echt aan de macht geweest. Jullie worden genaaid door VVD/CDA en door niemand anders. Dus stop met dat gezeik en gejammer over links wat jullie een oor aan naait.

SP of Groen Links hebben nog nooit geregeerd, dus sowieso geen enkele schuld, toevallig hebben jullie de F-16 nog aan een good old PvdA minister te danken (Vredeling), toevallig ook nog een oud verzetsman.

Defensie ministers sinds 1959:

VVD - CDA - CDA - VVD - VVD - PVDA - CDA - D66 - CDA - VVD - PVDA - VVD - VVD - VVD - VVD - GPV - CDA.

Dus, ken je geschiedenis en loop niet te zeiken over linkse politici. Jullie worden genaaid door rechts. Jullie zijn altijd genaaid door rechts! Jullie zullen altijd door rechts genaaid worden!
Ten eerste, het CDA bestond nog helemaal iet in de jaren 60 en 70, daarnaast zijn de confessionelen niet per definitie rechts, maar gewoon conservatief. Ten tweede begonnen de bezuinigingen bij Defensie pas in 1991, en toen zat er een PvdA minister op die post, en dat zijn tot nu toe de grootste bezuinigingen geweest die Defensie ooit heeft gehad.

Ik denk dat jij eerst zelf eens wat geschiedenisles moet volgen eer je zo'n grote mond hebt.
pi_95147865
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Clan het volgende:

[..]

Ten eerste, het CDA bestond nog helemaal iet in de jaren 60 en 70, daarnaast zijn de confessionelen niet per definitie rechts, maar gewoon conservatief. Ten tweede begonnen de bezuinigingen bij Defensie pas in 1991, en toen zat er een PvdA minister op die post, en dat zijn tot nu toe de grootste bezuinigingen geweest die Defensie ooit heeft gehad.

Ik denk dat jij eerst zelf eens wat geschiedenisles moet volgen eer je zo'n grote mond hebt.
Toen was de Koude Oorlog ook voorbij en veranderde er nogal wat. Als men toen niet bezuinigd had was men pas goed achterlijk geweest...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_95148419
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef Clan het volgende:

[..]

Ten eerste, het CDA bestond nog helemaal iet in de jaren 60 en 70
In '77 nam het CDA deel aan de Tweede Kamerverkiezingen.
pi_95148964
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

In '77 nam het CDA deel aan de Tweede Kamerverkiezingen.
Je gaat voorbij aan het punt wat ik wil maken ;)
pi_95150773
Weet iemand hier hoe ik mijn ongenoegen en dat is dan heeel erg zacht uitgedrukt kan melden bij de overheid. Is er ergens via internet of telefoon of brief waar je als buger je beklag kan doen ?

ik vind het verselijk wat hier gebeurd. Ik persoonlijk ben voor uitbereiding van defensie aangezien onze defensie nu al geen zak meer voorsteld.

en voor die mensen die echt denken dat links dit heeft veroorzaakt ga je research doen vooral voor de PVV stemmer bedankt voor de Afbraak van defensie en ook voor de Rechts stemmer want links wou veel minder bezuinigen zo 10 miljard terwijl rechts idd 18 miljard + dat het begrotings te kort minder hoog was en wat gebeurd dit verselijke kabinet gaat gewoon door bezuiningen bezuingen en nog een bezuininge

en dat zelfde rechtse kabinet dat Miljarden aan ontwikelings hulp geeft en de defensie naait eigelijk is dit ironie dat de pvv hier in meegaat je moet je toch als pvv stemmer echt genaait voelen om zoveel geld aan ontwikkelings hulp te geven
geld het zelfde als de 65 blijft 65 zodra is in het gedoog kabinet kwamen hebben ze dat ook laten vallen :P
maar goed daar zijn de meeste rechste stemmer en vooral pvv'ers te stom voor om fatsoenlijk zich te informeren
  donderdag 7 april 2011 @ 00:20:28 #167
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_95150906
volgens mij is de pvv best links hoor alleen immigratie en religie verschilt de pvv met de linkse partijen
pi_95150948
De Minister-president
Ministerie van Algemene Zaken
Postbus 20001
2500 EA Den Haag
  donderdag 7 april 2011 @ 01:18:19 #169
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_95152912
tot zover bij mij bekend gaat 8 april definitief door. Ik ben donderdag vrij dus ik laat me vrijdag verrassen :Y
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_95158366
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef Clan het volgende:

[..]

Je gaat voorbij aan het punt wat ik wil maken ;)
Klopt, daar had ik even geen tijd voor.

Jij vindt het dus gek dat er is bezuinigd vlak na het einde van de Koude Oorlog? Ik niet, ik vind het meer dan terecht. Als je een PvdA-minister en bezuinigingen uit 1991 moet gebruiken om je punt duidelijk te maken heb je blijkbaar wel heel erg argumenten om je gelijk aan te tonen.

Jij geeft altijd zo lekker af op links, maar in de naoorlogse parlementaire geschiedenis heeft het CDA (of één en misschien zelfs twee van haar voorgangers) slechts acht jaar niet in de regering gezeten.
pi_95158481
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Nederland wil gewoon geen missies van betekenis meer. Dat is toch duidelijk?
de politiek denkt daar anders over, die stonden alweer te trappelen om libie binnen te vallen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 10:28:07 #172
236264 crew  capricia
pi_95158606
quote:
Op donderdag 7 april 2011 10:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

de politiek denkt daar anders over, die stonden alweer te trappelen om libie binnen te vallen.
Maar dat zullen ze niet met tanks doen..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95158764
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar dat zullen ze niet met tanks doen..
Nee maar het is een voorbeeld, de politiek heeft torenhoge ambities wat betreft defensie, als het mogelijk was deden we overal aan mee maar ondertussen blijft er door de bezuinigingen geen leger over.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Moderator donderdag 7 april 2011 @ 10:36:50 #174
236264 crew  capricia
pi_95158917
quote:
Op donderdag 7 april 2011 10:32 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Nee maar het is een voorbeeld, de politiek heeft torenhoge ambities wat betreft defensie, als het mogelijk was deden we overal aan mee maar ondertussen blijft er door de bezuinigingen geen leger over.
Denk dat die verwachtingen ook wel bijgesteld zullen moeten worden, naar beneden.

Kut voor iedereen die het betreft. Maar ergens weet je dat toch wel als je zo'n baan kiest. Dat je zeer afhankelijk bent van de wind die er politiek waait.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_95159360
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Denk dat die verwachtingen ook wel bijgesteld zullen moeten worden, naar beneden.

Kut voor iedereen die het betreft. Maar ergens weet je dat toch wel als je zo'n baan kiest. Dat je zeer afhankelijk bent van de wind die er politiek waait.
Ik ben bang van niet, met Uruzgan was het het zelfde, zware bezuinigingen (toen ook op de apaches) maar vervolgens wel een leading nation worden waarbij die apaches toch wel weer handig waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')