Ik krijg die bocht anders niet wegquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Barbaar, en dan nog je whisky met ijs drinken ook!
Avond.quote:
Mogguhquote:
Hellaaaquote:
Zondagquote:
Ja hoor.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks om 1400 naar het veteranencafé
Hoe lang gaat dat meestal door?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:01 schreef Bouke-p het volgende:
Haarbal die dwars zit? hebben mijn katten ook wel eens last van, hele tijd hoesten en dan komt ie dr uit.
Bevalt me zeker wel ja, al moet ik zeggen dat ik er pas voor de tweede keer heen gaquote:
Kattegras kopen, dan kotsen ze die haarballen uitquote:
Dag ongeveer.quote:
Die van mij moeten absoluut geen kattengras. En haarballen kotsen ze hoe dan ook wel uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kattegras kopen, dan kotsen ze die haarballen uit
Komt mij heel bekent voor. Toen ik tijdens mijn verlof in NL was genoot ik er helemaal niet van. Voelde me totaal niet op mijn plek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dag ongeveer.
Vraagje aan de mensen die ook op uitzending geweest zijn: Hadden jullie ook moeite om thuis je plek weer te vinden? En vrouw/vriendin die dr absoluut niet meer aan gewend is dat je thuis bent?
Ik heb echt nog geen moment het "ik ben thuis!" gevoel gehad, sterker nog ik voel me gewoon een vreemde in mn eigen huis.
Als het niks was, was je niet meer gegaan toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bevalt me zeker wel ja, al moet ik zeggen dat ik er pas voor de tweede keer heen ga
Juistem. Straks weer met de oude Sobats aan het bierquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het niks was, was je niet meer gegaan toch?
Wat jij beschrijft overkomt iedereen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dag ongeveer.
Vraagje aan de mensen die ook op uitzending geweest zijn: Hadden jullie ook moeite om thuis je plek weer te vinden? En vrouw/vriendin die dr absoluut niet meer aan gewend is dat je thuis bent?
Ik heb echt nog geen moment het "ik ben thuis!" gevoel gehad, sterker nog ik voel me gewoon een vreemde in mn eigen huis.
Sommigen helaas nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft overkomt iedereen.
Jij moet weer wennen aan het thuis zijn en moeders de vrouw moet, na ze alles zelfstandig heeft gedaan, weer wennen aan haar vent die thuis is en zijn taken weer op zich wil nemen.
Het kan soms even duren, maar jullie vinden je drasi wel weer.
Uitzonderingen zijn er helaas altijd.quote:
Het probleem komt pas zodra de meesten van je peloton de dienst uitgaan, en dat jij als een van de weinige overblijft binnen het oude peloton welke die missie gehad hebben. Nieuwelingen snappen er veelal geen ruk van. Kan je er ook niet mee praten. Althans, dat was mijn ervaring.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:12 schreef Bouke-p het volgende:
Hmm dacht ik ook wel, maar ik word dr echt gek van. Op mn werk valt het ook nog wel mee, maar goed zo ongeveer 60% van mn peloton is al weggeweest en weet dus wel wat het is. Maar thuis.... Ik blijf maar weer gewoon binnenslaper en woensdag ook niet naar huis, thuis zitten we toch maar op de bank elkaar te negeren....
Alquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
En, bah wat klinkt ik als een wijf, probeer er toch over te praten met je vrouwtje. Ook zij zal er mee zitten.
Fuck.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:19 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Almaar das ook niet echt bevallen... samenvatting: we gaan mss wel uitelkaar.
Door dat soort vragen heb ik iemand op z'n bek gehoekt na terugkomst uit Albanie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:18 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ben op een individuele uitzending gegaan, niet met mn peloton. En idd met degene op de kazerne die niet op uitzending geweest zijn of burgers kan ik dr echt niet over praten. Enige dat die vragen is heb je mensen vermoord? Dan ben ik dr klaar mee en loop ik weg
Als jullie beiden door willen gaan met elkaar zal er wel wat werk verzet moeten worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:24 schreef Bouke-p het volgende:
Nope, en dat wil ze ook niet...Ik weet ook niet of het door de uitzending komt of iets anders. We hebben dr wel genoeg over gepraat en voorlopig proberen we het en komt het weer goed, zo niet.... tsja zien we dan wel weer.
Hoe dan ook, mn thuiskomst en de afgelopen weken waren niet echt waar ik maanden naar uitgekeken had
Mee eens. Kijk, als veteraan heb je dingen meegemaakt, echter, erin blijven hangen is funest voor jezelf en je relatie. Beiden zullen dus de mouwen moeten opstropen, en beiden moeten enigzins begrip voor elkaar kunnen hebben mbt de situatie die veranderd is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jullie beiden door willen gaan met elkaar zal er wel wat werk verzet moeten worden.
Meestal uit onwetendheid. Weten niks over uitzendingen etc maar willen (mee) praten. Dan komen dat soort wazige vragen wel eens naar boven. Gelukkig is het maar een klein deel welk deze vraag met opzet stelt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef Thaboel het volgende:
Wow bouke wat kut om te horen!
Maar wat een kneusjes zeg dat ze gaan vragen of je iemand heb doodgeschoten. Net een stel kleine kinderen
Moet jij niet aan je auto klussen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:52 schreef Pumatje het volgende:
je gaat NU maffen?
nu?
met dit heerlijke weer
damn u must hate ur job
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |