Ik krijg die bocht anders niet wegquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Barbaar, en dan nog je whisky met ijs drinken ook!
Avond.quote:
Mogguhquote:
Hellaaaquote:
Zondagquote:
Ja hoor.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks om 1400 naar het veteranencafé
Hoe lang gaat dat meestal door?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:01 schreef Bouke-p het volgende:
Haarbal die dwars zit? hebben mijn katten ook wel eens last van, hele tijd hoesten en dan komt ie dr uit.
Bevalt me zeker wel ja, al moet ik zeggen dat ik er pas voor de tweede keer heen gaquote:
Kattegras kopen, dan kotsen ze die haarballen uitquote:
Dag ongeveer.quote:
Die van mij moeten absoluut geen kattengras. En haarballen kotsen ze hoe dan ook wel uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kattegras kopen, dan kotsen ze die haarballen uit
Komt mij heel bekent voor. Toen ik tijdens mijn verlof in NL was genoot ik er helemaal niet van. Voelde me totaal niet op mijn plek.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Dag ongeveer.
Vraagje aan de mensen die ook op uitzending geweest zijn: Hadden jullie ook moeite om thuis je plek weer te vinden? En vrouw/vriendin die dr absoluut niet meer aan gewend is dat je thuis bent?
Ik heb echt nog geen moment het "ik ben thuis!" gevoel gehad, sterker nog ik voel me gewoon een vreemde in mn eigen huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |