Met een snotterende neusquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef Thaboel het volgende:
Mores doen we ff een biertje dan? Allemaal saaie mensen hier
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen het wapen dat de C7/8 gaat vervangen al gezien?
http://www.dumpert.nl/med(...)go_sniper_rifle.html
Nee, nog niet.quote:
zeker aan de guinnes straks?quote:
Nog geen idee eigenlijk. Straks maar eens kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:51 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zeker aan de guinnes straks?of pak je er een lekkere wisk(e)y bij?
Al eens die turfgestookte whiskey gedronken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen idee eigenlijk. Straks maar eens kijken.
Nope drink alleen Hop gebrouwen vochtquote:Op zaterdag 2 april 2011 02:58 schreef Mores het volgende:
[..]
Al eens die turfgestookte whiskey gedronken?
Welke bedoel je? Highland Park?quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:58 schreef Mores het volgende:
[..]
Al eens die turfgestookte whiskey gedronken?
Maakt niet uit, daar heb je er ook honderden van, maar wat vind je ervan?, ik vind het smaken alsof ze de turf erdoorheen hebben geggooid. Nu ben ik sowieso niet echt een whiskey fan ( alleen met veel ijs ) maar die turfgestookte is toch echt niet te drinken.quote:
Maar houd je van bier met hopsmaak of juist de mindere hopsmaak?quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope drink alleen Hop gebrouwen vocht
Highland Park is op dit moment mijn favoriete whisky. Het heeft een ietwat zoutige smaak, wat heerlijk is in combinatie met de turfsmaak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:15 schreef Mores het volgende:
[..]
Maakt niet uit, daar heb je er ook honderden van, maar wat vind je ervan?, ik vind het smaken alsof ze de turf erdoorheen hebben geggooid. Nu ben ik sowieso niet echt een whiskey fan ( alleen met veel ijs ) maar die turfgestookte is toch echt niet te drinken.
Als jullie een heerlijke tripel willen: http://www.hobbelpaardtripel.nl/home.htmlquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:24 schreef Mores het volgende:
[..]
Maar houd je van bier met hopsmaak of juist de mindere hopsmaak?
uh daar kom ik morgen op terug.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:24 schreef Mores het volgende:
[..]
Maar houd je van bier met hopsmaak of juist de mindere hopsmaak?
Zum kotzen, nee, doe mij maar cognac, vooral lekker in combi met een sigaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Highland Park is op dit moment mijn favoriete whisky. Het heeft een ietwat zoutige smaak, wat heerlijk is in combinatie met de turfsmaak.
trustequote:Op zaterdag 2 april 2011 03:29 schreef Thaboel het volgende:
[..]
uh daar kom ik morgen op terug.
Truste
Houd je van wijnbiertjes? je hebt hier in Nijmegen een brouwereij ( de Hemel ) die een paar lekkere heeft, de eigenaren hadden eerst de brouwerij opgericht die Witte Raaf produceerde, die hebben ze verkocht aan Heiniken en zijn daarna opnieuw begonnenquote:Op zaterdag 2 april 2011 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jullie een heerlijke tripel willen: http://www.hobbelpaardtripel.nl/home.html
Barbaar, en dan nog je whisky met ijs drinken ook!quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Zum kotzen, nee, doe mij maar cognac, vooral lekker in combi met een sigaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |