abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94937359
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:03 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Bevalt me zeker wel ja, al moet ik zeggen dat ik er pas voor de tweede keer heen ga ;)
Als het niks was, was je niet meer gegaan toch? ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:07:56 #227
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_94937368
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:07 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als het niks was, was je niet meer gegaan toch? ;)
Juistem. Straks weer met de oude Sobats aan het bier :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_94937378
Mijn kat heeft dit al 2 dagen :{
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:08:56 #229
110987 ErwinRommel
pi_94937393
Voor de duidelijkheid, "sobat" betekend "kameraad". (in een diepgaande vorm dan). Is indisch.
pi_94937439
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Dag ongeveer.

Vraagje aan de mensen die ook op uitzending geweest zijn: Hadden jullie ook moeite om thuis je plek weer te vinden? En vrouw/vriendin die dr absoluut niet meer aan gewend is dat je thuis bent?
Ik heb echt nog geen moment het "ik ben thuis!" gevoel gehad, sterker nog ik voel me gewoon een vreemde in mn eigen huis.
Wat jij beschrijft overkomt iedereen.

Jij moet weer wennen aan het thuis zijn en moeders de vrouw moet, na ze alles zelfstandig heeft gedaan, weer wennen aan haar vent die thuis is en zijn taken weer op zich wil nemen.

Het kan soms even duren, maar jullie vinden je draai wel weer.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:11:29 #231
110987 ErwinRommel
pi_94937454
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:10 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wat jij beschrijft overkomt iedereen.

Jij moet weer wennen aan het thuis zijn en moeders de vrouw moet, na ze alles zelfstandig heeft gedaan, weer wennen aan haar vent die thuis is en zijn taken weer op zich wil nemen.

Het kan soms even duren, maar jullie vinden je drasi wel weer.
Sommigen helaas niet ;(
pi_94937468
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Sommigen helaas niet ;(
Uitzonderingen zijn er helaas altijd.
pi_94937477
Hmm dacht ik ook wel, maar ik word dr echt gek van. Op mn werk valt het ook nog wel mee, maar goed zo ongeveer 60% van mn peloton is al weggeweest en weet dus wel wat het is. Maar thuis.... Ik blijf maar weer gewoon binnenslaper en woensdag ook niet naar huis, thuis zitten we toch maar op de bank elkaar te negeren....

Nog zoiets,

ik heb dus een virus opgelopen in dat geitenland en dat is sinds ik thuis ben echt erg geworden, ik ben zeg maar ingestort :P en dan op de kazerne heb je gelijk weer een naam als drukker :X
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:15:43 #234
110987 ErwinRommel
pi_94937549
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:12 schreef Bouke-p het volgende:
Hmm dacht ik ook wel, maar ik word dr echt gek van. Op mn werk valt het ook nog wel mee, maar goed zo ongeveer 60% van mn peloton is al weggeweest en weet dus wel wat het is. Maar thuis.... Ik blijf maar weer gewoon binnenslaper en woensdag ook niet naar huis, thuis zitten we toch maar op de bank elkaar te negeren....
Het probleem komt pas zodra de meesten van je peloton de dienst uitgaan, en dat jij als een van de weinige overblijft binnen het oude peloton welke die missie gehad hebben. Nieuwelingen snappen er veelal geen ruk van. Kan je er ook niet mee praten. Althans, dat was mijn ervaring.

Thuis na mijn missie praatte ik er met familie ook niet over, liefst was ik of alleen, of met mijn oude kameraden.

Tip, blijf contact houden met je nato-stock-number kameraden. Verlies ze niet uit het oog :)
pi_94937618
En, bah wat klinkt ik als een wijf, probeer er toch over te praten met je vrouwtje. Ook zij zal er mee zitten.
pi_94937628
Ik ben op een individuele uitzending gegaan, niet met mn peloton. En idd met degene op de kazerne die niet op uitzending geweest zijn of burgers kan ik dr echt niet over praten. Enige dat die vragen is heb je mensen vermoord? Dan ben ik dr klaar mee en loop ik weg :X
pi_94937649
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
En, bah wat klinkt ik als een wijf, probeer er toch over te praten met je vrouwtje. Ook zij zal er mee zitten.
Al ;) maar das ook niet echt bevallen... samenvatting: we gaan mss wel uitelkaar.
pi_94937724
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:19 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Al ;) maar das ook niet echt bevallen... samenvatting: we gaan mss wel uitelkaar.
Fuck.....

Heeft zij al gesproken met een partner van een collega die ook uitgezonden is geweest? Ervaringen delen enzo.
pi_94937763
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:18 schreef Bouke-p het volgende:
Ik ben op een individuele uitzending gegaan, niet met mn peloton. En idd met degene op de kazerne die niet op uitzending geweest zijn of burgers kan ik dr echt niet over praten. Enige dat die vragen is heb je mensen vermoord? Dan ben ik dr klaar mee en loop ik weg :X
Door dat soort vragen heb ik iemand op z'n bek gehoekt na terugkomst uit Albanie. :X
pi_94937778
Nope, en dat wil ze ook niet...Ik weet ook niet of het door de uitzending komt of iets anders. We hebben dr wel genoeg over gepraat en voorlopig proberen we het en komt het weer goed, zo niet.... tsja zien we dan wel weer.

Hoe dan ook, mn thuiskomst en de afgelopen weken waren niet echt waar ik maanden naar uitgekeken had :X
pi_94937891
Wow bouke wat kut om te horen!

Maar wat een kneusjes zeg dat ze gaan vragen of je iemand heb doodgeschoten. Net een stel kleine kinderen
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:29:37 #242
110987 ErwinRommel
pi_94937906
Bouke, mocht je het willen, je kunt mij altijd een PM sturen indien je dat wilt.
Vets for vets ;)
pi_94937916
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:24 schreef Bouke-p het volgende:
Nope, en dat wil ze ook niet...Ik weet ook niet of het door de uitzending komt of iets anders. We hebben dr wel genoeg over gepraat en voorlopig proberen we het en komt het weer goed, zo niet.... tsja zien we dan wel weer.

Hoe dan ook, mn thuiskomst en de afgelopen weken waren niet echt waar ik maanden naar uitgekeken had :X
Als jullie beiden door willen gaan met elkaar zal er wel wat werk verzet moeten worden.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:31:37 #244
110987 ErwinRommel
pi_94937963
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:30 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als jullie beiden door willen gaan met elkaar zal er wel wat werk verzet moeten worden.
Mee eens. Kijk, als veteraan heb je dingen meegemaakt, echter, erin blijven hangen is funest voor jezelf en je relatie. Beiden zullen dus de mouwen moeten opstropen, en beiden moeten enigzins begrip voor elkaar kunnen hebben mbt de situatie die veranderd is.
pi_94938019
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef Thaboel het volgende:
Wow bouke wat kut om te horen!

Maar wat een kneusjes zeg dat ze gaan vragen of je iemand heb doodgeschoten. Net een stel kleine kinderen
Meestal uit onwetendheid. Weten niks over uitzendingen etc maar willen (mee) praten. Dan komen dat soort wazige vragen wel eens naar boven. Gelukkig is het maar een klein deel welk deze vraag met opzet stelt.
pi_94938354
idd er zijn ook genoeg mensen die wel oprecht willen weten wat je gedaan hebt en alles geweldig vinden, gelukkig.

En verder, tsja we zien wel hoe het gaat. Wie weet komt alles nog goed, en anders zien we het dan wel weer. Al met al heeft die uitzending meer indruk op me gemaakt dan ik dacht, ondanks dat ik een erg rustige uitzending gehad heb. uiteraard wel de dreiging en ben ik vaak zat van het kamp afgeweest, mischien stel ik me aan :P maar t doet toch echt wel wat, alleen jammer dat thuiskomen nu kut is en ik zo'n virus opgelopen heb...

Ik ga eens ff proberen een rondje gaan hardlopen en daarna hobbyen met mn nieuwe oude auto, beter dan binnen blijven zitten denk ik.

@Erwin
Ik houd t in gedachten ;)!
pi_94938385
Loopse :)

En ik ga maar eens maffen. ;)

Tot vanavond.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:52:24 #248
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_94938492
je gaat NU maffen?
nu?

met dit heerlijke weer

damn u must hate ur job :7
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_94938701
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 12:52 schreef Pumatje het volgende:
je gaat NU maffen?
nu?

met dit heerlijke weer

damn u must hate ur job :7
Moet jij niet aan je auto klussen?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_94940656
Misschien is het toch niet zo handig om te gaan hardlopen op je dikste winter sokken in dit weer :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')