Bij mij werkt hij wel en het gaat om deze post:quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, ik kom dan in de OP terecht
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap eens met je gevis en gestook.
Fact: je opmerkingen verpesten een sc
Fact: er lezen meer mensen mee op FOK! dan je je realiseert
Fact, ik ben niet getipt
Fact, ik had een waarschuwing gegeven er niet op door te gaan.
Klaar nu.
In de koelkast? In de keukenla?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef vamperotica het volgende:
Aaaarg.. weet er iemand waar ik mn portomonee heb gelaten?
Gister had ik m nog.. Nu heb ik m nodig en kan m nergens vinden en natuurlijk zitten alle pasjes, rijbewijs en id erin
Diepvries, koelkast, achter de tv, in je tas, op de kast, achter de kast, onder de kast, in de kattebak?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef vamperotica het volgende:
Aaaarg.. weet er iemand waar ik mn portomonee heb gelaten?
Gister had ik m nog.. Nu heb ik m nodig en kan m nergens vinden en natuurlijk zitten alle pasjes, rijbewijs en id erin
Ah. Okee, dan is het duidelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef Cat22 het volgende:
Bij mij werkt hij wel en het gaat om deze post:
Volgens mij omdat ze daarna alsnog doorging?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:22 schreef Oognip het volgende:
Het is de post waar ze het heeft over fact dit fact dat en eindigt met 'klaar nu'. Daaruit moes denk ik duidelijk worden dag oh-oh een ban heeft maar dat was voor mij ook niet duidelijk.
In de koelkast? In de keukenla?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 1 april 2011 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Diepvries, koelkast, achter de tv, in je tas, op de kast, achter de kast, onder de kast, in de kattebak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Pagan op 01-04-2011 13:42:28 (Banontwijkendgedrag) ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Begin jij er dan weer effe overquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:35 schreef senesta het volgende:
Lieverds, bans mogen niet besproken worden op het forum
Nou ja, aan de post na mij te zien geen overbodige luxequote:
Ik heb nu twee van die Jumbo bakken, maar ze nemen zoveel ruimte inquote:
Ik heb twee katten en één kattenbak.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef senesta het volgende:
Vraagje aan de mensen met meerdere katten. Ik heb er nu drie, is twee kattenbakken voldoende?
3 katten en één kattebak. Maar dat is omdat ze ook buiten kunnen. Maar ik heb nooit meer dan 2 kattebakken gehad. En vaker het aantal katten minus 1 = het aantal kattebakken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:41 schreef senesta het volgende:
Vraagje aan de mensen met meerdere katten. Ik heb er nu drie, is twee kattenbakken voldoende?
Allemaal al gekeken...quote:
Ik zou het met 2 proberen. Je hebt met die gigabeesten van je grote bakken nodig, misschien is dat wel voldoende. Ik zag trouwens bij Zooplus een nieuwe type kattenbak, met ingang van boven. Zal mij benieuwen of dat aanslaat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nu twee van die Jumbo bakken, maar ze nemen zoveel ruimte in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |