Mij boeit het eigenlijk geen ene reet maar ik mag het toch wel vragen?quote:
Blijkbaar houdt het je dan toch bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mij boeit het eigenlijk geen ene reet maar ik mag het toch wel vragen?
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.quote:
Oh dus je vraagt het voor iemand anders?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.
Was jij het?
Dokter: We hebben uw linkerbeen helaas moeten amputeren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:03 schreef Pagan het volgende:
Dokter: Sorry mevrouw, maar uw been moest er af.
Q: Jezus Fuck, die grap kende ik al hoor!
Ik was het niet, het was een negerquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mij niet zozeer, maar anderen hield het wel bezig.
Was jij het?
Ja heeeeeeel toevallig, en dan ook nog over een post van uren geleden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was het niet, het was een neger![]()
Ik vraag me af of er wel getipt moet zijn, het kan toch ook dat ze gewoon keek ofzo?
Nee omdat andere mensen het zich afvroegen vraag ik het me ook af en het ging over mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dus je vraagt het voor iemand anders?
Laat degene het dan zelf doen
Ah, dus het houdt je wel bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee omdat andere mensen het zich afvroegen vraag ik het me ook af en het ging over mij.
Was jij het dan?
Wat mij betreft mag je stoppen met het gevis.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee omdat andere mensen het zich afvroegen vraag ik het me ook af en het ging over mij.
Was jij het dan?
Maakt verder toch niet uit wie het was? Het is blijkbaar gebeurd. En ik vermoed door iemand die zich oprecht zorgen maakt om Sjon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Was jij het dan?
En vragen mag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Waarom? Mag dat ook al niet meer?
Ik vis niet ik vraag het gewoon heel rechtstreeks
Ik mag het me toch wel afvragen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Maakt verder toch niet uit wie het was? Het is blijkbaar gebeurd. En ik vermoed door iemand die zich oprecht zorgen maakt om Sjon.
Het vragen heeft ook weinig zin imho je kunt niks met de informatie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Waarom? Mag dat ook al niet meer?
Ik vis niet ik vraag het gewoon heel rechtstreeks
Oh, ik had niet helemaal door dat het een post van uren geleden wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heeeeeeel toevallig, en dan ook nog over een post van uren geleden.
Kan hoor, knap dat ze overal alles leest dan.
Ik snap niet dat je jezelf uitnodigt bij een dierenmishandelaar eigenlijkquote:
In jouw ogen niet, in mijn ogen wel , meningsverschilletje, kan gebeurenquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het vragen heeft ook weinig zin imho je kunt niks met de informatie.
Tuurlijk, ik denk dat ik dat ook wel zou willen weten. Maar het lijkt erop dat je er toch niet achterkomt. Dus zou ik het maar laten rusten.quote:
Ja ik heb jou zo graag hier en zonder goede reden kom je nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |