quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met het leegste bierglas de kans een volle te halen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een vol glas worden gehaald, dus neem dat geduld even.
Dank! Afkussen dan he! Wacht ik pak even een krukjequote:
Lol, de tijd komt er weer bijna aan, waar gaat iedereen hier straks naar toe op vakantie? Wij gaan naar de Dordogne.quote:
M'n glas was leeg!quote:
krukje niet nodig, maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dank! Afkussen dan he! Wacht ik pak even een krukje
Bommie, denk nu eens aan dat botte broodmes, DM moet je hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dank! Afkussen dan he! Wacht ik pak even een krukje
Portugalquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, de tijd komt er weer bijna aan, waar gaat iedereen hier straks naar toe op vakantie? Wij gaan naar de Dordogne.
Thailand rondreisquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, de tijd komt er weer bijna aan, waar gaat iedereen hier straks naar toe op vakantie? Wij gaan naar de Dordogne.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn daar een beetje goeie campings dan?
Jij begrijpt hem meteen.. jij ransaapje jijquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommie, denk nu eens aan dat botte broodmes, DM moet je hebben.
ja maar als je hem dat noemt kom je schijnbaar niet meer van hem afquote:
Hmm, wel een goed idee voor volgend jaar dan, zijn we nog niet geweest.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wel een goed idee voor volgend jaar dan, zijn we nog niet geweest.![]()
Ga je nog bij het SST huis kijken?
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem meteen.. jij ransaapje jij
als het een beetje meezit met het voetje drie weken touren in noorwegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ijsland denk ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dat hoop ik echt voor je!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
als het een beetje meezit met het voetje drie weken touren in noorwegen
Dat zijn de ergste!quote:
ja lijkt me zoooooo mooi daar!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dat hoop ik echt voor je!Lijkt me echt heel gaaf, ik wil de Fjorden nog een keer gaan bekijken.
Oeh! Ook mooi, misschien heb je geluk en is er activiteit bij een vulkaan.quote:
was lekker, tosti, kreeg ineens trek, vandaar. Maareeeeeh, er zijn wel leuke campings in Portugal hoor. Het is alleen effe een eindje kachelen wel. Meer jeugdsentiment van Mark dat we daarheen gaan eigenlijk, heeft daar vriendenquote:
Slaap zachtquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
ik ben er weer weg van, kan het allemaal niet meer volgen na deze zware dag
De groeten ik ga
truste Kokjequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
De groeten ik ga
droom zachtquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
De groeten ik ga
Fotoboek?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef versabommie het volgende:
En waarom is jullie fotoboek niet gevuld?
Oh dan heb je idd een doel, Je hoeft toch niet linea recta daar heen te rijden? Wij lassen ook vaak een overnachting (of 2) in, ligt er aan waar we naar toe gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
was lekker, tosti, kreeg ineens trek, vandaar. Maareeeeeh, er zijn wel leuke campings in Portugal hoor. Het is alleen effe een eindje kachelen wel. Meer jeugdsentiment van Mark dat we daarheen gaan eigenlijk, heeft daar vrienden
welk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef versabommie het volgende:
En waarom is jullie fotoboek niet gevuld?
Welterusten kokkie!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:49 schreef superkokje het volgende:
De groeten ik ga
doen ook een overnachting, maar dan is het nog een pokke eind.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh dan heb je idd een doel, Je hoeft toch niet linea recta daar heen te rijden? Wij lassen ook vaak een overnachting (of 2) in, ligt er aan waar we naar toe gaan.
die hoort bij je fokaccountquote:
Dat is waar maar als je het rustig aan doet dan kom je iig niet bekaf aan, zo'n hekel aan mensen die roepen dat ze in 1 keer zijn gereden, alsof het een wedstrijd is om ergens zo snel mogelijk te zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doen ook een overnachting, maar dan is het nog een pokke eind.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
die hoort bij je fokaccount![]()
Mijne kun je zien door op 1 van mijn posten bij dat quote teken op deze te klikken: [ afbeelding ]
ik rij het meestal in 1 xquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar maar als je het rustig aan doet dan kom je iig niet bekaf aan, zo'n hekel aan mensen die roepen dat ze in 1 keer zijn gereden, alsof het een wedstrijd is om ergens zo snel mogelijk te zijn.
En de drankleverancier ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Als dit mijn bruiloft was, had ik de DJ om laten brengen!
helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar maar als je het rustig aan doet dan kom je iig niet bekaf aan, zo'n hekel aan mensen die roepen dat ze in 1 keer zijn gereden, alsof het een wedstrijd is om ergens zo snel mogelijk te zijn.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook over opscheppen? Net alsof het een hele prestatie is?
COS!quote:
Gewoon sociaal blijven, werkt hier nog het beste. In de COS naar hier verwijzen lukt dat toch moeilijkerquote:
ong. 9 uurtjes rijdenquote:
spanje (noorden dan he) doen wij ook in 1x, maar dan rijden we 's avonds pas weg om een uur of zes: geen files, kids slapenquote:
En iedereen zit in de gene met het verkeerde nummer (volgens mij) Welterusten trouwens ook al was ik hier niet echt...quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:04 schreef Ceetje.. het volgende:
er zijn twee cossen open zag ik met totaal verschillende nrs
als ik echt naar een punt toe ga rijd ik ook altijd in de nacht. als ik bijouders op bezoek ga in nederland rij ik meestal rond 2 uur aan en dan om 10 uur in NL maar met mijn bussie kachel ik ook graag overdag maar mijn bussie kan niet tegen snelwegen en peagesquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
spanje (noorden dan he) doen wij ook in 1x, maar dan rijden we 's avonds pas weg om een uur of zes: geen files, kids slapen
ja ik heb je wel gemistquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En iedereen zit in de gene met het verkeerde nummer (volgens mij) Welterusten trouwens ook al was ik hier niet echt...
ik rij meestal tot een eind in frankrijk, daarna doet Mark het nachtwerk, maarja, dat is hij dan ook gewend (ik ga zo naar bed, over een uur gaat hij werken). en waar wij normaal naartoe gaan is noord spanje, 14 uur rijdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik echt naar een punt toe ga rijd ik ook altijd in de nacht. als ik bijouders op bezoek ga in nederland rij ik meestal rond 2 uur aan en dan om 10 uur in NL maar met mijn bussie kachel ik ook graag overdag maar mijn bussie kan niet tegen snelwegen en peages
Oh dan, dat valt mee, even een paar keer stoppen en dan komt het wel goed.quote:
Niki, we misten je al hier, trustequote:Op vrijdag 1 april 2011 01:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En iedereen zit in de gene met het verkeerde nummer (volgens mij) Welterusten trouwens ook al was ik hier niet echt...
fijn he een chauffeurtje! ik deed dat ook altijd overdag naar school en snachts vrachtauto rijden ...... breekt wel opquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik rij meestal tot een eind in frankrijk, daarna doet Mark het nachtwerk, maarja, dat is hij dan ook gewend (ik ga zo naar bed, over een uur gaat hij werken).
daarom, zit overal best tussen inquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh dan, dat valt mee, even een paar keer stoppen en dan komt het wel goed.
14 uur is idd lastiger, dan moet je wel met z'n tweeen zijn of idd overnachten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik rij meestal tot een eind in frankrijk, daarna doet Mark het nachtwerk, maarja, dat is hij dan ook gewend (ik ga zo naar bed, over een uur gaat hij werken). en waar wij normaal naartoe gaan is noord spanje, 14 uur rijden
Jij zit idd lekker centraal tussen de vakantiegebieden, en je gaat op vakantie in Noorwegen....quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij zit idd lekker centraal tussen de vakantiegebieden, en je gaat op vakantie in Noorwegen....![]()
hij heeft wel gelijk, Noorwegen lijkt me ook wel wat, gaan we ook nog eens doen. Prachtig, die Fjorden. Mijn ouders hebben een cruise gedaan daar, geweldigquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij zit idd lekker centraal tussen de vakantiegebieden, en je gaat op vakantie in Noorwegen....![]()
HOI!quote:
slaap lekker ceetje, a demain!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve allemaal, ik ga naar bedhet is weer mooi geweest voor vandaag.
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Haha, Scandinavie is je laatste veroveringsgebied? Verder staan overal vlaggetjes in?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
het enigste stukje europa dat ik nog niet gehad heb
Dat lijkt me ook wel wat, alleen dan niet continu op een boot maar daar rondkijken lijkt me geweldig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, Noorwegen lijkt me ook wel wat, gaan we ook nog eens doen. Prachtig, die Fjorden. Mijn ouders hebben een cruise gedaan daar, geweldig
van europa wel.... en heb net een camperbussie gekocht dus zie het helemaal zitten... in noorwegen mag je overal camperenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, Scandinavie is je laatste veroveringsgebied? Verder staan overal vlaggetjes in?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen, ik ga er tegenaan kruipen.. kijken of ik bommerinnetje nog wakker kan krijgen![]()
de rust!
Ow... Doe nu niet, lekker laten slapen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen, ik ga er tegenaan kruipen.. kijken of ik bommerinnetje nog wakker kan krijgen![]()
de rust!
Moet je wel een pas hebben toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
van europa wel.... en heb net een camperbussie gekocht dus zie het helemaal zitten... in noorwegen mag je overal camperen
quote:
Ah, maar als je een beetje in de bewoonde wereld wil blijven?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
is gewoon overal vrij behalve voor huizen of zo maar bossen en zo zijn allemaal toegestaan
Wat klinkt dat lief!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, maar als je een beetje in de bewoonde wereld wil blijven?
Te veel of holy in the middle of nowhere, daar zit een wereld van verschil tussen....quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Moet je eens naar een festival toegaan. Lekker veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |