Zonnebloemen, meertjes, prachtige vallei-en en hele bergen nare fransen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
In frankrijk heb ik geen hoeken gezienalleen maar rotondes heul veel rotondes je zou er duizelig van worden
neee, laat maar bol, ook geen camper, sufkuttenbus noem ik dat, we rijden of vliegen gewoon naar een hotel. Behalve dit jaar, gaan we weer tenten, wilden de kids graagquote:
Sleurhut is jeugd sentimentquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Sleurhutman is vrachtwagenchauffeur hè, ingebouwde schurfthekel aan sleurhutten.
Wij gaan kamperen, niet kreperen, er zitten horren in de tent, heb een gasstel waar je aan kunt staan, fatsoenlijke stoelen mee, een koelkastje, straalkacheltje, tafel, een heus aerobed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef MissJ.24 het volgende:
MissJ. doet veel, echt, maar in een tent slapen zit er echt niet bij.
anmenooitniet.
Ik heb 10 jaar een sleurhut gehad (voor de kinderen blabla) en ben daarna gescheiden en na mijn man vloog de sleurhut eruit.
Laat staan dat ik in een tent kruip met beestjes en zo.
Dan maar in de hooiberg.
trustequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Zonnebloemen, meertjes, prachtige vallei-en en hele bergen nare fransen.
Daarna naar hongarij na 4 jaar Frankrijk.
Hongarije was de bom.
Prachtige natuur, en zeer vriendelijke mensen.
Maar, offtopic......ik ga mijn hollandse bed in.
Morgen weer werken.
Trustequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hongarije was de bom.
Morgen weer werken.
slaap lekker!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hongarije was de bom.
Morgen weer werken.
Welterusten!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Hongarije was de bom.
Morgen weer werken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neee, laat maar bol, ook geen camper, sufkuttenbus noem ik dat, we rijden of vliegen gewoon naar een hotel. Behalve dit jaar, gaan we weer tenten, wilden de kids graag
senseo, waterkoker, laptopquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wij gaan kamperen, niet kreperen, er zitten horren in de tent, heb een gasstel waar je aan kunt staan, fatsoenlijke stoelen mee, een koelkastje, straalkacheltje, tafel, een heus aerobed.
Wij gaan ook kamperen: ook horren in de tent, goeie stoelen (ter plekke gekocht), koelkastje idd, kacheltje was niet nodig, een tweepersoons aerobed op normale bedhoogte. Gasstel had ik geen fatsoenlijk, maar dat had ik alleen nodig om een ei te koken 's ochtends. Voer in Kroatië is spotgoedkoop, vandaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wij gaan kamperen, niet kreperen, er zitten horren in de tent, heb een gasstel waar je aan kunt staan, fatsoenlijke stoelen mee, een koelkastje, straalkacheltje, tafel, een heus aerobed.
Vouwwagen!quote:
Nee, dat niet, ik zet koffie door water te koken en op te gieten, weet je wel hoe lekker dat is?quote:
psies! En inetquote:
doe mij maar een appartement. Luxe en geen nadelen van hotelquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vouwwagen!heb sleurhut, tent en vouwwagen gedaan maar vouwwagen FTW!
nu is het steeds hotel maar toch .. vouwwagen FTW!
Kacheltje is wel fijn als je in het naseizoen naar de ardennen gaat oid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Wij gaan ook kamperen: ook horren in de tent, goeie stoelen (ter plekke gekocht), koelkastje idd, kacheltje was niet nodig, een tweepersoons aerobed op normale bedhoogte. Gasstel had ik geen fatsoenlijk, maar dat had ik alleen nodig om een ei te koken 's ochtends. Voer in Kroatië is spotgoedkoop, vandaar
Ik vind het het allerleukst als je op een camping (zelf volledig geïnstalleerd) voor je tent zit, zo vanquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vouwwagen!heb sleurhut, tent en vouwwagen gedaan maar vouwwagen FTW!
nu is het steeds hotel maar toch .. vouwwagen FTW!
ik zet me bussie er gewoon neer, muziekje aan laptop al uitgeklapt, wifi antenne op het dak en speule maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik vind het het allerleukst als je op een camping (zelf volledig geïnstalleerd) voor je tent zit, zo vanervaren kampeerders, en er komt een familietje aan met de nieuwe tent of vouwwagen, die vervolgens de halve dag aan het klungelen zijn om dat ding op te zetten
Oh noes idd, wij hebben met biertje/wijntje erbij naar een stel uit Engeland zitten kijken dat de tent geleend had, einde van het liedje was dat de beheerder van de camping kwam helpen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik vind het het allerleukst als je op een camping (zelf volledig geïnstalleerd) voor je tent zit, zo vanervaren kampeerders, en er komt een familietje aan met de nieuwe tent of vouwwagen, die vervolgens de halve dag aan het klungelen zijn om dat ding op te zetten
wij doen altijd alsof we zo een familietje zijn.... Moet je zien dan.... Klapstoelen erbij kkaar om te gaan lachen... Staat in 15 minuten de tent ingericht en al bedden klaar pietje aan ut biertjequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en gezellig met je rolletje schijtpapier achtreraan aansluiten om je behoefte te kunnen doen op niet al te fris ruiken gelegenheden om daarna weer terug te lopen om het wasteilte te halen zodat je de vaat kan doen in een wasbak waar de etensresten van een andere kampeerder nog inl iggen. Gutegut wat hebben we het gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Heb toch elke jaar tot nu toe gekampeerd, hier nooit last van gehad eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
en gezellig met je rolletje schijtpapier achtreraan aansluiten om je behoefte te kunnen doen op niet al te fris ruiken gelegenheden om daarna weer terug te lopen om het wasteilte te halen zodat je de vaat kan doen in een wasbak waar de etensresten van een andere kampeerder nog inl iggen. Gutegut wat hebben we het gezellig
wij naar een hele familie uit Frieslan boppe. Pa, Ma en de zoon van 18. Zo echt van die hele zekere types (sandalen en van die zwembroeken uit het jaar nul zeg maar). Ze kwamen 's ochtends om tienen aan, eind van de middag hebben we de BBQ erbij aangestoken. Zooooo gelachen. Maar hulp aannemen, nee hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes idd, wij hebben met biertje/wijntje erbij naar een stel uit Engeland zitten kijken dat de tent geleend had, einde van het liedje was dat de beheerder van de camping kwam helpen...
ik was niet af, gewoon wegwerpmeuk 's ochtends, en voor de rest uit eten. Hey, ik heb ook vakantie!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
en gezellig met je rolletje schijtpapier achtreraan aansluiten om je behoefte te kunnen doen op niet al te fris ruiken gelegenheden om daarna weer terug te lopen om het wasteilte te halen zodat je de vaat kan doen in een wasbak waar de etensresten van een andere kampeerder nog inl iggen. Gutegut wat hebben we het gezellig
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel een jeugd trauma zijn. Ik zij al jeugd sentiment. Zowel positief als negatiefquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Heb toch elke jaar tot nu toe gekampeerd, hier nooit last van gehad eigenlijk.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
bij de buren nu... cd van jou cd van mij ... voorspellen ze nu al de scheiding?
De mijne is vast verdrongen door andere trauma's aan kamperen... tenten die omwaaien door een storm, met de BBQ onder het net te kleine afdakje van de tent koken en in de auto eten, omdat het in de tent te koud isquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal wel een jeugd trauma zijn. Ik zij al jeugd sentiment. Zowel positief als negatief
Lol, dat ligt aan de camping natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
Oeh, ik heb een hekel aan wegwerp bestek en borden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik was niet af, gewoon wegwerpmeuk 's ochtends, en voor de rest uit eten. Hey, ik heb ook vakantie!
quote:
truste Piet, en je weet het, 1-1-2 als elke seconde telt!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef pietpaniek het volgende:
Leute tis alweer ver over de dag van gisteren, maak er een mooi nachtje van truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ciao pietje!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef pietpaniek het volgende:
Leute tis alweer ver over de dag van gisteren, maak er een mooi nachtje van truste allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb hem op speeddial, kan het nr niet in mijn hoofd krijgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste Piet, en je weet het, 1-1-2 als elke seconde telt!![]()
![]()
![]()
truste pietquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net zo erg als Shalalie Shalala?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:34 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
heb hem op speeddial, kan het nr niet in mijn hoofd krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |