quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij zit idd lekker centraal tussen de vakantiegebieden, en je gaat op vakantie in Noorwegen....![]()
hij heeft wel gelijk, Noorwegen lijkt me ook wel wat, gaan we ook nog eens doen. Prachtig, die Fjorden. Mijn ouders hebben een cruise gedaan daar, geweldigquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij zit idd lekker centraal tussen de vakantiegebieden, en je gaat op vakantie in Noorwegen....![]()
HOI!quote:
slaap lekker ceetje, a demain!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:16 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve allemaal, ik ga naar bedhet is weer mooi geweest voor vandaag.
Tot morgen allemaal![]()
![]()
![]()
Haha, Scandinavie is je laatste veroveringsgebied? Verder staan overal vlaggetjes in?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
het enigste stukje europa dat ik nog niet gehad heb
Dat lijkt me ook wel wat, alleen dan niet continu op een boot maar daar rondkijken lijkt me geweldig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, Noorwegen lijkt me ook wel wat, gaan we ook nog eens doen. Prachtig, die Fjorden. Mijn ouders hebben een cruise gedaan daar, geweldig
van europa wel.... en heb net een camperbussie gekocht dus zie het helemaal zitten... in noorwegen mag je overal camperenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, Scandinavie is je laatste veroveringsgebied? Verder staan overal vlaggetjes in?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen, ik ga er tegenaan kruipen.. kijken of ik bommerinnetje nog wakker kan krijgen![]()
de rust!
Ow... Doe nu niet, lekker laten slapen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
Mensen, ik ga er tegenaan kruipen.. kijken of ik bommerinnetje nog wakker kan krijgen![]()
de rust!
Moet je wel een pas hebben toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
van europa wel.... en heb net een camperbussie gekocht dus zie het helemaal zitten... in noorwegen mag je overal camperen
quote:
Ah, maar als je een beetje in de bewoonde wereld wil blijven?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
is gewoon overal vrij behalve voor huizen of zo maar bossen en zo zijn allemaal toegestaan
Wat klinkt dat lief!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, maar als je een beetje in de bewoonde wereld wil blijven?
Te veel of holy in the middle of nowhere, daar zit een wereld van verschil tussen....quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Moet je eens naar een festival toegaan. Lekker veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |