abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:35:33 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94891963
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:26 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik weet nog wel van zwemmen dat ik er bij moest hardlopen... (omdat bij zwemmen en fietsen je kuit korter wordt als ik het goed zeg..) zit mij af te vragen of het nog nadelig werkt dat ik vaak op hakken loop. Bij skiën had ik er wel redelijk last van..
Ja, daar hebben meer vrouwen last van (opnieuw: hardlooptopic).
Niet meer actief op Fok!
pi_94891976
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als je een goede basisconditie hebt, dan is het zeker te doen Billy! Als je de 5 eenmaal kunt, dan kun je zo wekelijks er een km (of meer) bijlopen. :) Binnen een uur ga je niet redden, anderhalf uur is eerder een mooi streven. :)
Ik ga, als ik weer kan lopen, naar een halve marathon trainen in 6 maanden.

Wil je de Dam tot Dam doen? :)
Ja, ik dacht rond een uur, aangezien je onder het uur in het wedstrijdteam zit.. En als ik dan toch meedoe, dan ga ik er natuurlijk niet twee uur over doen.

En vik: Natuurlijk hou ik rekening met sportvoeding, ik weet niet beter.
Worry is a misuse of imagination
pi_94891982
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:26 schreef Probability het volgende:

Ik weet nog wel van zwemmen dat ik er bij moest hardlopen... (omdat bij zwemmen en fietsen je kuit korter wordt als ik het goed zeg..) zit mij af te vragen of het nog nadelig werkt dat ik vaak op hakken loop. Bij skiën had ik er wel redelijk last van..
Dan zit er maar 1 ding op: op hakken hardlopen *O*

16km met 5 maanden training moet zeker lukken. Reken wel op minimaal 3x in de week hardlopen.

Als je binnen 5 maanden 16km binnen het uur loopt krijg je een cadeautje van me :P
He who dies with the most toys
still dies
pi_94891986
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whatever, doe waar je zin in hebt, tis mijn lijf niet ;).
Waarom ben je zo prikkelbaar? Als iedereen nu zegt dat het wél kan, waarom blijf je dan zo aan je eigen gelijk vasthouden?
pi_94892006
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld! Ik vind het echt onnadenkend :). Ik wil ook wel 16 km lopen, maar ik realiseer me ook dat dat niet van de één op de andere dag gaat. Bovendien wordt hardlopen boven de 10 km een ander verhaal. Dan wordt het een echte duurloop en moet je ook meer rekening gaan houden met voeding e.d.
maar ze heeft toch 5 maanden, ik vind dat helemaal niet gek! Volgens mij kom je met 2 maanden wel van 5 tot 10, en 16 is dan niet zoveel verder...
  Vis een optie? vrijdag 1 april 2011 @ 09:36:46 #56
70532 loveli
N
pi_94892007
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef VulcanJ het volgende:
Als je binnen 5 maanden 16km binnen het uur loopt krijg je een cadeautje van me :P
Een paar nieuwe schoenen!!!!!
crap in = crap out
pi_94892032
Ik wilde net komen kijken of er hier al 1 aprilgrappen gemaakt waren _O-
Ik heb er geen, ben inspiratieloos ;(

Gisteren een binnendoor route gereden (afrit is dicht, dus op de snelweg moet ik langer doorrijden en op dat stuk is nu echt altijd een flinke file). Binnendoor is korter, maar de routes waaruit ik kan kiezen zijn ENG. Als in: verharde veldweg, als je iemand tegenkomt moet iemand half de berm in, daarna kom je in dorpjes met hele smalle straatjes :X en in een ander dorp ligt de centrale straat half open. En daar reed ik dus gister met mijn spiegel tegen die van een geparkeerde auto :@ (ik moest stoppen voor tegenliggers, maar voelde me opgejaagd door zo'n Fiatje achter me, was bang dat die niet had gezien dat ik alleen ff stilstond om de tegenliggers langs te laten, dus na de derde auto me toch doorgewurmd...TAK.... goddank geen schade.... en het Fiatje ging ineens heeeeeel rustig rijden achter me :') en bleef toen de hele weg achter me, want tja, er is maar 1 route vanaf dat punt. Ik hou er niet van om de voorste in een rijtje te zijn :'( )

En dan nog allemaal straatjes van rechts....buuuuuu.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_94892042
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom doe je zo prikkelbaar? Als iedereen nu zegt dat het wél kan, waarom blijf je dan zo aan je eigen gelijk vasthouden?
Dat dus. Het is geen persoonlijke aanval hoor Vik!

Vriendje heeft vandaag eerste werkdag *O*

Oh en vizor, dat zou wel slecht humor zijn ;)
pi_94892053
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Een paar nieuwe schoenen!!!!!
En een trainingsmaatje erbij! Want dan wil ik de 16 ook binnen het uur kunnen lopen!
still dies
pi_94892055
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja, ik dacht rond een uur, aangezien je onder het uur in het wedstrijdteam zit.. En als ik dan toch meedoe, dan ga ik er natuurlijk niet twee uur over doen.

En vik: Natuurlijk hou ik rekening met sportvoeding, ik weet niet beter.
16 km p/u, dat is wat de meeste fietsers doen. Met anderhalf uur mag je echt tevreden zijn. En alles daaronder is meegenomen.
pi_94892097
Calimero! Ik kreeg er helemaal een naar gevoel van. Erg blij dat het een grap is!!

Oh, ik heb net met het mes waarmee ik gisteravond rauwe kip heb gesneden, banaan in stukjes gesneden en opgegeten, lekker slim :N Is het nu een kwestie van tijd voor de salmonella kicks in?
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:40:08 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94892109
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom doe je zo prikkelbaar? Als iedereen nu zegt dat het wél kan, waarom blijf je dan zo aan je eigen gelijk vasthouden?
Ik zeg wel niets meer :).
Niet meer actief op Fok!
pi_94892114
Planning:

O: 2x kwarkbol (had geen ontbijt meer, bij de bakker snel wat gehaald)
T: appel
L: 200 gr rauwkost, broodje mozzarella/tomaat
T: 150 ml vruchtenyoghurt
B: 2x 20 minuten fietsen
D: geen idee. Denk pasta of pannenkoeken.
S: fitness (krachttraining, 45 minuten cardio, buikspieren)
pi_94892122
Over 16 km. gesproken, die ga ik vandaag wandelen. Ik ga naar de Kennemerduinen. En ik zag dat er vanmiddag een waterig zonnetje op het programma staat. Fijn!!
pi_94892126
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef VulcanJ het volgende:

[..]

Dan zit er maar 1 ding op: op hakken hardlopen *O*

16km met 5 maanden training moet zeker lukken. Reken wel op minimaal 3x in de week hardlopen.

Haha, deze ga ik quoten!!!!

Op zich heb ik mijn benen mee (de benen van mijn papa, die rende ook als een malle) het enige is dat mijn knie het vorig jaar maar zo-zo vond toen ik uit het niets een uur ging rennen/joggen met de vereniging, dus dat bouw ik nu wel op.
Misschien dat m'n schoenen aan vervanging toe zijn (gel uitgedroogd?) maar dan ga ik wel even naar de fysio.. Ik ren in principe perfect (zijn woorden) dus er zou niet veel mis moeten gaan.
Alleen m'n longen (astma en hyperventilatie) zouden wel eens vervelend kunnen doen, maar dan ga ik even langs de dokter haha. Met een inhaler gaat het rennen ook gelijk 3x beter maar ik train liever zonder en dan op de wedstrijd met O-)
pi_94892138
Blegh, ruzie met Baardmans. ;( . Eerst vragen wat ik liever heb, of ie vanavond of morgen langskomt, en als ik dan zeg vanavond, zeggen dat ie toch pas morgen komt. Vraag het dan niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_94892187
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef conleche het volgende:
Over 16 km. gesproken, die ga ik vandaag wandelen. Ik ga naar de Kennemerduinen. En ik zag dat er vanmiddag een waterig zonnetje op het programma staat. Fijn!!
Leuk zeg!! Met koek?
pi_94892203
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blegh, ruzie met Baardmans. ;( . Eerst vragen wat ik liever heb, of ie vanavond of morgen langskomt, en als ik dan zeg vanavond, zeggen dat ie toch pas morgen komt. Vraag het dan niet.
Mannen.... :{!
pi_94892226
Ik denk dat lichaamstype ook wel meetelt, Vik en ik hebben bijvoorbeeld een grove bouw en dus is de algehele belasting tijdens het rennen ook hoger, waar Billy eerder de bouw heeft van een Ethiopische albino! :Y

Wat Perr? Meltdown of dat filmpje in het echt?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:44:34 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94892238
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk dat lichaamstype ook wel meetelt, Vik en ik hebben bijvoorbeeld een grove bouw en dus is de algehele belasting tijdens het rennen ook hoger, waar Billy eerder de bouw heeft van een Ethiopische albino heeft! :Y

Dank je voor het compliment ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_94892266
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Leuk zeg!! Met koek?
Nope, met A. Koek, die mag er niet in, vanwege de 'wilde' koeien en paarden die daar rondlopen. Alsof Koek angst aanjagen gaat. :')
pi_94892293
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je voor het compliment ^O^.
Vik, even rebooten! ;) :*
still dies
pi_94892379
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope, met A. Koek, die mag er niet in, vanwege de 'wilde' koeien en paarden die daar rondlopen. Alsof Koek angst aanjagen gaat. :')
Kun je hem niet in je tas meenemen :')

Dit vond ik toen ik op ethiopian albino googlede, mijn skills zijn nog niet die van XM :')
pi_94892384
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk dat lichaamstype ook wel meetelt, Vik en ik hebben bijvoorbeeld een grove bouw en dus is de algehele belasting tijdens het rennen ook hoger, waar Billy eerder de bouw heeft van een Ethiopische albino! :Y

1 april meltdown-grap ;)

he en Vizor, nu moet je niet alleen voor mij maar ook voor vik bloemen en chocolade meenemen!!
  vrijdag 1 april 2011 @ 09:51:32 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94892424
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

1 april meltdown-grap ;)

he en Vizor, nu moet je niet alleen voor mij maar ook voor vik bloemen en chocolade meenemen!!
Nee geen chocola natuurlijk, dan word ik alleen maar grover ^O^ :P.

Ik ga even aan m'n sollibrief werken en dan weg!
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')