SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:22 schreef _Calimero_ het volgende:
#%$##!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:22 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Awww.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:27 schreef _Calimero_ het volgende:Ohh jongens, lees de post eronder eens!!
Sorry
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh ik kan dit helemaal niet....Haha, ik dacht huh dan ben je wel heel naïef geweest en zie je geen signalen hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Worry is a misuse of imagination
jawel maar niet vd een op de andere dagquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:44 schreef Probability het volgende:
Zou ik 16km kunnen rennen? Het klinkt onhaalbaar??
Als ik 5 maanden heb om te trainen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jawel maar niet vd een op de andere dag
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:22 schreef _Calimero_ het volgende:
wtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeiemorgen. Op het werk, belabberd geslapen. En ik heb geen idee wat ik moet doen vandaag.
*probeert zo intelligent mogelijk te lijken...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:25 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh ik kan dit helemaal niet....okay, misschien eerst even verder lezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me nog steeds optimistisch. Waarom wil je dat dan? Er komt wel meer bij kijken dan bij 5k.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
jawel maar niet vd een op de andere dag
De 5km lukte zonder training...quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lijkt me nog steeds optimistisch. Waarom wil je dat dan? Er komt wel meer bij kijken dan bij 5k.
nou dan ga je toch lekker 16 km lopen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef Probability het volgende:
[..]
De 5km lukte zonder training...
Gewoon omdat het kan!
Maar dan gaan ze het nog moeilijk maken ookquote:Gemarineerde heilbot, kreeft, coquille en kokkels met oesterblad op avocadocrème
Dat wordt dus dilemma! En dan heb ik de hoofdgerechten nog niet gehad...quote:Gevogeltecanneloni met velouté van prei en kletskop van oude kaas
16 km in een uur zonder enige vorm van training, yeah rightquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:01 schreef Probability het volgende:
Aan jou heb ik ook niets16km is een uur rennen volgens mij (al deed ik de 5km in een half uur..)
Lijkt mij wel heel nice als ik dat kan!
Bijvoorbeeld! Ik vind het echt onnadenkendquote:
Moet lukken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Als ik 5 maanden heb om te trainen?
Nee, nee, nee, dat is echt een misvatting. Evt zou je wel verderop in Evy 1 kunnen beginnen en wat lessen kunnen overslaan, maar het is echt een misvatting dat je met een goede conditie die je verkregen hebt door een andere sport het hardlopen zo kunt oppikken (zie de eerdere pezen- en spierenopmerking).quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef V1z0R het volgende:
Ligt er wel aan wat je beginniveau is Vik, ben je voetballer of hockeyer dan zou je best op Evy 2 kunnen beginnen.
Volgens mij zeg ik net dat ik 5 maanden heb om te trainenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
16 km in een uur zonder enige vorm van training, yeah right. Dus al die mensen in de hardlooptopics hebben wel maanden van training nodig en jij niet? Kom op zeg.
Vraag eens in één van de hardlooptopics wat het met je pezen en spieren doet als je vanuit het niets zo'n stuk gaat hardlopen. Conditie is niet het hele verhaal.
Euh? Ik loop 10 of 15 km niet speciaal langzamer, anders dan doordat ik op lange afstanden meer onverhard ren. En nadat ik de 5 km (met veel moeite) onder de knie had, was uitbouwen naar 10 en 15km echt een eitje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, dat is echt een misvatting. Evt zou je wel verderop in Evy 1 kunnen beginnen en wat lessen kunnen overslaan, maar het is echt een misvatting dat je met een goede conditie die je verkregen hebt door een andere sport het hardlopen zo kunt oppikken (zie de eerdere pezen- en spierenopmerking).
Sowieso kun je de snelheid die je op 5 km loopt niet doortrekken naar 10 of 15 km, omdat je op langere afstanden langzamer loopt.
Bij mij ging het echt heel snel, gewoon elke keer een flink stuk eraan plakken en vaak genoeg gaan - maar wel 1 of 2 rustdagen ertussen. In 5 maanden zou dat echt ruim moeten kunnen als je geen blessures oploopt. Succesquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:44 schreef Probability het volgende:
Zou ik 16km kunnen rennen? Het klinkt onhaalbaar??
Oooh, maar dan weet k het wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Noord, in de buurt van Mosplein, voor de kenners
Ik weet nog wel van zwemmen dat ik er bij moest hardlopen... (omdat bij zwemmen en fietsen je kuit korter wordt als ik het goed zeg..) zit mij af te vragen of het nog nadelig werkt dat ik vaak op hakken loop. Bij skiën had ik er wel redelijk last van..quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh? Ik loop 10 of 15 km niet speciaal langzamer, anders dan doordat ik op lange afstanden meer onverhard ren. En nadat ik de 5 km (met veel moeite) onder de knie had, was uitbouwen naar 10 en 15km echt een eitje.
[..]
Bij mij ging het echt heel snel, gewoon elke keer een flink stuk eraan plakken en vaak genoeg gaan - maar wel 1 of 2 rustdagen ertussen. In 5 maanden zou dat echt ruim moeten kunnen als je geen blessures oploopt. Succes.
Whatever, doe waar je zin in hebt, tis mijn lijf nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik net dat ik 5 maanden heb om te trainen!! Voor een Neerlandica is begrijpend lezen niet echt je sterkste punt
Ja, daar hebben meer vrouwen last van (opnieuw: hardlooptopic).quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet nog wel van zwemmen dat ik er bij moest hardlopen... (omdat bij zwemmen en fietsen je kuit korter wordt als ik het goed zeg..) zit mij af te vragen of het nog nadelig werkt dat ik vaak op hakken loop. Bij skiën had ik er wel redelijk last van..
Ja, ik dacht rond een uur, aangezien je onder het uur in het wedstrijdteam zit.. En als ik dan toch meedoe, dan ga ik er natuurlijk niet twee uur over doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als je een goede basisconditie hebt, dan is het zeker te doen Billy! Als je de 5 eenmaal kunt, dan kun je zo wekelijks er een km (of meer) bijlopen.Binnen een uur ga je niet redden, anderhalf uur is eerder een mooi streven.
Ik ga, als ik weer kan lopen, naar een halve marathon trainen in 6 maanden.
Wil je de Dam tot Dam doen?
Dan zit er maar 1 ding op: op hakken hardlopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:26 schreef Probability het volgende:
Ik weet nog wel van zwemmen dat ik er bij moest hardlopen... (omdat bij zwemmen en fietsen je kuit korter wordt als ik het goed zeg..) zit mij af te vragen of het nog nadelig werkt dat ik vaak op hakken loop. Bij skiën had ik er wel redelijk last van..
Waarom ben je zo prikkelbaar? Als iedereen nu zegt dat het wél kan, waarom blijf je dan zo aan je eigen gelijk vasthouden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whatever, doe waar je zin in hebt, tis mijn lijf niet.
maar ze heeft toch 5 maanden, ik vind dat helemaal niet gek! Volgens mij kom je met 2 maanden wel van 5 tot 10, en 16 is dan niet zoveel verder...quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Ik vind het echt onnadenkend. Ik wil ook wel 16 km lopen, maar ik realiseer me ook dat dat niet van de één op de andere dag gaat. Bovendien wordt hardlopen boven de 10 km een ander verhaal. Dan wordt het een echte duurloop en moet je ook meer rekening gaan houden met voeding e.d.
Een paar nieuwe schoenen!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef VulcanJ het volgende:
Als je binnen 5 maanden 16km binnen het uur loopt krijg je een cadeautje van me
Dat dus. Het is geen persoonlijke aanval hoor Vik!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom doe je zo prikkelbaar? Als iedereen nu zegt dat het wél kan, waarom blijf je dan zo aan je eigen gelijk vasthouden?
En een trainingsmaatje erbij! Want dan wil ik de 16 ook binnen het uur kunnen lopen!quote:
16 km p/u, dat is wat de meeste fietsers doen. Met anderhalf uur mag je echt tevreden zijn. En alles daaronder is meegenomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja, ik dacht rond een uur, aangezien je onder het uur in het wedstrijdteam zit.. En als ik dan toch meedoe, dan ga ik er natuurlijk niet twee uur over doen.
En vik: Natuurlijk hou ik rekening met sportvoeding, ik weet niet beter.
Ik zeg wel niets meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom doe je zo prikkelbaar? Als iedereen nu zegt dat het wél kan, waarom blijf je dan zo aan je eigen gelijk vasthouden?
Haha, deze ga ik quoten!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:36 schreef VulcanJ het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op: op hakken hardlopen![]()
16km met 5 maanden training moet zeker lukken. Reken wel op minimaal 3x in de week hardlopen.
Als je binnen 5 maanden 16km binnen het uur loopt krijg je een cadeautje van me
Leuk zeg!! Met koek?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:40 schreef conleche het volgende:
Over 16 km. gesproken, die ga ik vandaag wandelen. Ik ga naar de Kennemerduinen. En ik zag dat er vanmiddag een waterig zonnetje op het programma staat. Fijn!!
Mannen....quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Blegh, ruzie met Baardmans.. Eerst vragen wat ik liever heb, of ie vanavond of morgen langskomt, en als ik dan zeg vanavond, zeggen dat ie toch pas morgen komt. Vraag het dan niet.
Dank je voor het complimentquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Ik denk dat lichaamstype ook wel meetelt, Vik en ik hebben bijvoorbeeld een grove bouw en dus is de algehele belasting tijdens het rennen ook hoger, waar Billy eerder de bouw heeft van een Ethiopische albino heeft!
Wat Perr? Meltdown of dat filmpje in het echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |