Ze halen het dak er even afquote:
Nah, ze heeft ze van dat dubbelzijdig duck-tape op d'r tieten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze maar uitkijkt, dat ding is strapless toch?
Kudo's!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef Tassie37 het volgende:
Nobody's Wife..... Damn, dat is echt het meest overschatte kutnummer ever.
dat kan nog veel beter eruit met die loserquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef syllys het volgende:
Alex lijkt me echt wel gek op haar. Zij gebruikt hem alleen
hij heeft niet om geld gebedeld, hij vroeg om hulp op zakelijk gebied.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex heeft geen geld, liep ie laatst nog bij geer om te bedelen...
dat heet paaldansen (lantaarnpaal he)quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Wow Laura's voeten bewegen. Dat wordt morgen een dagje op bed revalideren voor lijzige Luira.
Hij nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik zou me bijna beledigd voelen.
Laura doet alles en dan ook echt alles voor dit spelquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ziek ben je wel niet in je hoofd, om een zieke vader van een vriendin er bij te halen voor het spel.![]()
![]()
oopsquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik zou me bijna beledigd voelen.
een week hequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Wow Laura's voeten bewegen. Dat wordt morgen een dagje op bed revalideren voor lijzige Luira.
is een reklame actiequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zegt die joanna nix over de jurk die Mo van haar aan heeft?
En de rest van de kleerjat streken
dat en dezelfde moves steedsquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef Tassie37 het volgende:
Altijd leuk om te zien hoe Laura mee wil zingen maar de tekst niet weet. Nooit! Van niet één nummer dat er gedraaid wordt.
ik had die missie vanaf het eerste moment al laten falen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Om haar gaan naar de KvdW te verdoezelen en haar missie uit te kunnen voeren.
Ja echt he. Awkward!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef DjinN het volgende:
zelfs mijn bezemsteel danst nog beter dan Laura
Rook zequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ga roken, dit is mij te veel onzin, dit hele huwelijk.
En de 1 april grap slaat niet echt aan.
Tot straks, binnen roken is voor viesterds
Of voor Joanna.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef Candyfreak het volgende:
Zal dit liedje een clue voor alex zijn?
En dan over Aafke zeggen dat ze gemeen is omdat ze zei dat moeder niet wist wat haar geheim wasquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Laura doet alles en dan ook echt alles voor dit spelen om er nog langer in te blijven.
Zie hier het bewijs!
Dat kon ik niet verstaan, wat zei die botoxhoer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
Jo's reactie op Laura's bekentenis zegt ook heel wat.
die verraad haar eigen moeder nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Laura doet alles en dan ook echt alles voor dit spelen om er nog langer in te blijven.
Zie hier het bewijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |