doen wij de harkendans ok? doen we gewoon giera naquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Make me, sherry verslaafde begonia fetisjist met je krulspelden en breiwerkje!
alleen eigen belangquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
laura vindt hem echt leuk ben ik bang, maar dan snap ik dat verhaal niet tegen karim om op hem te stemmen ?![]()
met een string om zijn gekneusde paaseitjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:44 schreef K_L het volgende:
En dan komt straks Maik uit een verrassingsei gekropen
ze zei dat karim zich niet schuldig moest voelen, omdat hij het erg vindt/vond stelletjes uit mekaar te trekken en dat ze begrip kan opbrengen als karim alex zou nominerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
laura vindt hem echt leuk ben ik bang, maar dan snap ik dat verhaal niet tegen karim om op hem te stemmen ?![]()
HELL YEAH! Tasmokkel over de kling gejaagd en janken!quote:
hahahaha ik lig dubbel hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:44 schreef Stability het volgende:
[..]
doen wij de harkendans ok? doen we gewoon giera na
komt u maar .........
Ja sommige acties zijn zo slecht dat het ook wel weer erg grappig is, zoals toen ie "perongeluk" bleekmiddel over Joanna's jas heenflikkerde.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo misselijk makkelijk om net als de massa af te geven op Alex. Makkelijk mikpunt. Hij is sowieso niet saaier dan Laura, niet jankeriger dan Mo, niet irritanter dan Joanna. Alex weet door zijn dommige naar autisme neigende mimiek en het talent om ALTIJD op de verkeerde tijd op de verkeerde plek te zijn het nog mogelijk af en toe om deze in en in trieste streams te glimlachen.
Zo jammer dat ook al de nieuwe aanwas hier in de COS gek is op weerloze slachtoffertjes kiezen. Wat ga je morgen doen? Snoep afpakken van kinderen in een snoepwinkel?
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeel ziekquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ziek ben je wel niet in je hoofd, om een zieke vader van een vriendin er bij te halen voor het spel.![]()
![]()
Lau blijft moeilijk te peilen iddquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef syllys het volgende:
Alex lijkt me echt wel gek op haar. Zij gebruikt hem alleen
psies! Alexquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja sommige acties zijn zo slecht dat het ook wel weer erg grappig is, zoals toen ie "perongeluk" bleekmiddel over Joanna's jas heenflikkerde.![]()
Was konijnenbont dus net goed.![]()
Over konijnen gesproken, was ook episch toen ie tot 3 keer toe de slaapkamer binnenkwam sloffen terwijl Maik en Mo net bijna bezig waren.![]()
Alex.
Ze wil Gerard en Alex eruit, die ziet ze als sterke tegenstanders. Ze denkt dat volgende week de mannen genomineerd worden en is dus nu al bezig ermee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
Haha moet je me ook niet zo diep in m'n oogjes kijken. Dit nummer haat ik dus echt he dat er nu isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef Stability het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaauw meneertje !!! je staat op mn hamer teen !!!! je lijkt falex wel !
ik zie mensen nu al een paar keer zeggen dat ze dat gebruikt heeft voor haar missie, maar hoe heeft ze dat gedaan dan? dat stond toch los van de missie die ze daarna uitvoerde?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe ziek ben je wel niet in je hoofd, om een zieke vader van een vriendin er bij te halen voor het spel.![]()
![]()
welkom in het gooi, waar ik dus NIET woonquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
Heeeeeeeeeeel ziekquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
Oh? Op welke lijst stond ik dan HE? NOU? En als jij denkt dat jij mij zomaar aan het brullen krijgt, dan schat je jezelf te hoog in, schatje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
HELL YEAH! Tasmokkel over de kling gejaagd en janken!
* versabommie streept Tasje af van lijst
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze wil Gerard en Alex eruit, die ziet ze als sterke tegenstanders. Ze denkt dat volgende week de mannen genomineerd worden en is dus nu al bezig ermee.
sorry lieverd, komt door je jampot glazen, die vergroten je oogjes , sorryquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha moet je me ook niet zo diep in m'n oogjes kijken. Dit nummer haat ik dus echt he dat er nu is
kwijlquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
welkom in het gooi, waar ik dus NIET woon
IK wel !quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
welkom in het gooi, waar ik dus NIET woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |