Klopt, hij is gewoon nuchter en kan nog relatieveren, en dat is zeer belangrijk bij een sociaal psychologisch spel.quote:
Komt alleen door de liveuitzending dat hij aanheeft wat hij aanheeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu Gerard z'n geheim is geraden kan hij ook weer normale kleren dragen. Geen trimschoentjes en sjofele trainingspakken meer
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef MargrietV het volgende:
Gerard en Sharon hadden gisteravond afgesproken om samen te wandelen in de tuin als Sharon terugkwam.
Nee dit was de oude maar we kunnen deze wel gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef suzi1 het volgende:
haha jij hebt ook vergeten het getal aan te passen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom posten we in de verkeerde Cos die een kwartier geleden te laat is geopend?
Idd. Had Aafke een leuke afscheids avond gegeven gisteravond met een drankje en muziek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
belachelijk nu drank erin !!!! EN gisteren dan ..... dat was veel belangrijker dan dit nephuwlijk ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeur niet, wees blij dat er drank ingeflikkerd wordt!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef Little_Lunatic het volgende:
belachelijk nu drank erin !!!! EN gisteren dan ..... dat was veel belangrijker dan dit nephuwlijk ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verklapt Jo net aan de hele groepquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat wel , maar weten ze ook dat hij terug komt en waar hij zit?
wat is er mis met een multiple choice vraag??quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:34 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Nee dit was de oude maar we kunnen deze wel gebruiken.
Ps: jou TT kan echt niet hoor.
Welkomquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Candyfreak het volgende:
Eey ben Nieuw hier
Heb me besloten te registeren want ik las hier al hele tijd mee in het secret story forum
En wat is faalex toch een loser zeg!
En ook wat voor Lau? Dat is de hamvraag, zij is de enige die we nog niet teut hebben gezien.quote:
welkomquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Candyfreak het volgende:
Eey ben Nieuw hier
Heb me besloten te registeren want ik las hier al hele tijd mee in het secret story forum
Welkom bij de anti Alnix club.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Candyfreak het volgende:
Eey ben Nieuw hier
een nsb geheim...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
waar smoesden jo en giera nou over ?
welcome !!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Candyfreak het volgende:
Eey ben Nieuw hier
Welkom, en ik mag je nu al!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef Candyfreak het volgende:
Eey ben Nieuw hier
Ze heeft nu tenminste reden om een paar flessen direct achterover te hengstenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En ook wat voor Lau? Dat is de hamvraag, zij is de enige die we nog niet teut hebben gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |