De slopertquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef ZaZoe het volgende:
Geer is aan het demonteren, hij weet niets meer
ja zag je die kop net nadat ze tegen Jo had gezegd dat ze haar ook gemist had.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:59 schreef Day het volgende:
Lau bereidt zich nu voor om met Jo mee te lullen.
Het interesseert hem ook gewoon echt niks meer. Hij heeft al een paar keer gezegd dat ie helemaal niks met de mensen in huis heeft. Ik moet zeggen dat ik Maik ook helemaal niet mis. Vond hem maar saai om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit geen emotie in, dat is makkelijk
ha doe , maak dich neet zoa drukquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Ireth het volgende:
Hallo, heb ik een keer een lapo... ben ik te laat met een nieuw topic!
Gerard begrijpt wanneer hij wat moet zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Enyma het volgende:
Haha die geer, "mo is nog steeds t zonnetje in huis", met stalen gezicht
Volgens mij meende hij dit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Enyma het volgende:
wat moeten ze 'vertellen' dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef schommelstoel het volgende:
Wachten jullie ook op de stem.
Joanna! kom naar de kamer van de waarheid!
En dan een stream lock....
Stream lock er weer vanaf, en dan zien we een huilende Joanna, en dat kan Mo dan weer niet verkroppen omdat zij dan niet meer in de picture staat.
Gaat nog leuk worden als ze het haar gaan vertellen
Jij zegt het tot treurens toe. Als ik jou ava zie probeer ik er zo snel mogelijk voorbij te lezen, ben je zat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja omdat er niet gedrukt mag worden he? En dan ben ik irritant als ik dat zeg maar ik begin wel gelijk te krijgen he mensen. Of zien jullie dat na een week nog niet in?
mooi héquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Enyma het volgende:
's avonds zijn de "hunters" actief dus dan moet je geen nieuw topic openenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Ireth het volgende:
Hallo, heb ik een keer een lapo... ben ik te laat met een nieuw topic!
Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een nieuwe worden geopend, dus neem dat geduld even.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, in beeld gezien toen gerard ging vertellen hoe zijn brruiloft was.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft gerard met fenneke gesproken?
Gerard is echt een held hequote:Op donderdag 31 maart 2011 23:01 schreef Enyma het volgende:
neen, ff gezien in de studioquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heeft gerard met fenneke gesproken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |