Niet uds, gaf ze zelf toe, ze heeft er spijt vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zie mensen nu al een paar keer zeggen dat ze dat gebruikt heeft voor haar missie, maar hoe heeft ze dat gedaan dan? dat stond toch los van de missie die ze daarna uitvoerde?
Ik heb ook niet zoveel tijd voor je.. Flugel staat de komende weken hoog op mijn hitlist.. die noemde me als eerste een topichunter!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:48 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Oh? Op welke lijst stond ik dan HE? NOU? En als jij denkt dat jij mij zomaar aan het brullen krijgt, dan schat je jezelf te hoog in, schatje!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Alex kent geen timingHij staat bij mij nog steeds in de top 4
Als je geld hebt, heb je geen vrienden nodigquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Tegenwoordig is geer Alex' beste vriend? Wat is met al zijn 'vriendjes' buiten het huis gebeurd..
Exit is scheiding, dus kom maar met de nominaties.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:48 schreef ZaZoe het volgende:
A-flex en Lalalaura,..binnenkort de scheiding.Ook te zien in SST
Laura moest de lunch brengen bij Maik en Jo als smoes verzon ze dat ze naar de kamer werd geroepen over de zieke vader van een vriendin.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik zie mensen nu al een paar keer zeggen dat ze dat gebruikt heeft voor haar missie, maar hoe heeft ze dat gedaan dan? dat stond toch los van de missie die ze daarna uitvoerde?
Haha ik ook doe je raam eens open dan schreeuw ik naar je...quote:
Om haar gaan naar de KvdW te verdoezelen en haar missie uit te kunnen voeren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Dat dus. Scheit jongquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef ABundy het volgende:
[..]
Als je geld hebt, heb je geen vrienden nodig
Diezelfde mensen typen ook dat ze dat gezegd heeft omdat ze dacht dat die missie langer zou duren en dus een excuus zocht..quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Als ze maar uitkijkt, dat ding is strapless toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef DjinN het volgende:
Wehehehe Joanna dansend in haar bruine luierpak
Ja? Dus? Dat ben je toch ook?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel tijd voor je.. Flugel staat de komende weken hoog op mijn hitlist.. die noemde me als eerste een topichunter!
staat altijd open...komt u maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha ik ook doe je raam eens open dan schreeuw ik naar je...
Gejat door die verderfelijke Ike en Turner van UBERGODEN CCR!quote:
of er een baal stront in hangtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef DjinN het volgende:
Wehehehe Joanna dansend in haar bruine luierpak
Goedzo Flash, laat ze maar weten wat voor achterbaks, ziek, kutwijf ze is!!! ... Moet mezelf even weer toespreken geloof ik, boosheid neemt de overhand, niets voor Annelies. Ligt erug gevoelig.quote:
Alex heeft geen geld, liep ie laatst nog bij geer om te bedelen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef ABundy het volgende:
[..]
Als je geld hebt, heb je geen vrienden nodig
Yep!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef shomila het volgende:
[..]
Laura moest de lunch brengen bij Maik en Jo als smoes verzon ze dat ze naar de kamer werd geroepen over de zieke vader van een vriendin.
hahahaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Kunnen ze niet dat ene liedje draaien...
Maaaaik - LA LAAA LA LAAA LAAAAAAAAH
Maaaik is Maaaik - LA LAAA LA LAAA LAAAAAAAAH
Sorry,je bent te laat!quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:51 schreef meneertje1972 het volgende:
Kunnen ze niet dat ene liedje draaien...
Maaaaik - LA LAAA LA LAAA LAAAAAAAAH
Maaaik is Maaaik - LA LAAA LA LAAA LAAAAAAAAH
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze maar uitkijkt, dat ding is strapless toch?
ik hoop dat geer op tijd in ziet hoe alex echt is die vieze goldiggerquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alex heeft geen geld, liep ie laatst nog bij geer om te bedelen...
weet ie ook wel alleen kan hij zijn aan het begin gemaakte beloftes nu niet verbreken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:52 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
ik hoop dat geer op tijd in ziet hoe alex echt is die vieze goldigger
ik zie het nu net ook terug in dat filmpje jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:49 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet uds, gaf ze zelf toe, ze heeft er spijt van( las ik hier in de cos)
Dat heb al eens een nominatie gekost... en ook daar komen ze wel achter daar hoop ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |